XXL Nutrition

Mark Wahlberg fysiek in Pain & Gain

Ja als je dit niet kan halen natty heb je echt k*t genen.

Armen zijn wel echt flink ja. Goed fysiek alleen zonde dat zijn benen niet wat groter zijn. Valt een beetje uit de toon zo.

Acteurs doen alles voor het loonstrookje wat ze krijgen voor zo'n film.. Hugh Jackman ook een duidelijk voorbeeld. Marky is altijd al sportief geweest, maar hij heeft zich in de voorbereiding voor deze film gewoon weer flink moeten trainen en waarschijnlijk AAS gebruiken onder begeleiding. Vergelijk zijn physique in Ted en P&G maar, en dat in +/- 1 jaar tijd (respectievelijk gefilmd vanaf mei 2011 en april 2012)..

Laatst bewerkt:
Acteurs doen alles voor het loonstrookje wat ze krijgen voor zo'n film.. Hugh Jackman ook een duidelijk voorbeeld. Marky is altijd al sportief geweest, maar hij heeft zich in de voorbereiding voor deze film gewoon weer flink moeten trainen en waarschijnlijk AAS gebruiken onder begeleiding. Vergelijk zijn physique in Ted en P&G maar, en dat in +/- 1 jaar tijd (respectievelijk gefilmd vanaf mei 2011 en april 2012)..

Juist nu je het over hugh jackman hebt. Denk je dat hij heeft gebruikt? Ik twijfel er nog al over...

Ja dit is niet natty hoor. Met het werk wat hun doen is dat ook bijna niet te doen zonder. Verder wordt er in die wereld en in Amerika zo veel gebruikt. Niet dat het uitmaakt verder. Goed fysiek is goed fysiek of het nu met of zonder aas is.

tuurlijk is dat natty te doen met zijn werk...... Zo bijzonder is zn massa bij die shape nu ook weer niet...
kerel traint van jongs af aan, dat je dan niet altijd in shape bent met zon job sure. maar dat heb je vaak zo weer terug. het is een ander verhaal als iemand helemaal vanaf ecto 0 begint en binnen 6 maanden of een jaar buff staat.

• Topic Starter Topic Starter
jackman heeft denk ik wel gebruikt... je weet natuurlijk nooit zeker

weet wel dat veel gymrats op hem haten om deze foto...

"no legs" .... twijfel dat hij daar van wakker ligt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Juist nu je het over hugh jackman hebt. Denk je dat hij heeft gebruikt? Ik twijfel er nog al over...
Zijn benen stelde in ieder geval niet zoveel voor, circuleren aardig wat meme's over rond.. :roflol: Volgens mij is hij normaal ook meer van de duursporten, dus dat verklaard een en ander. Ik ben geen expert, maar het is wel erg aannemelijk. Het is natuurlijk niet zo indrukwekkend vergeleken met de bodybuilding fysieken en doseringen die hier voorbij komen, maar voor zijn leeftijd zeker niet verkeerd. Als je miljoenen kan verdienen met zo'n film, zou je dan principieel 'nee' zeggen tegen AAS? Maar goed, blijft gissen voor buitenstaanders..

Edit: Lees net dat de trainer (Michael Ryan) in een interview heeft gezegd dat hij hem in 3 maanden tijd in zijn 'film shape' heeft gekregen :roflol:

iE8p0TY.jpg

Laatst bewerkt:
Zijn benen stelde in ieder geval niet zoveel voor, circuleren aardig wat meme's over rond.. :roflol: Volgens mij is hij normaal ook meer van de duursporten, dus dat verklaard een en ander. Ik ben geen expert, maar het is wel erg aannemelijk. Het is natuurlijk niet zo indrukwekkend vergeleken met de bodybuilding fysieken en doseringen die hier voorbij komen, maar voor zijn leeftijd zeker niet verkeerd. Als je miljoenen kan verdienen met zo'n film, zou je dan principieel 'nee' zeggen tegen AAS? Maar goed, blijft gissen voor buitenstaanders..

