Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice!
Hebben ze nieuwe dumbbells aangeschafd of gebruik je die verstelbare?
ik vind je SLDL echt extreem bruut, ik hou het op 50-90kg, wat voor blessure heb je last van eigenlijk?

lijkt me pijnlijk, maar je hebt zowiezo epic wheels! hoe zit het met foto's btw Marv? ik weet dat je nog wilt wachten enzo (cute!), maar een voor preview is toch wel spannend hoor:$
er zit bloed tussen mn bovenbeenspier en het bot. Elke keer als ik aan wil spannen of teveel kracht wil zetten voelt het alsof er een soort kramp inschiet. Komt omdat het bloed daar drukt of afknelt.
Moet vanzelf wegtrekken, maar dit kan 10 dagen duren.. maar ook 6 weken.
is dus even afwachten.
Het gaat steeds beter, maar ik denk laat het squatten etc zo maar even zitten![]()
lijkt me pijnlijk, maar je hebt zowiezo epic wheels! hoe zit het met foto's btw Marv? ik weet dat je nog wilt wachten enzo (cute!), maar een voor preview is toch wel spannend hoor:$
fap fap fap, haha inderdaad!haha, pics pics pics...
i don't know man!
ik heb niet zo een gevaarlijk fysiek als de rest hier.
kan binnenkort wel ff mn benen erop zetten denk ik.
moet ff goede camera regelen dan.
Want we hebben hier geen eens een foto toestel.
en quality van mn tellie laat ook te wensen over.
fap fap fap, haha inderdaad!
je kan die ecto Ronniej toch wel dwarven ofniet, die jongen leeft ook niet meer heb ik gehoord van m'n hockey-sl*ts, true story!
tijd zat dus om foto's te maken, ben je van plan te gaan cutten deze lente/zomer?

Zo erg kan het niet zijn joh, net alsof mensen het opvalt dat je wat minder separatie hebt tussen je biceps en schouders, of dat je geen aders over je onderbuik hebt.
Lekker boeiuh.
anderen zullen er niet op letten misschien, maar ik zelf stoor me er wel aan.
streef nou eenmaal naar perfectie.