XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Hmm, ik twijfel nog sterk of ik het er voor over heb om een proffesionele shoot ga doen. Ook weet ik niet of het goed komt:roflol:

Desondanks vanmorgen weer netje een halve kilo lichter dan gister :marvin:

Weging & meting 03-06-2017:
Gewicht 82.4kg (-0.5kg t.o.v gister)
Taille: 75.0cm (gelijk gebleven...op naar de 70-71cm:thumb:)

De training en voeding voor vandaag post ik zo!:D
Met een vriend(in) met een beetje knap fototoestel en oog voor semi-natty belichting kom je ook een heel eind hoor :D
Dag tot dag variaties zeggen echt niks pik :P

• Topic Starter Topic Starter
Vroeger hadden ze nog Snickers ijs a la Ben & Jerry in de schappen. Die was pas goddelijk.
In Griekenland hadden ze al dat soort ijsjes nog...ook een soort malteser ijsjes en M&M cornetto's..

Wordt eens tijd dat B&J een variant met kokosijs maakt :heart:
Precies! I'm in love with the coco...

Wait whut?!
Met een vriend(in) met een beetje knap fototoestel en oog voor semi-natty belichting kom je ook een heel eind hoor :D
Dag tot dag variaties zeggen echt niks pik :P
Ik weeg iedere dag...en zie iedere dag een daling...ouwe ;) We hebben sindskort een Canon EOS M10. Met half natty lighting kan mijn gf daar vast wel wat foto's mee schieten:thumbs:

De training en voeding van vandaag! Training wat stroefjes..het was fucking heet weer, dus liep helemaal leeg en had nog spierpijn:o

LB2:

Front squat:
40kg: 10
50kg: 8
60kg: 5 (warmup)
70kg: 5, 5 (paused)
80kg: 3 (top!), 3 (paused)
85kg: 3 (prima:D)
90kg: 3 (niet van harte!)

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 15, 15, 15 (goed pomp! MMC & TUT:fire:)

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (goed te doen!)
75kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (zweet me kapot!:scold:)
100kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (de t*ring!)
125kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (zooitje paused reps, maar wel gehaald:woot:)

Hacksquat:
20kg: 20 (pump up the volume!)
30kg: 20 (vreselijk..)
45kg: 20 (lange TUt & MMC. geen hoog gewicht, maar helemaal stuk gaan!)

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10 (controlled reps!)
140kg: 20 (dood gaan!:eek!:), 17 (afwisselend trage & explosieve reps), 20 (4 pompreps..:fire:), 15 (toe's in:fire:)

Abduction:
25kg: 20
35kg: 20
45kg: 20 (sqeez & hold:fire:)

Ab crunch (life fitness. plate-loaded.):
Bw+5kg: 20, 20 (sqeez & hold :fire::fire:)
Bw+10kg: 15, 15 (t*ring..kon mezelf helemaal uitwringen!:eek!:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Wat een bloedhitte! maar wel lekker getraind!)

De geplande voeding..:D

Geplande voeding, zaterdag 03-06-2017:
7:30 2 koppen koffie
Pre-workout: 15g hotblood
Intra-workout: 10g BCAA (XXL)
Post-workout: 25g whey isolaat (XXL) + mergpijpje (136kcals):meal:
12:00 80g bambix + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
14:00 30g rijst + 200g kipfilet
16:00 1 ei + 2 eiwitten + grapefruit
18:00 Pot yoghurt Griekse style kers (250kcals)
19:00 250g krieltjes + 140g kipfilet + 250g broccoli + 1el knoflooksaus (~750kcals)

~2285kcals, E/K/V = 195g (35%) / 215g (39%) / 65g (26%)

Pff flink wat reps op die legs:) .Die hacksquat zouden wel pijnlijk zijn geweest, vind 12reps daarbij al veel haha.

Ik weeg iedere dag...en zie iedere dag een daling...ouwe ;) We hebben sindskort een Canon EOS M10. Met half natty lighting kan mijn gf daar vast wel wat foto's mee schieten:thumbs:

De training en voeding van vandaag! Training wat stroefjes..het was fucking heet weer, dus liep helemaal leeg en had nog spierpijn:o
:P
Gaat vast wel lukken met een EOS.

Vertel mij niks over leeglopen :o
Goeie afmaker die hack squat. Moet nog iets verzinnen of ik dat thuis ook kan doen op eoa manier....

zei er iemand coco

hngsoshngng

Goede legday Marv, flink wat hypertrophy op die hack squat. Pittig!

Pff flink wat reps op die legs:) .Die hacksquat zouden wel pijnlijk zijn geweest, vind 12reps daarbij al veel haha.
Doe ze normaal met 80-100kg..dus stiekem was dit niet heel zwaar..