Edit: Lees net dat de trainer (Michael Ryan) in een interview heeft gezegd dat hij hem in 3 maanden tijd in zijn 'film shape' heeft gekregen :roflol:

iE8p0TY.jpg

Vind m echt een lelijk lijf hebben. Mja acteurs zijn in het grootste deel van de film alleen borst en hoger te zien, dusja.

En wat dachten jullie van de juiste belichting, pomp, nabewerking van de beelden...

En wat dachten jullie van de juiste belichting, pomp, nabewerking van de beelden...

Dat is het dus ook heel vaak, goed vb is ook de film 300, alles is bewerkt, bepaalde hoek en belichting.

Marky mark heeft best een aardig fysiek, geen bber, gewoon flinke armen en that's it, naturel doen ze niet in hollywood als ze voor de film een getraind lijf moeten hebben, boeit ze geen ruk, als ze maar geld bijgeschreven krijgen op hun rekening, dan doen ze wel een paar maanden flink kuren.
Die gast van Thor groeide ook veel te snel, zal ook vast goeie genen hebben, maar dan nog.

Vind m echt een lelijk lijf hebben. Mja acteurs zijn in het grootste deel van de film alleen borst en hoger te zien, dusja.
Tja hij heeft de genen ook niet echt mee hè, en hij is 1.88m.. Ja precies, dat plus onderstaande post van Undefeated is hoe Hollywood werkt. En dan heb je ook nog vaak body doubles die er nog buffer uit zien dan de acteurs zelf. Bobby Holland Hanton is een goed voorbeeld. Stunt double van Chris Hemsworth (Thor), Christian Bale/Batman (Dark Knight Rises) en Daniel Craig (in Quantum of Solace).

Goede fysiek

Ik vind het niks. Korte beentjes die totaal uit verhouding zijn met zijn bovenlichaam. Verder beetje regular beachboy-look. Als je daar roids voor nodig hebt dan heb je niet geboft zeg maar qua genetics.
Zijn hoofd vind ik ook niks, maar dat is persoonlijk. Ik zie alleen maar de Marky Mark prutser van toen, alleen nu met een nog rimpeligere hondenkop.

Zal vast een prima gozer zijn.
Als jij overslaat doe ik hem wel hoor :D Staat al jaren op mijn todo lijstje :p

Je moet niet vergeten dat deze mensen acteurs zijn, geen atleten. Het merendeel geeft waarschijnlijk geen hol om bodybuilding oid. Zeker als je begeleiding door professionals tot je beschikking hebt, waarom moeilijk doen om in vorm te geraken voor een film als het ook makkelijk kan? Dat deze mensen heel veel overhebben voor hun acteerwerk is wel evident uit het feit dat ze hollywood niveau bereikt hebben.

Gezondheid maakt ze ook niet uit ?!

Bobby Holland Hanton; deze vent lijkt net uit een videogame te komen :roflol:

Chris Hemsworth;

2700095-chris-hemsworh-works-bulge-in-thor-2-dark-world.jpg

Boddy Holland Hanton

Gezondheid maakt ze ook niet uit ?!

We hebben het hier niet over WSM of IFBB doseringen. Zeker onder toezicht van professionals kan je met minimaal risico gewoon doping gebruiken.
Er zijn echter nogal wat invloedrijke instanties die er veel baat bij hebben iedereen ervan overtuigd te houden dat elke mogelijke vorm van performance enhancing drugs levensgevaarlijk is en iedereen natty is. Het zou vrij slecht zijn voor professionele sport als de massa lucht krijgt van wat daar allemaal gebruikt wordt.

Ik vind het niks. Korte beentjes die totaal uit verhouding zijn met zijn bovenlichaam. Verder beetje regular beachboy-look. Als je daar roids voor nodig hebt dan heb je niet geboft zeg maar qua genetics.
Zijn hoofd vind ik ook niks, maar dat is persoonlijk. Ik zie alleen maar de Marky Mark prutser van toen, alleen nu met een nog rimpeligere hondenkop.

Zal vast een prima gozer zijn.
Dus jij wilt dit niet tussen je benen zien?

huh wacht eens even een seconde

Terug
Naar boven