XXL Nutrition

Marvin's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
Er wordt hier ook nog geknald zie ik wel, niceeeee.

gaat gewoon door uiteraard.

Heb je het nog laat gemaakt gister?
Half 3.
ben vanochtend om half 11 wezen trainen, omdat ik daarna Ajax ging kijken.

jij nog gehosseld in Harders Plaza? ;)

Borst-Triceps;

DB Press;
12 x 24kg
10 x 30kg
7 x 36kg
6 x 36kg
10 x 30kg

Incline Bench press;
12 x 50kg
8 x 70kg
5 x 80kg
10 x 50kg
10 x 50kg

DB Fly;
10 x 20kg
13 x 20kg
12 x 20kg

One hand tricep extension;
10 x 10kg
10 x 12kg
10 x 10kg

toen snel naar huis, lekker douchen en Ajax zien winnen van Sparta.

Netjes Marvin !

• #2.504
Nette training gister:D!

• #2.506

thnx Marv.

Pull ups;
5x
5x
5x
5x
5x

BOR;
10 x 60kg
8 x 80kg
8 x 80kg
10 x 60kg

DB Row;
10 x 36kg
10 x 36kg
10 x 36kg

Lat pulldown wide grip;
12 x 50kg
8 x 65kg
7 x 75kg
5 x 90kg(fs)
10 x 50kg

v0r du bicepzz n0g 3v3n w@t g3curldddddtt
21'en dusszz
:sd:

Netjusz mang !1@

Hey man;)
Jij bent toch Marvin uit harderwijk die bij Iedema traint?
Ik trainde daar eerst ook tot afgelopen zomer;) Ik ben alex, weet niet of je me nog kent verder. Ik zat op ccnv (bij je toenmallige vriendin). Rings any bells? :p

Maargoed, heb net je log een beetje zitten bekijken en het is best nice man:) Vooral ook dat je pull-ups doet. Ik ben nu tijdje bezig met chin-ups en gaat lekker :D

Je bent mij echt een eind voorbij geschoten in ieder geval:p maar ik ga ook gestaag verder:)

Vanaf nu blijf ik je log wel beetje volgen man, train je nog steeds bij iedema?

En studeer je nog rechten in utrecht want dat zag ik in het begin van dit log staan :cool: Ik studeer Sociologie, ook in Utrecht maar ga er deze zomer pas op een kamertje :)

Maar lagge om je hier te zien langskomen man:D

• #2.510
Hey man;)
Ik trainde daar eerst ook tot afgelopen zomer;) Ik ben alex, weet niet of je me nog kent verder. Ik zat op ccnv (bij je toenmallige vriendin). Rings any bells? :p

Maargoed, heb net je log een beetje zitten bekijken en het is best nice man:) Vooral ook dat je pull-ups doet. Ik ben nu tijdje bezig met chin-ups en gaat lekker :D

Je bent mij echt een eind voorbij geschoten in ieder geval:p maar ik ga ook gestaag verder:)

Vanaf nu blijf ik je log wel beetje volgen man, train je nog steeds bij iedema?

En studeer je nog rechten in utrecht want dat zag ik in het begin van dit log staan :cool: Ik studeer Sociologie, ook in Utrecht maar ga er deze zomer pas op een kamertje :)

Maar lagge om je hier te zien langskomen man:D

haha jaa tuurlijk weet ik nog wie je bent :)
En ik train nog steeds bij Iedema.. waar train jij nu dan? de Harder?

Ik ben gestopt met Rechten studeren.. was niet echt iets voor mij.
Ik wil meer praktijk.. meer bezig zijn. Dus volgend jaar ga ik een sportopleiding doen :)

En hoe gaat jouw opleiding dan? goed te doen?

Nou ik spreek je nog wel ;)
ik ga nu eerst even trainen !

