XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
  • #1.043
Ben ook in in dit topic (voor de vrijdag rel en cheat meals/days/weeks uiteraard...).

Wellicht kan Marvin na afsluiten van de contest een transormation vid maken. Pre foto's, vervolgens foto's van alle cheat meals gedurende de contest, en vervolgens de eind resultaten. Beetje tegen de mainstream ingaan met alleen maar clean meals en zweten enzo :D

• #1.051
Misschien moet je nog eens een tijdelijke ban krijgen? Dat zorgde wel voor wat animo vorige week :trollface:
Hue hue!:scold:

:lol:

Je moet dan ook happen dikke, op deze manier is er niets aan :(

Op de bbq hap je wel gelijk alles weg.
True, true..:o

Sorry bro, ik heb die eiwitreep en monster zelf meester gemaakt :marvin:
Snap ik! Niet iedereen is zo gek om crunchy bars op te sturen @Sanca

Ga je nog tussentijdse pics posten? Kunnen we je progressie beetje volgen :rolleyes:
Was net bij de Sting...goed licht daar! Had best een foto kunnen maken van mijn 'bulk-shape'

@CoolBuilder maak jij ook daar je pashokjes selfies? Denk bijna dat ik daar mijn eindfoto's maak:roflol:

Dus we hebben een nep DJ (@Koppie) en een nep BB'er, die beiden niet happen? Wat een kut vrijdagrel...ik ga ff wat test scoren /out
:sad:

Ben ook in in dit topic (voor de vrijdag rel en cheat meals/days/weeks uiteraard...).

Wellicht kan Marvin na afsluiten van de contest een transormation vid maken. Pre foto's, vervolgens foto's van alle cheat meals gedurende de contest, en vervolgens de eind resultaten. Beetje tegen de mainstream ingaan met alleen maar clean meals en zweten enzo :D
Precies! Klinkt als een plan dit!:thumbs:

• #1.055
Hue hue!:scold:
Was net bij de Sting...goed licht daar! Had best een foto kunnen maken van mijn 'bulk-shape'
Wanneer je bodybuilders ziet aanschuiven voor pashokjes zonder kleren in hun handen weet je hoe laat het is :roflol:
Misschien kunnen we een topic openen met de beste pashokjes voor fotos?

Dus we hebben een nep DJ (@Koppie) en een nep BB'er, die beiden niet happen? Wat een kut vrijdagrel...ik ga ff wat test scoren /out

Godver.......als je het nou alleen in mijn log had gehouden.....daar kijkt toch niemand.......maar dat je dat hier ook nog loopt te verkondigen :mad:....
Is dat nou Ostarine -rage?;):p

Terug
Naar boven