- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een kutdiscussie hier, open een apart topic daarvoor ofzo.

Had lekker geweest, maar nee..

It is done!! 1 nette dag gehad
#dedication #fitfamDone

Ja toch!

Leef je levenEen log van een wedstrijdvoorbereiding waar het gaat over taart vreten en drugs gebruik in plaats van trainen en cutten![]()

"Kurkdroog"
I see what you did there!
Hue hue..

Eigenlijk niet! Onderhoud schat ik op 2500-max2700kcals. Ik moet aardig compenseren om weg te komen wat ik doeMag ik er vanuit gaan dat je een erg snel draaiend metabolisme hebt @Skatermarvin ?

Het is alweer donderdag!!We kunnen best alvast een rustige aanloop naar de rel nemen..ik bedoel morgen is het al donderdagDe tijd dringt!

Wat een kutdiscussie hier, open een apart topic daarvoor ofzo.
Ik betwijfel of het de juiste plek was, maar kan er ook niet van wakker liggen..Ouwe man..Er is al een drugs topic hier..
Laat het dan iig over aas hebben ipv die partyzooi![]()

)
)

Had geen zin ehm te breken en maakt uiteindelijk toch niet heel veel uit gezien de halfwaarde tijd.
Had geen zin ehm te breken en maakt uiteindelijk toch niet heel veel uit gezien de halfwaarde tijd.
Het is nu enkel hopen dat ik me straks niet fucked up ga voelen..

Ik geloof zelfs 36 uur.Oh ik dacht idd dat je het voor de halfwaarde deed, maar die is dus rond de 24 uur...
Nee hoop 't ook niet voor je...![]()
35-36uurOh ik dacht idd dat je het voor de halfwaarde deed, maar die is dus rond de 24 uur...
Nee hoop 't ook niet voor je...![]()
Trillen is behoorlijk nu
..en lekker nerveus en opgejaagd
Denk dat ik er morgenochtend nog 25/50mcg ingooi. Ik ben er op dominator toch niet vanaf het begin..Ik geloof zelfs 36 uur.
Wanneer ga je de clen eruit gooien marvin ivm dominator?

35-36uurTrillen is behoorlijk nu
..en lekker nerveus en opgejaagd
![]()

Waarom geef je ons nooit een fysiek update van je rug.

Omdat die beter is dan de voorkant..Waarom geef je ons nooit een fysiek update van je rug.

Precies..en 5 keer per week borst!Zo hoort het ook. Gewoon abs en biceps curlz for the girlzzz![]()
Omdat die beter is dan de voorkant..
Ik heb geen idee hoe ik daar zelf een foto van moet maken![]()
?Zo hoort het ook. Gewoon abs en biceps curlz for the girlzzz![]()
.Vaak geen zin om de moeite daarvoor te nemen..

Dat zit wel goed..heb een smalle taille en hoge lat aanhechtingen..
Dat zit wel goed..heb een smalle taille en hoge lat aanhechtingen..

. Dat zit wel goed..heb een smalle taille en hoge lat aanhechtingen..
.