Fitness Seller

Marvin's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.861
Waarvoor pak je niet gewoon los de squat, is toch zonde om in smith te doen. Of dat vanwege je blessure ?

Niet dat ik 5x160kg squat :D

ik heb altijd in de smith gesquat.
ik weet niet waarom, eenmaal zo aangeleerd.

Vind het ook een fijner idee, stukje veiligheid he :o

je hebt toch ook geen squat rack?
sowieso als je verstelbare spotstangen hebt of een spotter achter je kan er echt niks gebeuren.

mooie combo deadlift, squat, leg press op die laatste training "sick boy", dik volume ook nog!

• #2.864
mooie combo deadlift, squat, leg press op die laatste training "sick boy", dik volume ook nog!

bedankt bro :)

Gewoon lekker zwaar gaan.
denk dat ik in mn volgende schema wel deadlift en squat gescheiden ga houden.
Denk dat dit mn kracht wel ten goede komt op deze compound oefeningen.

Dat denk ik ook. Vanavond doe ik ook benen en doe naast squats enkel een beetje isolatie met extensions en curls op benen, meer dan genoeg imo.

Idd gewoon lekker zwaar gaan! ;)

Of je doet gewoon 2x per week allebei :D

• #2.867
Nee gewoon 2x per week back squats en conv deadliften

CALO? Je ging toch sportmanagement doen of zo?

• #2.871
Tel je de stang ook voor 20 in de Smith of..?
Verder nette training b to the s. :)

Wat weegt zo'n stang in smith eigenlijk? Lijkt mij enorm te variëren naargelang het toestel. Wij hebben er hier twee en de ene lijkt wel 30kg op zich en de andere 10-15.

• #2.876
Tel je de stang ook voor 20 in de Smith of..?
Verder nette training b to the s. :)

Nee gewoon 10kg.

Wat weegt zo'n stang in smith eigenlijk? Lijkt mij enorm te variëren naargelang het toestel. Wij hebben er hier twee en de ene lijkt wel 30kg op zich en de andere 10-15.

hmm, volgens mij zijn ze niet zo zwaar!.

Geen fysiotherapie meer?:O
Lekkere training neergezet.

Thnx bro, maar ik denk dat ik meer heb aan Sport en Bewegen met oog op het starten van een eigen sportschool. En hier ben ik zelf ook meer bij bezig met sporten zelf ;)

dat dus.

Ahhhh kan je mij overtuigen dat dat wel een geschikte studie is voor mij? Ik wil wat doen maar weet niet wat gvd :D

lekker bezig marv. kga zelf wel fysio doen als ik door de loting kom, hoop dat sport en bweging wat voor je is!

Zware squats na die deads kerel! Echt respect!

Ziet er goed uit Marvin, ga zo door. Mischien kom ik wel is een keer kijken bij de sportschool in harderwijk. Ik ben er zo:D

Terug
Naar boven