Haha;) that's te spirit man -> 's ochtends trainen :P voel ik me meestal minder sterk dan 's avonds,, ik ga vanavond weer ;)

Maar ik doe nog steeds sociologie jah, tot nu toe al mijn studiepunten :p

Maar balen dat het niks voor je was man :( Kan gebeuren,, rechten is ook wel ****ing pittig hoor :eek: Mijn studie is best goed te doen verder :)

Maar ik train nu nog ff bij de harder ja ;) ging daar heen omdat ik misschien een kamertje ging zoeken in utrecht maar dat is er dit jaar nog niet van gekomen maar ging ook weg bij iedema omdat ik me niet zo kon vinden in dat wellness thema qua nieuwe spullen en die ****ing parketvloer:p:p

Wat wel k*t is, is dat de harder geen vrij squatrek heeft ??? waardoor ik alleen in de smith kan squaten en voor de rest deadlift en dumbbell oefeningen moet doen voor het onderlichaam :cool:

Maar best wel laggen dat je een sportopleiding gaat doen! :D trok mij ook altijd wel aan ;) iets van fysiotherapie op de hbo of ander beweginswetenschappen op de uni,, maar ik denk dat de uni weer te theoretisch wordt en daar moet je dan wel weer zin in hebben :)

Misschien dat ik voor de zomervakantie nog een keer terugkom bij iedema voor 3 maandjes omdat ik steeds van mensen van daar hoor dat het nog wel erg gezellig is verder :) maar ik schat de kans eigenlijk wel klein in,, wie weet :D

Maargoed,, succes met je trainingen man, ik spreek je idd nog wel :cool:

• #2.512
Haha;) that's te spirit man -> 's ochtends trainen :P voel ik me meestal minder sterk dan 's avonds,, ik ga vanavond weer ;)

Maar ik doe nog steeds sociologie jah, tot nu toe al mijn studiepunten :p

Maar balen dat het niks voor je was man :( Kan gebeuren,, rechten is ook wel ****ing pittig hoor :eek: Mijn studie is best goed te doen verder :)

Maar ik train nu nog ff bij de harder ja ;) ging daar heen omdat ik misschien een kamertje ging zoeken in utrecht maar dat is er dit jaar nog niet van gekomen maar ging ook weg bij iedema omdat ik me niet zo kon vinden in dat wellness thema qua nieuwe spullen en die ****ing parketvloer:p:p

Wat wel k*t is, is dat de harder geen vrij squatrek heeft ??? waardoor ik alleen in de smith kan squaten en voor de rest deadlift en dumbbell oefeningen moet doen voor het onderlichaam :cool:

Maar best wel laggen dat je een sportopleiding gaat doen! :D trok mij ook altijd wel aan ;) iets van fysiotherapie op de hbo of ander beweginswetenschappen op de uni,, maar ik denk dat de uni weer te theoretisch wordt en daar moet je dan wel weer zin in hebben :)

Misschien dat ik voor de zomervakantie nog een keer terugkom bij iedema voor 3 maandjes omdat ik steeds van mensen van daar hoor dat het nog wel erg gezellig is verder :) maar ik schat de kans eigenlijk wel klein in,, wie weet :D

Maargoed,, succes met je trainingen man, ik spreek je idd nog wel :cool:

haha, ik moest wel 's ochtends trainen.. moet zometeen werken tot eind.
Maar netjes dat je al je studiepunten tot nog toe hebt gehaald :thumbup:

Ik ga een sportopleiding op HBO niveau doen, omdat naar mijn mening bewegingswetenschappen op de uni weer te theoretisch is.
Na de HBO kan ik altijd nog een master op Universitair niveau volgen;)

Maar bij Iedema is het inderdaad wel heel erg gezellig.
Alleen wel iets teveel op huismoeders gericht ja. Klote muziek tijdens het trainen.. van boyzone tot nsync. wordt ik niet echt door gemotiveerd zeg maar :P
De vloer is ook klote, als ik zwaar ga deadliften heb ik het idee dat ik door de grond naar beneden zak.
Gelukkig hebben ze nu wel 2 matjes waar ik gebruik van kan maken tijdens het deadliften ;)

maar ik zie je misschien nog wel bij Iedema dan :D

-----------------------------------------------------------------------

SLDL;
11 x 100kg
8 x 120kg
8 x 120kg
10 x 100kg
15 x 80kg
--> Rustig aan gedaan, heb weer wat last van mn lies door het voetballen.

