MuscleMeat

Masallah's Roaccutane log

Bezoekers in dit topic

Wat ga je nu doen bro? En hoe gaat het met de roa?
 
Wat ga je nu doen bro? En hoe gaat het met de roa?

Ik wil 2 juli stoppen met de Roa en het in september weer oppakken, ook wil ik dan ook hoger dan 30 mg in dosering omdat er nu verder geen vorderingen meer zijn.
Ook ga ik kijken wat het effect is van het stoppen met de Roa en de nieuwe start met supplementen.
Als er weer wat veranderd dan zal ik dat zeker hier posten, het heeft geen nut om te posten
als toch alles hetzelfde blijft.
 
Ik wil 2 juli stoppen met de Roa en het in september weer oppakken, ook wil ik dan ook hoger dan 30 mg in dosering omdat er nu verder geen vorderingen meer zijn.
Ook ga ik kijken wat het effect is van het stoppen met de Roa en de nieuwe start met supplementen.
Als er weer wat veranderd dan zal ik dat zeker hier posten, het heeft geen nut om te posten
als toch alles hetzelfde blijft.

Oke dan...
Succes dan maar!
 
Succes buddy! Wat me wel opvalt dat in Nederland de bijsluiter door de dokter/dermatoloog niet echt opgevolgd wordt. Voor een optimaal resultaat moet je 120mg per kilo lichaamsgewicht binnenkrijgen. Masallah, jij bent toch bijna 80kg en ongeveer zo'n 100 dagen bezig geweest op 30mg? 80x120 = 9600mg. Terwijl je maar aan 100x30mg=3000mg bent gekomen. Lijkt me toch wat weinig. Ik zie natuurlijk genoeg voorbeelden van mensen die het prima doen op 30/40 mg en het prima redden, maar ik denk niet dat ik dat risico neem. Zit nu op 60 en kijk het even een maandje aan en ga dan over op 80mg. Dan ben ik er ook weer sneller vanaf en kan mn huid herstellen.

Succes verder en hou ons op de hoogte!
 
Succes buddy! Wat me wel opvalt dat in Nederland de bijsluiter door de dokter/dermatoloog niet echt opgevolgd wordt. Voor een optimaal resultaat moet je 120mg per kilo lichaamsgewicht binnenkrijgen. Masallah, jij bent toch bijna 80kg en ongeveer zo'n 100 dagen bezig geweest op 30mg? 80x120 = 9600mg. Terwijl je maar aan 100x30mg=3000mg bent gekomen. Lijkt me toch wat weinig. Ik zie natuurlijk genoeg voorbeelden van mensen die het prima doen op 30/40 mg en het prima redden, maar ik denk niet dat ik dat risico neem. Zit nu op 60 en kijk het even een maandje aan en ga dan over op 80mg. Dan ben ik er ook weer sneller vanaf en kan mn huid herstellen.

Succes verder en hou ons op de hoogte!

Persoonlijk kan ik niks zeggen over die totale inname, ik heb mij daar ook niet aan gehouden. Dit omdat ik de shizzle erg ''zwaar'' vind. Wel vind ik het idee van boogie met ''doorgaan'' het beste. Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken te stoppen en weer te beginnen aangezien het spul ook niet 1-2-3 uit je systeem is. Blijft een keuze. Boogie jij ook succes kirl, ik lees je updates nog steeds.
 
Thanks man, doet me goed. Het is nu even flink doorbijten (lees: k*t :D) Maar als het straks voorbij is... :)
 
Ik las dat je leverwaardes te hoog waren, wel ik kamp met hetzelfde probleem bij een recent bloedonderzoek, ging het bij jou ook gepaard met een ietwat te hoog cholesterolpeil?
Dus ik neem aan dat je leverwaardes(mijn dokter noemt het ook leverfunctie) te hoog waren door de supplementen?
 
Succes buddy! Wat me wel opvalt dat in Nederland de bijsluiter door de dokter/dermatoloog niet echt opgevolgd wordt. Voor een optimaal resultaat moet je 120mg per kilo lichaamsgewicht binnenkrijgen. Masallah, jij bent toch bijna 80kg en ongeveer zo'n 100 dagen bezig geweest op 30mg? 80x120 = 9600mg. Terwijl je maar aan 100x30mg=3000mg bent gekomen. Lijkt me toch wat weinig. Ik zie natuurlijk genoeg voorbeelden van mensen die het prima doen op 30/40 mg en het prima redden, maar ik denk niet dat ik dat risico neem. Zit nu op 60 en kijk het even een maandje aan en ga dan over op 80mg. Dan ben ik er ook weer sneller vanaf en kan mn huid herstellen.

Succes verder en hou ons op de hoogte!

Ja klopt ja heb de bijsluiter er net nog even op nageslagen, in eerste instantie heeft mijn
dermatoloog rekening gehouden met 0.5 mg per kg lichaamsgewicht, ik zat toen op 75 kg
en dit is afgerond naar beneden naar 30 mg, in het begin ging ik er goed op en bij de tweede
afspraak ging ik ook nog steeds vooruit.

