JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Acteurs doen alles voor het loonstrookje wat ze krijgen voor zo'n film.. Hugh Jackman ook een duidelijk voorbeeld. Marky is altijd al sportief geweest, maar hij heeft zich in de voorbereiding voor deze film gewoon weer flink moeten trainen en waarschijnlijk AAS gebruiken onder begeleiding. Vergelijk zijn physique in Ted en P&G maar, en dat in +/- 1 jaar tijd (respectievelijk gefilmd vanaf mei 2011 en april 2012)..
Ja dit is niet natty hoor. Met het werk wat hun doen is dat ook bijna niet te doen zonder. Verder wordt er in die wereld en in Amerika zo veel gebruikt. Niet dat het uitmaakt verder. Goed fysiek is goed fysiek of het nu met of zonder aas is.
Zijn benen stelde in ieder geval niet zoveel voor, circuleren aardig wat meme's over rond..Juist nu je het over hugh jackman hebt. Denk je dat hij heeft gebruikt? Ik twijfel er nog al over...
Volgens mij is hij normaal ook meer van de duursporten, dus dat verklaard een en ander. Ik ben geen expert, maar het is wel erg aannemelijk. Het is natuurlijk niet zo indrukwekkend vergeleken met de bodybuilding fysieken en doseringen die hier voorbij komen, maar voor zijn leeftijd zeker niet verkeerd. Als je miljoenen kan verdienen met zo'n film, zou je dan principieel 'nee' zeggen tegen AAS? Maar goed, blijft gissen voor buitenstaanders..
Zijn benen stelde in ieder geval niet zoveel voor, circuleren aardig wat meme's over rond..Volgens mij is hij normaal ook meer van de duursporten, dus dat verklaard een en ander. Ik ben geen expert, maar het is wel erg aannemelijk. Het is natuurlijk niet zo indrukwekkend vergeleken met de bodybuilding fysieken en doseringen die hier voorbij komen, maar voor zijn leeftijd zeker niet verkeerd. Als je miljoenen kan verdienen met zo'n film, zou je dan principieel 'nee' zeggen tegen AAS? Maar goed, blijft gissen voor buitenstaanders..
Edit: Lees net dat de trainer (Michael Ryan) in een interview heeft gezegd dat hij hem in 3 maanden tijd in zijn 'film shape' heeft gekregen
![]()
En wat dachten jullie van de juiste belichting, pomp, nabewerking van de beelden...
Tja hij heeft de genen ook niet echt mee hè, en hij is 1.88m.. Ja precies, dat plus onderstaande post van Undefeated is hoe Hollywood werkt. En dan heb je ook nog vaak body doubles die er nog buffer uit zien dan de acteurs zelf. Bobby Holland Hanton is een goed voorbeeld. Stunt double van Chris Hemsworth (Thor), Christian Bale/Batman (Dark Knight Rises) en Daniel Craig (in Quantum of Solace).Vind m echt een lelijk lijf hebben. Mja acteurs zijn in het grootste deel van de film alleen borst en hoger te zien, dusja.
En wat dachten jullie van de juiste belichting, pomp, nabewerking van de beelden...
Als jij overslaat doe ik hem wel hoorIk vind het niks. Korte beentjes die totaal uit verhouding zijn met zijn bovenlichaam. Verder beetje regular beachboy-look. Als je daar roids voor nodig hebt dan heb je niet geboft zeg maar qua genetics.
Zijn hoofd vind ik ook niks, maar dat is persoonlijk. Ik zie alleen maar de Marky Mark prutser van toen, alleen nu met een nog rimpeligere hondenkop.
Zal vast een prima gozer zijn.
Staat al jaren op mijn todo lijstje 
Juist nu je het over hugh jackman hebt. Denk je dat hij heeft gebruikt? Ik twijfel er nog al over...
zou wel erg zielig zijn als hij niet natty zou zijn maar gebruiker met zo'n fysiek

Dus jij wilt dit niet tussen je benen zien?Ik vind het niks. Korte beentjes die totaal uit verhouding zijn met zijn bovenlichaam. Verder beetje regular beachboy-look. Als je daar roids voor nodig hebt dan heb je niet geboft zeg maar qua genetics.
Zijn hoofd vind ik ook niks, maar dat is persoonlijk. Ik zie alleen maar de Marky Mark prutser van toen, alleen nu met een nog rimpeligere hondenkop.
Zal vast een prima gozer zijn.