Hoewel..ik zweette op dat punt van mijn training al zo vreselijk dat ik ze eigenlijk wilde skippen..
:P
Gaat vast wel lukken met een EOS.

Vertel mij niks over leeglopen :o
Goeie afmaker die hack squat. Moet nog iets verzinnen of ik dat thuis ook kan doen op eoa manier....
Hmm..wat voor rack heb je precies? Misschien kun je iets van sissy/romianchair squats doen..
zei er iemand coco

hngsoshngng
:roflol: ouwe junk ;)

Goede legday Marv, flink wat hypertrophy op die hack squat. Pittig!
Zeker pittig! Maar wel lekker zo achteraf!:D

Kuiten gingen zelfs goed!:thumbs:

#zuivelisdeduivel :devil::devilnana:#dikkeolifantenhuid

18882078_1565928233480819_2615666425165665307_n.jpg

Hmm..wat voor rack heb je precies? Misschien kun je iets van sissy/romianchair squats doen..
Heb alleen een diprack (momenteel geen plaats voor meer). Sissy squats a la @Robke78 zitten vrij laag vast, achter de knieen. Maar zat te denk aan een band achter schouderbladen, onder oksels. Ik ga dat eens met laag gewicht proberen :)
En zo'n SSB stang waarbij je het rack met de handen kan vast houden is mogelijk ook een goede aanschaf, en neemt niet veel plek in.

Heb alleen een diprack (momenteel geen plaats voor meer). Sissy squats a la @Robke78 zitten vrij laag vast, achter de knieen. Maar zat te denk aan een band achter schouderbladen, onder oksels. Ik ga dat eens met laag gewicht proberen :)
En zo'n SSB stang waarbij je het rack met de handen kan vast houden is mogelijk ook een goede aanschaf, en neemt niet veel plek in.
Zo'n SBB is inderdaad ook geen slecht idee! Of barbel hacksquats, maar dat vind ik een betje vreemde uitvoering.

Gister was het zaterdag en dan weten jullie het wel...:o

2 van deze (B52)...en een klein zakje bolognese chips...best beschaafd IMO ;)

18622475_1553671211373188_63652877484156516_n.jpg

Taille wil nog niet echt slinken..maar daarvoor zal ik later deze contest wel even een tandje bij zetten ;) Ik hou nu eenmaal snel vocht vast..

De meting 04-06-2017:
Gewicht: 82.0kg (-0.4kg t.o.v gister)
Taille: 75.0cm (gelijk gebleven :()

Straks, als mijn meal-prep erop zit maar even 60-90minuutjes stevig wandelen... #strafcardio..

Vanavond BBQ...:roflol:

Hoe gaat het cutten bij jullie?:rolleyes:

Cutten gaat goed. Bij mij is de taille ook hardnekkig.

Je valt wel lekker af :)

Traditionele hacksquat is toch met barbell achter je lichaam? Ik heb dat ooit wel eens geprobeerd maar vond het extreem k*t.

Een beschaafde BBQ past prima in de cut. :D

Cutten gaat goed. Bij mij is de taille ook hardnekkig.

Je valt wel lekker af :)
Klopt...mocht ook wel..na 8.7kg aangekomen te zijn in een week ;)
Traditionele hacksquat is toch met barbell achter je lichaam? Ik heb dat ooit wel eens geprobeerd maar vond het extreem k*t.
Klopt...zo ervaarde ik het ook...superkut!
Een beschaafde BBQ past prima in de cut. :D
I see what you did there!

Ik ben er laatst voor het eerst mee begonnen, omdat het in mijn schema staat.

Awkward houding. Ik val steeds achterover.

Dit...
Hij heeft ook wel gelijk! Je kunt ook proberen te recompen.. (google is je vriend)
Ik ben er laatst voor het eerst mee begonnen, omdat het in mijn schema staat.

Awkward houding. Ik val steeds achterover.
Ik heb ze ooit ook eens geprobeerd...gelijk mee gestopt!
en we hebben zo'n mooie hacksquat bij muscletotaal:)
Dan gewoon die gebruiken~!

De strafcardio voor vandaag! Vond het na 60 minuten wel genoeg..

Strafcardio, (snel) wandelen:
60min / 6-7km / ~400-500kcals

Zo'n SBB is inderdaad ook geen slecht idee! Of barbel hacksquats, maar dat vind ik een betje vreemde uitvoering.

Gister was het zaterdag en dan weten jullie het wel...:o

2 van deze (B52)...en een klein zakje bolognese chips...best beschaafd IMO ;)
De klassieke barbel hacksquat met in verhouding een lange rug en korte armen, gaat volkomen ruk, sorry :o

Best beschaafd, hoewel een familiezak chips natuurlijk ook klein kan zijn vergeleken bij een megaverpakking.

Terug
Naar boven