Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere pull ups man
zaterdag niet stappen (iig bier laat ik staan)
zondag ochtend borst buffelen =)
Beest, ik was vandaag alleen Daniel moest beunen en JP was aan het b**chen.
wij moeten eens samen gaan trainen![]()
Alleen ga je gewoon door, hebt toch niemand om tegen te praten!
wel schoongemaakt daarna?

Lekkere armen training!
Heb je trouwens nou al pics gepost hoe je erbij staat, ben wel benieuwd.
Stats + kracht ziet er goed uit.

thnxx!
nog geen pics, ben in de cut.
Ik ben sowieso sterker dan ik eruit zie xD
heb niet een heel goed fysiek hoor ofzo.
maar het kan er wel mee door![]()
Aha, dat is een excuus dat merendeel van dbb gebruikt. Onder andere ik, heb ze jammer genoeg toch gepost. Altijd wel geinig dat je een idee hebt hoe de ander eruit ziet.
Een echte BB is NOOIT tevreden met z'n fysiek, dus gewoon posten die hap!
Die massa komt wel achternagehold, je bent 18 dus normaal nog niets eens volledig fysiek volwassen (zou pas rond of na je 20e moeten zijn en dan kan je nog heel lang flink gainen
).
We zullen inderdaad nooit tevreden zijn xD
maar dat houdt het ook leuk.

Beter dat dan omgekeerd! Luxeprobleem he.Die massa komt wel achternagehold, je bent 18 dus normaal nog niets eens volledig fysiek volwassen (zou pas rond of na je 20e moeten zijn en dan kan je nog heel lang flink gainen
).
Lekkere pomptraining, altijd leuk om armen te hebben die even 2cm groter zijn.
---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------
Vervloekt de dag dat ik mijn fysiek goed genoeg vind en wat anders wil gaan doen... Ik vind het leven zo al doelloos genoeg.![]()

Aha, dat is een excuus dat merendeel van dbb gebruikt. Onder andere ik, heb ze jammer genoeg toch gepost. Altijd wel geinig dat je een idee hebt hoe de ander eruit ziet.