AndroidHealthClinic

Masallah's Roaccutane log

Bezoekers in dit topic

Dude super resultaat, kon uit de boekjes komen :eek:
 
Ik ben er nu ook al heel blij mee :D had niet zo snel resultaat verwacht,
heb je het trouwens via de dermatoloog voorgeschreven gekregen?!

Ik had trouwens ook Eryacne gel voorgeschreven gekregen om de huid nog
sneller te laten uitdrogen. Moet zeggen dat dat ook wel relax spul is.

Misschien dat het bij jou ook helpt om er voor te zorgen dat de puistjes niet
in grote getale terug te laten komen.

Nope geen Eryacne gel. Zit nu op 40mg en droogt al flink uit, maar zal het aan de huisarts vragen bij het volgende bezoek. Die heeft het trouwens ook voorgeschreven, niet een dermatoloog. Ik mag over 2 weken al naar 80mg als ik me goed wil :D Op zich vreemd, want zo erg is het nou ook weer niet maar och :)
 
Nope geen Eryacne gel. Zit nu op 40mg en droogt al flink uit, maar zal het aan de huisarts vragen bij het volgende bezoek. Die heeft het trouwens ook voorgeschreven, niet een dermatoloog. Ik mag over 2 weken al naar 80mg als ik me goed wil :D Op zich vreemd, want zo erg is het nou ook weer niet maar och :)

Zoals ik al zei, zolang je nog steeds goed reageerd op 40 mg dan zou ik zeker nog niet hoger gaan,
je krijgt dan meer kans op bijwerkingen, die je waarschijnlijk niet hebt met 40 mg terwijl je hier
wel goed resultaat mee behaald.
 
Hoe gaat het ermee bro?
 
Hoe gaat het ermee bro?

Same o same o, heb laatst 4 dagen de hele dag in de zon in de tuin gewerkt en ben niet vebrand ondanks de velle zon.
Daarentegen verbrand ik wel wanneer ik onder de zonnebank ga, dus dat doe ik ook niet meer.
Ben echt zeer bruin geworden, littekens zijn hierdoor al wat moeilijker te zien, af en toe krijg ik er een puistje
bij, duurt wel wat langer voordat deze weer weg trekken.
Zit nog steeds op 30 mg per dag en reageer er nog steeds goed op, zal straks nog wel effe een foto schieten.
 
beter bro zou het ook helpen voor de benen ik heb last van acne op men benen zeer erietant of zou het komen door het scheren maar dan zou het toch eenmalig moeten zijn dit heb ik altijd.???
 
beter bro zou het ook helpen voor de benen ik heb last van acne op men benen zeer erietant of zou het komen door het scheren maar dan zou het toch eenmalig moeten zijn dit heb ik altijd.???

Maakt niet uit waar je je acne heb zitten, neem ik aan. Het droogt je huid overal uit, dus ook de benen.
Als ik jou was zou ik het gewoon proberen, maar wacht nog wel een tijdje, in verband met de zomer,
na de zomer gewoon beginnen als je er nog steeds last van hebt.
 
Wat een hoge doseringen zeg. Ik deed 8 weken op 20 mg per dag en in week 4 en 5 was het bijna compleet weg + baby huidje zo glad!
 
Wat een hoge doseringen zeg. Ik deed 8 weken op 20 mg per dag en in week 4 en 5 was het bijna compleet weg + baby huidje zo glad!

Ik ben volgens mij ook 1 van de weinigen die op 30 mg door het leven gaat :D de andere zitten volgens mij op 40 mg en hoger.

De 30 mg is voor mij nog steeds mijn begin dosering, berekend naar je lichaamsgewicht.
 
Ja, succes dermee en hopen dat het totaal weggaat!:D
 
Ik ben volgens mij ook 1 van de weinigen die op 30 mg door het leven gaat :D de andere zitten volgens mij op 40 mg en hoger.

De 30 mg is voor mij nog steeds mijn begin dosering, berekend naar je lichaamsgewicht.

idem hier. Zit nu in mijn laatste maand maar op mijn rug en schouders blijft het gewoon slecht gaan :( Het ging beter toen ik liters dronk per dag en in de bulk zat maar nu ik eindelijk werk en dus minder eet en ook iets minder drink gaat het plots weer slechter ... ofwel is mijn lichaam gewend geraakt aan 30 mg
 
idem hier. Zit nu in mijn laatste maand maar op mijn rug en schouders blijft het gewoon slecht gaan :( Het ging beter toen ik liters dronk per dag en in de bulk zat maar nu ik eindelijk werk en dus minder eet en ook iets minder drink gaat het plots weer slechter ... ofwel is mijn lichaam gewend geraakt aan 30 mg

Als er geen vorderingen meer zijn, kun je in overleg wel over gaan naar een hogere dosering.
Als het bij mij ook niet meer resultaat brengt dan ga ik ook hoger in dosering, zolang die krengen maar verdwijnen.
 
schiet maar even een foto dan!
 
Succes er nog mee! Maar het resultaat is er zeker al.

Ik heb net een kuur van 6 maanden achter de rug (heb als maximum 60mg ingenomen).
 
ik hoop voor jou dat die helemaal weggaat bro

succes nog ;)
 
Even een update dan maar?
De laatste paar weken is er niks veranderd, geen vooruitgang en geen achteruitgang, zit nog steeds op 30 mg per dag.
2 juli heb ik een afspraak bij de dermatoloog, en 2 juli zal ook de datum zijn dat ik met de ROA stop,
ik wil optimaal profiteren van de zomervakantie, dus wil ook weer gebruik maken van supplementen.
Zal in september weer willen starten met de ROA maar dan op een dosering van 40 mg of meer,
omdat er gewoon geen vooruitgang meer is met 30 mg.
Ben de droge lippen ook echt zat, en wil hier in de zomer ook niet echt mee doorlopen, doe mij maar een stop, op deze manier
kan ik ook gewoon volop in de zon zitten zonder te verbranden.
 
ik zou zeggen,, hopen dat de zon je acne eraf brand :p
neej bro ik hoop echt dat het verdwijnt bij jou en jah je moet van je zomer kunnen genieten he.

mzzzl
 
Heb ook 6 maanden aan de roa gezeten voor acne op men schouders, op't laatste zelfs op 80mg per dag. Heeft wel goed geholpen. Puisten zijn gewoon klote.

Btw: het is niet zo dat als je ermee stopt, de bijwerkingen ineens stoppen. Ik had nog 6 maanden (!) last van droge lippen/huid. Roa is eigenlijk echt een paardemiddel.

Het voordeel daarvan is dat ook de werking na je kuur blijft doorwerken. Sommigen begonnen pas resultaat te zien een paar maanden na hun roa-kuur. Bij mij duurde het ook heel lang, maar nu zijn ze echt allemaal weg. 1 kuur volstaat in 99% vd gevallen.

Veel succes nog. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven