Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Laten we eerst eens kijken hoe ver ik, fake-natty, kom met het vet% naar beneden krijgen...Ik betwijfel of ik ooit richting de 10 - 12% kom. Daar gaat wel een paar jaar overheen met mijn postuur denk ik :treuren:

Met zo'n lengte val je toch juist sneller af? Of zie ik dat nou verkeerd :D. En je bedoeld postuur ook in de zin van je lengte of gewoon echt je bouw?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Laten we eerst eens kijken hoe ver ik, fake-natty, kom met het vet% naar beneden krijgen...Ik betwijfel of ik ooit richting de 10 - 12% kom. Daar gaat wel een paar jaar overheen met mijn postuur denk ik :treuren:
Moet lukken!!

:roflol:

Al aardig droog ja.
Nog ff doorzetten man.
Komt wel goed.
Precies!!

Jup..
Eh natty ben je allang niet meer hoor... :p
Vind ik wel...
Als je je ballen zo graag wilt gebruiken hebben ze daar speciaal voor jou een oplossing voor, HCG :D.
Nope...

Met zo'n lengte val je toch juist sneller af? Of zie ik dat nou verkeerd :D. En je bedoeld postuur ook in de zin van je lengte of gewoon echt je bouw?
Het is niet alleen de lengte... @darude0306 is een beetje endo denk ;)
Meer een beetje newkids dit..

• #1.606
Ik ben een belg maar het was ook newkids :roflol:
new-kids-miet-god***domme-of-nie.jpg

• #1.608
Wat een hater collega's heb ik ook...

Heb ik low carb dag..krijg ik eerst dit:

19748721_1602143289797511_1252440067087074759_n.jpg

Daarna werd dit op mijn bureau gezet, omdat ik niks kwam halen..:o

19875133_1607573202649655_4602743711214620567_n.jpg

Gewoon snoepjes halen en in de wc droppen daarna. :)

• #1.614
Gewoon snoepjes halen en in de wc droppen daarna. :)
Klinkt als boulimia dit...

Volgens mij haal jij haal die dingen zelf en kom je hier dan een emo-verhaaltje vertellen over hoe lastig je het hebt met die collega's van je :rolleyes:
Nope...Ik heb ze netjes in een bakje gestopt om mee naar huis te nemen..:roflol:

Het is geen weekend verdomme!

19748803_1607652015975107_1261236982358343068_n.jpg

Als hij ze vastpak zijn ze meteen op :eek:.
Precies! Ik stop ze per 5 in mijn mond:o

Instant opname door de huid... :D
:roflol:

"Krijg je een dikke huid van"

Niet als je blijft skipperen met je dieet en je koppig de echt hoge gewichten en compounds zoals squat en deadlift vermijd :o
Zelfs al zou ik het wel doen..dan gain ik waarschijnlijk 1 kg spier en 9kg stronman vet...:trollface:

NATUURRRRLIJKKK!!! :woot:

Ik miet niet... :flipoff:

M'n lengte is denk ik het probleem niet. Ik heb de bouw om snel aan te komen en ben ook gewoon echt groot gebouwd. Zware botten :laugh:

Het is niet alleen de lengte... @darude0306 is een beetje endo denk ;)

Ik ben volgens mij een mix van Endo/Meso...Flink gebouwd en kom makkelijk aan, maar ben daarbij ook lang (en naar mijn idee best gespierd, sterk, brede schouderpartij, onder een vetlaag(je) :o)....

• #1.617
  • #1.618
Verder lopen er onzettend veel natty's rond op 1.80m bij 90kg en een procent of 10..

Ik vind vet gewoon smerig..sorry!

En ben al met al best tevreden met mijn shape. Benen kan zeker nog wat bij, maar mijn UB vind ik zo slecht nog niet..
We gaan het zien op het einde van de contest, met de juiste licht inval en zo zal het wel meevallen :D

• #1.620
Terug
Naar boven