XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Fuaarrkk, die BBQ Marvin!!

Wat doe je jezelf aan :roflol:

Had je voor jezelf ook een bepaald doel voor ogen toen je startte met de contest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
t*ring:o

Wanneer je bodybuilders ziet aanschuiven voor pashokjes zonder kleren in hun handen weet je hoe laat het is :roflol:
Misschien kunnen we een topic openen met de beste pashokjes voor fotos?
Ik zeg Sting in Gouda:1e:
Godver.......als je het nou alleen in mijn log had gehouden.....daar kijkt toch niemand.......maar dat je dat hier ook nog loopt te verkondigen :mad:....
Is dat nou Ostarine -rage?;):p
:roflol: Fake natty's!!!

Het begint te komen zie ik:

Er zijn momenteel 12 gebruikers aanwezig in dit topic (10 leden en 2 gasten).
  1. Skatermarvin,
  2. Sanca,
  3. Banshee,
  4. Robke78,
  5. darude0306,
  6. ThuggishRuggish,
  7. flexx123,
  8. FREAKJAM,
  9. XLman,
  10. Rambo1

• #1.063
Ik sta in zombie modus. Deze week om 4u20 opstaan, trainen en werken. Geen slaap door warmte. Rob is RIP :p

1.jpg

Godver.......als je het nou alleen in mijn log had gehouden.....daar kijkt toch niemand.......maar dat je dat hier ook nog loopt te verkondigen :mad:....
Is dat nou Ostarine -rage?;):p

Ik ben OFF! Je weet wel...dat knopje wat ook op je mengpaneel zit...soort fade in/out :D

• #1.078
Right in the feels

Heerlijk:roflol:
Ik ben OFF! Je weet wel...dat knopje wat ook op je mengpaneel zit...soort fade in/out :D
Huh..
Aha..
Hey hou mij er buiten ja.....:(
:windup:
Ik zou willen dat jij hetzelfde zou reageren als het knopje OFF op mijn dj-set......:trollface:
:treuren:
:treuren:
Mijn vriendin was een soort Susan vanmorgen toen ik aan het klagen was:roflol:
Hey marvin, heb jij op deze geweldige low carb dag ook zo zin in koekjes, pizza, oreo, taart, chips, nootjes, shoarma, patat en snack?
Valt eigenlijk mee! Niet eten en voornamelijk geen carbs eten zorgt voor minder cravings..

Ik heb wel honger, maar geen vreet-drang momenteel..

Uhu..

Terug
Naar boven