MuscleMeat

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw record (A)
18 pagina's in nog geen dag.
Dalijk word ze nog beroemder als sniperx :rolleyes:

Edit : 19 al zo snel gaat het....

toch nog iemand die je slank vind!

Damn!!
Wat een topic, geen zin om alles door te lezen.

Ik haat het om de hele dag te werken zonder op dbb te kunnen :sad:

Het sluimerd, het sluimerd en het sluimerd.
Na jaren jezelf te hebben onderzocht, kom je tot de conclusie dat je twee fases hebt wat je continue doormaakt. Eén fase daarvan laat je zorgen- en schaamteloos dingen doen, waarvan je in de andere fase spijt krijgt. Een psycholoog is er voor gekken, en jij bent immers niet gek, nee, want de schaamte die stop je weg en je bent je er niet van bewust dat The Black Doggs, zoals Winston Churchill ze noemt, jouw bij je haren heeft gegrepen en jou meeneemt naar een circel, om jou te martelen met schaamte wat het gevolg is van jouw sociale evaluaties. Een biopolaire stoornis is jouw veroordeling tot mentaal lijden. Jouw God is misschien wel immoraal...

Eten, eten en nog eens eten.
Dik zijn, dik zijn en nog eens dik zijn.
Het is allemaal geen pretje.
Marjolein, een hekel krijgen aan je dikke IK, is inderdaad ook een manier om je motivatie te behouden, of om motivatie te krijgen voor het kweken van een slank lichaam....Maar je zet jezelf nu gewoon voor lul. Heb zelfrespect!

Damn!!
Wat een topic, geen zin om alles door te lezen.

Ik haat het om de hele dag te werken zonder op dbb te kunnen :sad:

Ben je niet goed wijs ofzo ? je bent een marokkaan man, ga je toch niet werken, wees een echte moslim...vraag een uitkering aan en neem potverdomme ontslag.

zo dit hebben we ook weer gehad hahahaha ergens zie je zelfs nog een stukje Jacky staan ....en nu weer verder met xxmissy.nl

effe opbeuren :p

me handen worden klam ik hou ze niet in bedwang
want degene die mij pest verdiende het al lang
en goed pak slaag dat is wat je zou moeten hebben
maar dan ben ik net zo dom als jij
ik weet zelf dat ik dik ben maar dat krijg ik ook nog eens 80 keer te horen van jou
het voelt alsof ik begrven ben onder sneeuw inn de kou
dat is waarom ik nooit opsta met lach
het gaat maar door dag na dag
als ze zegguh dat engelen bestaan
wat heb ik ze dan gedaan want mij helpen ze niet
wat heb ik ze aangedaan

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Kan niet ik wil geen coïtus met je.
wil of kan niet ?

Aangezien jullie zo benieuwd zijn naar mijn foto post ik hem even.

Links mijn ex Gijs, in de buik mijn jongste dochter.

2nbw1ls.jpg

Dit is trouwens omdat veel mensen het leuk vonden om me belachelijk te maken om deze foto.

Jammer dat ik jullie geen mooier meisje kan tonen, maar ik ben blij met mezelf en ik zit hier natuurlijk niet voor niets op DBB.
nou nou jij had honger.
was de mac gesloten misschien ?

O mijn god is superknuft haar vriendje?

Dit wordt steeds hilarischer............ik dacht al hoe weet die gast nou dat haar ex dat heeft gedaan.

@ superknurft --> Gast zoek een nieuwe chick je bent jong je gaat toch niet een oude tweede hands auto met bagage en veel deuken rijden terwijl je gewoon een nieuwe frisse kan uitzoeken?

Wat doe je jezelf aan?
Over auto's gesproken, moet je natuurlijk wel de centen hebben om een mooie bak te halen. Mits je denkt de eerste jaren geen deukjes te willen maken.

Vandaar dat ik een opel corsa'tje ga aanschaffen.. lekker simpel, niet al te duur en easy replacible.

Ze zeggen dat zo'n soort mensen het gezelligste zijn hé ;)
zo'n 20 pagina's vol gezelligheid!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven