Fitness Seller

Mark Wahlberg fysiek in Pain & Gain

Denk dat de overgrote meerderheid van de mensen zijn fysiek nooit naturel haalt.

Kerel heeft goede genen.

Zijn benen zijn waardeloos, de enige reden dat ze niet uit verhouding lijken is omdat hij daar vet en vocht opslaat.

calvin-klein-mark-1.jpg

Mark is hier 20 jaar. Heeft altijd al een prima fysiek gehad.

• Topic Starter Topic Starter
hij claimed op 2 maanden tijd 18 kilo te zijn bijgekomen..... dat is natuurlijk wel onmogelijk :)

ik zou zo graag eens een keer achter de schermen zijn bij zo een "prepping" van een acteur voor een rol... ze ondergaan werkelijk enorme transformaties op belachelijk korte tijdsduur..

christian bale idd ook zeer goed voorbeeld, in batman was hij ook super ripped + massa

ik wil ook zeker niet diegene zijn die roept "roids!!" bij elke goeie fysiek, maar het kan bijna niet anders zou ik denken, of er zijn nog altijd "geheimen" die die private trainers hebben die nog steeds niet op the interwebz te vinden zijn..... wat ik niet geloof

Hij heeft wel een kleine penis. Dat duidt er wel op dat AAS waarschijnlijk in t spel is bij Pain and Gain.

Als dwerg is het niet zo moeilijk om er buff uit te zien.

Was altijd al benieuwd if dit natural te bereiken is. Ik hoop het ooit te behalen om er zelf zo bij te lopen!

Gewoon goed fysiek. Brute look ook.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Denk dat de overgrote meerderheid van de mensen zijn fysiek nooit naturel haalt.

Kerel heeft goede genen.

Zijn benen zijn waardeloos, de enige reden dat ze niet uit verhouding lijken is omdat hij daar vet en vocht opslaat.

Jij doet uitschijnen alsof het aan genen ligt, mensen zijn gewoon dikwijls niet gebrand genoeg om zo n fysiek te verkrijgen. Dit moet je willen en daarvoor moet een hele hoop uit de weg gaan .

Mark is echt een dikke baas , ik denk ook dat hij 100 procent natty is . Ma wat maakt het eigenlijk uit :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hollywood is niet mis van wat hulpmiddeltjes hoor.
Charlie Sheen heeft toegegeven ook een keer roids te hebben gebruikt voor een film.

hij heeft 6 jaar lang getrained alleen als voorbereiding voor de film fighter al.

Jij denkt dat ze wachten met filmen tot dat hij 6 jaar getraind heeft? Gewoon aas erin en gaan en zo snel mogelijk filmen.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Hij heeft wel een kleine penis. Dat duidt er wel op dat AAS waarschijnlijk in t spel is bij Pain and Gain.

Hoop dat je niet serieus bent.

Best prima maar nou niet iets om over te high fiven. Paar shots in de film zou hij wil goed gepompt en uitgekozen hebben, maar vetpercentage mag zeker een stuk lager met zelfde ub mass en betere chest. Gewoon wel goed, maar zeker geen streven oid.

Normaal is iedereem hier fakit kritisch maar dit zou ineens een indrukwekkend fysiek moeten zijn?

hij traint zn hele leven praktisch al en had van jongs af aan een goed fysiek, dan is dit zeker goed mogelijk natty.

dem sarcasm detection skillz

Ja dit is niet natty hoor. Met het werk wat hun doen is dat ook bijna niet te doen zonder. Verder wordt er in die wereld en in Amerika zo veel gebruikt. Niet dat het uitmaakt verder. Goed fysiek is goed fysiek of het nu met of zonder aas is.

Ik vind het niks. Korte beentjes die totaal uit verhouding zijn met zijn bovenlichaam. Verder beetje regular beachboy-look. Als je daar roids voor nodig hebt dan heb je niet geboft zeg maar qua genetics.
Zijn hoofd vind ik ook niks, maar dat is persoonlijk. Ik zie alleen maar de Marky Mark prutser van toen, alleen nu met een nog rimpeligere hondenkop.

Zal vast een prima gozer zijn.

Terug
Naar boven