Standing Calve Raises;
20 x 130kg
15 x 160kg
16 x 160kg
19 x 130kg

Calve Raises (legpress);
15 x 200kg (fs)
15 x fs
14 x fs

Seated MP;
10 x 50kg
8 x 60kg
5 x 62.5kg
10 x 50kg
9 x 50kg

Rear delts (multistation)
10 x
10 x
10 x

Side Raises;
10 x 12kg
8 x 14kg
10 x 12kg
10 x 12kg

Beste training weer naamgenoot! Wel klote van je lies man, maar toch goede gewichten gepakt! Zeker ook op die seated MP..:D

• #2.514
Beste training weer naamgenoot! Wel klote van je lies man, maar toch goede gewichten gepakt! Zeker ook op die seated MP..:D

Thnx bawzz.
het is niet zozeer dat ik met trainen last heb van mn lies, maar meer met voetballen.
Dus ik denk ik neem het zekere voor het onzekere en doe gewoon met trainen ook iets rustiger aan. Zal mn herstel wel ten goede komen denk ik.

Hey man;)

Alex! ga is trainen man :P harder is k*tter dan iedema ;)
:slap:

anyways nog lekker getraind vandaag marvin? was pas kneiter laat terug ga morgenavond wel ff armen doen en dan zondag /maandag benen

:dope:

Laatst bewerkt:
  • #2.516
Alex! ga is trainen man :P harder is k*tter dan iedema ;)
:slap:

anyways nog lekker getraind vandaag marvin? was pas kneiter laat terug ga morgenavond wel ff armen doen en dan zondag /maandag benen

:dope:

En je was ook al niet bij f&f :rolleyes:

Maarja hier nog de beentraining van gisteren.

Deadlift:
10 x 100kg WU
8 x 130kg
4 x 150kg
3 x 160kg
---> toen was de pijp leeg..
dus nog even 6 x 130kg

Squat;
8 x 110kg
8 x 110kg
8 x 110kg
9 x 110kg
---> rustig aan gedaan, nog steeds wat last van mn lies :|

Leg Press;
8 x 200kg (fs)
8 x fs
8 x fs

Leg Extension;
8 x fs
8 x fs
8 x fs

Calve raises (legpress);
15 x 200kg (fs)
15 x fs
15 x fs
20 x fs

nu snap ik je indeling ook, dinsdag hamstrings, vandaag voornamenlijk focus op quads, maar toch je hams mee pakken met bepaalde oefeningen:D..

als je dl op been dagen doet, wat doe je dan op rug dagen? harde dl wel!

mooi folume gedraaid :thumbup:

Lekker beeeeeezig Marv ;) Wat ga je ut weekend doen? Al een neuk projectje op het oog?

• #2.520
nu snap ik je indeling ook, dinsdag hamstrings, vandaag voornamenlijk focus op quads, maar toch je hams mee pakken met bepaalde oefeningen:D..

als je dl op been dagen doet, wat doe je dan op rug dagen? harde dl wel!

:D
op rugdagen pak ik meer de bovenkant van de rug zeg maar.
Dus voornamelijk de breedte en de dikte :)

vlink he :)

Lekker beeeeeezig Marv ;) Wat ga je ut weekend doen? Al een neuk projectje op het oog?

uuhm, eerst kwartfinale beker voetballen.
en daarna uit.
niets op het oog.. maar wie weet wat ik tegen kom xD

hoe gaat ut met jou dan kwarkie?

Terug
Naar boven