- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring

Ik zeg Sting in GoudaWanneer je bodybuilders ziet aanschuiven voor pashokjes zonder kleren in hun handen weet je hoe laat het is
Misschien kunnen we een topic openen met de beste pashokjes voor fotos?

Godver.......als je het nou alleen in mijn log had gehouden.....daar kijkt toch niemand.......maar dat je dat hier ook nog loopt te verkondigen....
Is dat nou Ostarine -rage?![]()
Fake natty's!!!Ik zou juist op iedereen schelden dan ipv lief zijn..Ik sta in zombie modus. Deze week om 4u20 opstaan, trainen en werken. Geen slaap door warmte. Rob is RIP![]()
Nee, natuurlijk nietFuaarrkk, die BBQ Marvin!!
Wat doe je jezelf aan
Had je voor jezelf ook een bepaald doel voor ogen toen je startte met de contest?

Wat pijnlijkHad je voor jezelf ook een bepaald doel voor ogen toen je startte met de contest?

Ik sta in zombie modus. Deze week om 4u20 opstaan, trainen en werken. Geen slaap door warmte. Rob is RIP![]()
Godver.......als je het nou alleen in mijn log had gehouden.....daar kijkt toch niemand.......maar dat je dat hier ook nog loopt te verkondigen....
Is dat nou Ostarine -rage?![]()

Ik zou juist op iedereen schelden dan ipv lief zijn..

Ik ben OFF! Je weet wel...dat knopje wat ook op je mengpaneel zit...soort fade in/out![]()

Fuaarrkk, die BBQ Marvin!!
Wat doe je jezelf aan
Had je voor jezelf ook een bepaald doel voor ogen toen je startte met de contest?
Satan?Hey marvin, heb jij op deze geweldige low carb dag ook zo zin in koekjes, pizza, oreo, taart, chips, nootjes, shoarma, patat en snack?

Hey marvin, heb jij op deze geweldige low carb dag ook zo zin in koekjes, pizza, oreo, taart, chips, nootjes, shoarma, patat en snack?
Ik zou willen dat jij hetzelfde zou reageren als het knopje OFF op mijn dj-set......![]()

Right in the feels
Heerlijk

Huh..Ik ben OFF! Je weet wel...dat knopje wat ook op je mengpaneel zit...soort fade in/out![]()
Aha..

Ik zou willen dat jij hetzelfde zou reageren als het knopje OFF op mijn dj-set......![]()

Mijn vriendin was een soort Susan vanmorgen toen ik aan het klagen was

Valt eigenlijk mee! Niet eten en voornamelijk geen carbs eten zorgt voor minder cravings..Hey marvin, heb jij op deze geweldige low carb dag ook zo zin in koekjes, pizza, oreo, taart, chips, nootjes, shoarma, patat en snack?
Uhu..