- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zuivel = gains
Chocomel, melk en kwark, zonder die 3 was ik ecto, zoals Marvin.
Zuivel = gains

Ik ben ook niet van de "kindersnoep". Liever wat chocolade of wat hartigs.
.Same here, maar ik ben dan ook een mouw (half man, half vrouw).![]()
Duidelijk.
Heb ik nu met chips. Eet ik bijna nooit meer sinds ik me meer bewust ben hoe ik eet. Vroeger vrat ik hersenloos een zak leeg zonder het eigenlijk lekker te vinden.
.Prima tochIk kom met m’n koffie, thee en waterfles wel aan de 3 liter per dag...op trainingsdagen zeker wel 4,5 liter. Vind water gewoon lekker. Melk drink ik praktisch niet (meer). Zuivel alleen door m’n kwark ‘s-ochtends en ‘s-avonds...
Ik drink zelf ook een hoop bolero en cola zero/light en op rustdagen MonsterAlleen maar water, koffie of thee. Zuivel voor mij alleen 's avonds (kwark met caseine en whey).

Dit dus *amen*Zuivel moet je echt niet eten man, krijg je een dikke huid van!
True, true..ben het er ook zeker mee eens..
Huh??
Je hebt test+tren verkeerd gespeld..Zuivel = gains
Dit dus

Echo...echoooo...echoooooo
Tja...ik zei vanmorgen toch al dat ik een rustdag had! Het lijkt wel vrijdag hier..

Snoep is heerlijkIk heb snoep zelfs altijd al vies gevonden, snoep wil ik niet eens eten. Maar als je mij wat koeken voor me neerlegt is het binnen 5 minuten op.
Je maakt me letterlijk als een kind zo gelukkig als ik een zak snoep mag scheppen en leegvreten van en bij Jamin

|Ik drink zelf ook een hoop bolero en cola zero/light en op rustdagen Monster![]()
. Wel vind ik een heel zakje te zoet om met 1,5 liter water te mengen. Ik doe de helft
Wat een vaag geouwehoer weer hier
Wat zou de laatste training zijn geweest?

Daarom ben je ook nog niet shredded...

Dit..
Klopt...ik gebruik ook minimaal 2 a 2.5L water per zakje|
Die Bolero is inderdaad een werelduitvinding! Mijn favoriet is de perzik-ijsthee. Wel vind ik een heel zakje te zoet om met 1,5 liter water te mengen. Ik doe de helft
![]()

Die komt vandaag! De laatste is al ondergesneeuwd door 5 pagina's denk ik..Wat een vaag geouwehoer weer hier
Wat zou de laatste training zijn geweest?

Het is vrijdag...Geen training op deze pagina? En geen foto van eten... what is wrong with you DBB![]()
Kan me er vollidig in vinden. Heb hem ook al een aantal keer gesproken en moet zeggen dat ik het op veel punten met hem eens ben!

Het is maar goed dat ik vanmorgen geen drugs op heb..

(~750kcals)Zou ik maar gauw de Clen uit de kast trekken...beetje MDMA erbij en goan!Het is maar goed dat ik vanmorgen geen drugs op heb..![]()
![]()

Vanmorgen bij @DieNase geweest. Het zat deze keer (gelukkig) niet zo heel vast allemaal!
Of was het niet zo'n bezoek? 
Die SARMs doen je geen goed...Zou ik maar gauw de Clen uit de kast trekken...beetje MDMA erbij en goan!![]()
De vraag is; werd het allemaal nog hard?Of was het niet zo'n bezoek?
![]()