Fitness Seller

Marokkanen dwingen homo twee uur te zwemmen in gracht

Nederlanders doen dit niet, je weet toch!! Braver volk dan de Nederlander bestaat er niet op deze wereld.

Ach, het zijn de laatste tijd nooit:
Chinezen, Surinamers, Japanners, Indiërs, Indo's, Turken etc.
(Allemaal allochtonen die ik met genoegen in de NL samenleving accepteer.)

laffe hyena's die aan een karkas willen vreten .

opzouten met die gasten . laat ze maar eens een maand verplicht werken bij invaliden en gehandicapten

Niet dat ik enorme voorstander ben en dit uitroep tot racisme ofzo, maar eigenlijk zou dit ook dezelfde impact hebben mochten het gewoon 3 blanke autochtone jongeren zijn?
Ik bedoel maar dat er meer een probleem is bij de jeugd en niet zozeer enkel bij een bepaald ras. Al moet ik eerlijk zijn zelf ook mindere momenten te hebben meegemaakt en dat ik hieruit mijn conclusie heb getrokken, maar toch.
Hoe dan ook zulk gedrag, geuit door wie dan ook(blank of andersgekleurd) zou ernstig moeten worden aangepakt en is simpelweg onvergeeflijk.

Ik gebruik eerlijk gezegd soms ook een bijnaampje als ik over bepaalde mensen spreek, en dit is niet echt correct, maar iedereen in mijn omgeving en ikzelf weten dat ik daarmee verwijs naar de typische onruststokers en niet daadwerkelijk naar een bepaald ras aangezien ik zelfs enkele heel goede allochtone vrienden heb. (Trouwens ben zelf ook niet in Belgie geboren, al ben ik wel 99,9% Belg. héhé)
Weet overigens ook wel dat de situatie in Nederland nog anders is dan in Belgie.

Hoe dan ook, zulke misdrijven/misdaden moeten bestraft worden aangezien deze nutteloos zijn en discriminerend.
Het enige wat we niet mogen tolereren is intolerantie.

Asclepios

Erg opvallend dat we steeds vaker dit soort rotzooi horen over onze 'allochtoonse vrienden'. Ja, tuurlijk doen nederlanders dit ook, dan was het geen voorpagina nieuws geweest, maar had het op de 3e pagina gestaan. Raar? NEE. Die marokanen komen hier, ze hebben zich aan te passen, en niet homo's te laten zwemmen en weet ik veel wat meer. Verdomme gewoon normaal doen:mad:

Origineel gepost door pat21 Bekijk Post
Lijkt me sterk dat die vent 2 uur in het water heeft gelegen. Hij had toch ook naar de andere kant kunnen zwemmen?

klopt , was net hetzelfde te denken :cool: , moet al een grote idioot geweest zijn

En je denkt dat als hij ging zwemmen die varkens gewoon aan de andere kant bleven staan om te kijken hoe hij ontsnapt aan de overkant :rolleyes: :rolleyes:

Denk eerder dat ie eieren voor z'n geld koos en zo redeneerde dat ie minder schade op zou lopen in het water als dat hij aan wal een gevecht aanging ;)

Hoe dan ook , wéér zo'n klote streek die bewijst dat ze met zo'n gedachtegang hier NIET horen !!!!!!

Origineel gepost door EricR Bekijk Post
Nederlanders doen dit niet, je weet toch!! Braver volk dan de Nederlander bestaat er niet op deze wereld.

Idd , ik heb nog nooit vernomen dat de tegenwoordige NL jeugd mensen op dergelijke manier fysiek aanpakt om hun geaardheid .
( heel vroeger was dit wel zo , wederom een puntje dat aangeeft dat de gedachtegang van bepaalde groepen nog behoorlijk achterloopt )

Tuurlijk zijn wij ook geen lieverdjes , maar dit is geen kattekwaad meer !! :mad:

Ben zelf ook niet zo gecharmeerd van de homocoïtusuele geaarden maar zoals ik al zovaak heb gezegt ,... leven en laten leven , maar goed 1 ding is zo goed als zeker over ze , en dat is dat ze ( bijna ) nooit iemand aan zullen vallen omdat ze "anders" zijn , laat staan als hij "outnumbered" is !!
Dus idd de Polite moet nakijken of het om discriminatie ging , echter niet jegens die 3 , maar jegens de Homo !!

ach dan krijg je het weer schuiven ze toch weer op hun geloof af want het is maar een homo.....hmmm eigenlijk is dat altijd wel een goede smoes geweest het geloof.

Het mooiste aan dit hele verhaal is dat we nu allemaal roepen dat we ze maar terug moeten sturen naar hun eigen land...
Helaas is dit hun eigen land, de meeste problemen met Marrokanen is met de Marrokaanse jeugd.
De meeste van die varkens zijn gewoon hier geboren en hebben dus volledig de Nederlandse nationaliteit....

Uitzetten kan dus in de meeste gevallen niet..... Afschieten dan maar?

Het mooiste aan dit hele verhaal is dat we nu allemaal roepen dat we ze maar terug moeten sturen naar hun eigen land...
Helaas is dit hun eigen land, de meeste problemen met Marrokanen is met de Marrokaanse jeugd.
Daarbij komt dat de meeste van die varkens gewoon hier geboren zijn en dus volledig de Nederlandse nationaliteit genieten....

Uitzetten kan dus in de meeste gevallen niet..... Afschieten dan maar?

Meeste hebben toch ook een dubbel paspoort ???
Dat zou betekenen dat ze gewoon terug kunnen hoor :D

Elsevier;
Kinderen van Marokkaanse ouders krijgen altijd de Marokkaanse nationaliteit, of ze nu in Amsterdam of in Sydney zijn geboren en wonen.

de vraag is of ze dergelijk gespuis ook wel willen in Marokko;

zelfde mannen nu eens 2 uur laten verkrachten in een plaatselijke gayclub

Stel:
je ziet een groep k*t marokkanen een man in het water gooien en zij bekogelen hem met takken.
Wat is jouw actie:
a) Ik help deze persoon
b) Ik loop door en ga helemaal los op een forum

Zielig! Volgens mij loop je door het zwemmen in zo'n gracht nog meer risico op enge ziektes dan als je een gemiddelde gay in zn aarsje neemt.

Arme jongen..

kzou de politie bellen, ik ga niet tegen 3 van die gasten die ook nog eens bewapend zijn met stokken en stenen en waarschijnlijk ook nog voorzien zijn van een redelijk temperamentje zeggen dat ze moeten stoppen.

Niet dat ik enorme voorstander ben en dit uitroep tot racisme ofzo, maar eigenlijk zou dit ook dezelfde impact hebben mochten het gewoon 3 blanke autochtone jongeren zijn?
Nee tuurlijk niet. Het zijn gewoon tevaak allochtonen die dit soort dingen uitvreten en dat mag best gezegd worden. Altijd weer dat gezeik dat het meer impact heeft als het allochtonen zijn. Natuurlijk! Ze zijn inprincipe te gast hier in Nederland, gedraag je dan ook een beetje, anders tyf je weer lekker op naar je eigen land.

Stel:
je ziet een groep k*t marokkanen een man in het water gooien en zij bekogelen hem met takken.
Wat is jouw actie:
a) Ik help deze persoon
b) Ik loop door en ga helemaal los op een forum

c) Ik ga helemaal door het lint want al die takken in het water verjagen de vissen :mad:

Terug
Naar boven