- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Ga je er dan wel spierversterkende middelen bij nemen? Of wil je naar de 50kg bw ?![]()
Heb jij nog wat sarms voor mij? #whateverittakes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je er dan wel spierversterkende middelen bij nemen? Of wil je naar de 50kg bw ?![]()

Reported, vragen naar verboden middelen, dat worden strafpunten!![]()

Dat spul is duurder dan AAS...dus eigen consumptie lijkt me een goede deal![]()

Strafcardio dingen..je kunt er maar beter 1 bij de hand hebben..

Precies!
Netjes hè..Die. Zijn gevaarlijk.
Bravo dat je het bij 3 hebt gelaten!
"toevallig"

Hue hue..Ga je er dan wel spierversterkende middelen bij nemen? Of wil je naar de 50kg bw ?![]()
Knal er dan gewoon winny naast..Reported, vragen naar verboden middelen, dat worden strafpunten!![]()

Egoist!
Waarom in godsnaam SARMs dan? AAS heeft zich over de jaren al lang bewezen..Dat spul is duurder dan AAS...dus eigen consumptie lijkt me een goede deal![]()
Waarom in godsnaam SARMs dan? AAS heeft zich over de jaren al lang bewezen..
AAS heeft zich over de jaren ook bewezen flink slecht te zijn voor bepaalde organen, m.n. de lever...en ik wil graag mijn ballen normaal kunnen gebruiken de komende jaren
Men zegt dat SARMs niet zo schadelijk zijn...al zullen we dat over een paar jaar pas echt weten![]()
Mijn onderbuik wordt zo natuurlijk niet droger..
![]()
![]()
Met je niet droger....ruilen huilebalk?
![]()

Haha...tja.. Ik ben toch echt deelnemer aan de contest hier, dus het mag wel wat droger nog
Wat betreft de SARM's...ik vind persoonlijk dat je je kop aardig in het zand steekt als je denkt dat die niet schadelijk zijn voor je lever e.d. De onderzoeken gaan er vast nog wel een keer komen..
Daarentegen mag ik eigenlijk niks zeggen, want clen is nu ook niet bepaald goed voor je lever e.d. Maar ja, dat is drank & drugs ook niet
Leven, en laten leven..![]()

No offence, maar dan zou ik eerst even goed cutten naar een procent of 10-12..Dit!
Binnenkort dan toch die spuit maar er een keer inzetten...Ik ben toch al kapot van binnen en dan is een spuit minder schadelijk dan oral![]()
No offence, maar dan zou ik eerst even goed cutten naar een procent of 10-12..

Jammer..None taken! Was ook maar een grapje
Ik ga aan de winny/anavar/clen met orals...op 10% pas de spuit erin...
Dat was ook een grapje...

I wish..maar dat gaat natty niet gebeuren..

GO FOR IT! OFNIEDAN!Ik betwijfel of ik ooit richting de 10 - 12% kom. Daar gaat wel een paar jaar overheen met mijn postuur denk ik![]()
Laten we eerst eens kijken hoe ver ik, fake-natty, kom met het vet% naar beneden krijgen...Ik betwijfel of ik ooit richting de 10 - 12% kom. Daar gaat wel een paar jaar overheen met mijn postuur denk ik![]()
Zijde gij een miet ofwa

Haha...tja.. Ik ben toch echt deelnemer aan de contest hier, dus het mag wel wat droger nog
Wat betreft de SARM's...ik vind persoonlijk dat je je kop aardig in het zand steekt als je denkt dat die niet schadelijk zijn voor je lever e.d. De onderzoeken gaan er vast nog wel een keer komen..
Daarentegen mag ik eigenlijk niks zeggen, want clen is nu ook niet bepaald goed voor je lever e.d. Maar ja, dat is drank & drugs ook niet
Leven, en laten leven..![]()
.