Daarna is de eerst volgende afspraak verzet na de 2e juli, omdat ik juist toch wel goed ging op 30 mg.
Dus dit is een van de redenen waarom de derma gezegd gewoon doorgaan op 30 mg,
ze zei ook het enige voordeel van een hogere dosering is dat je uiteindelijk 1 a 2 weken eerder klaar bent
maar de risico's op bijwerkingen is veel groter bij een hogere dosering.
Verneem nu zelf dat het zo'n 4 weken stil ligt, het verbeterd niet en het verslechterd niet.
Heb er geen moeite mee om nu te stoppen en het in september (eind) begin oktober weer op te pakken,
voornamelijk omdat ik nu niet echt zeer veel last heb van bijwerkingen, in iedergeval direct waarneembare
blijkt dus wel waarschijnlijk dat ik last heb van me onderrug juist door de ROA.

Maar ik wil dus echt weer met supplementen beginnen, ff weer lekker knallen, want merk wel dat ik het mis.
En dat gaat niet in combinatie met de ROA, en wil wel effe genieten in de vakantie ;)

Ik las dat je leverwaardes te hoog waren, wel ik kamp met hetzelfde probleem bij een recent bloedonderzoek, ging het bij jou ook gepaard met een ietwat te hoog cholesterolpeil?
Dus ik neem aan dat je leverwaardes(mijn dokter noemt het ook leverfunctie) te hoog waren door de supplementen?

Leverwaardes waren wel te hoog, maar mijn cholesterol was wel in orde.
Heb de tijd voordat ik ging bloedprikken maar zeer weinig supplementen gehad, geen regelmaat.
Ik denk dat ik de laatste 1.5 maand voor het bloedprikken maximaal 15 shakes heb gehad in totaal,
dus of het nou de supplementen zijn :o
De leverwaardes kunnen door zoveel dingen verhoogd worden, niet alleen door supplementen.
 
ik gebruik zelf ook ROA.. maar drink bijna nooit alcohol ofso en mijn lever is OK!.. kan ik dan geen supplementen gebruiken?..
 
ik gebruik zelf ook ROA.. maar drink bijna nooit alcohol ofso en mijn lever is OK!.. kan ik dan geen supplementen gebruiken?..

Je lever moet op voorhand al in orde zijn wanneer je met de ROA begint, maar dit wil niet zeggen dat je dan me supplementen bezig kan.
ROA op zichzelf is al zwaar voor je lever en het is mij dan ook afgeraden om supplementen te gebruiken juist omdat deze ook
je lever nadelig beinvloeden.
 
Ik gebruik Minocycline en creatine op het zelfde moment,
heb gewoon eens de bijsluiter gelezen en staat niets in over dat je het niet mag combineren met andere medicijnen dus met creatine zal het dan ook wel geen kwaad kunnen zeker?

Voor de rest drink ik gewoon veel meer water dan anders.
 
Laat ik hier nu maar gelijk een update plaatsen, ik ben nu al 2 weken gestopt
met de ROA en ben bezig met creatine en eiwit shakes, tot nu toe is het met
de acne nog steeds hetzelfde er is niks bijgekomen :D (afkloppen).

Maandag begint mijn bulk dus dan is het afwachten wat er dan gaat gebeuren,
vorige week nog bij de derma geweest, leverwaarden waren in orde en mijn cholesterol ook.
In overleg heb ik bepaald dat ik in oktober weer zal beginnen met de ROA tenzij de acne
binnen deze tijd te snel verslechterd, dus het is afwachten maar heb er een goed gevoel over.
 
hey mannen,

Ik heb ook tot voor kort bijna 2 jaar met acne in gezicht en schouderbladen gelopen.
Gezicht was altijd constant maar schouderbladen werden iedere winter erger.
Ik durfde er pas een paar maanden geleden mee naar de dokter, heel stom maar zo zie je maar hoe die shit je zelfvertrouwen kan schaden.

Ik ben nu bezig met roa ong 4 weken men gezicht is puistloos.
Op men rug zie ik nog niet echt verandering.
Ik heb er ook flinke littekens aan overgehouden helaas maar dat word behandeld na de kuren.
Ik zit nu op 20 mg en weeg inmiddels 81 kg.
Als mijn lever in orde is dan kan het wel hoger denk ik maar we zien wel.
De enige bijwerkingen die ik heb zijn soms droge/rode ogen en wel altijd een droge lip, gewoon goed vaseline gebruiken.

Maar ik ben blij dat het beter gaat ik train me de tiefes en ben lekker gegroeit.
Een jaar terug woog ik 75 kg naturel zie foto.
Toen 3 maanden BB weer opgepakt en weeg inmiddels 81 vrij droog.
En dan is het jammer dat je niet lekker in je blote barst op het strand kan lopen.

ik houd julie op de hoogte later

Is het trouwens een probleem om crea te gebruiken tijdens kuur van roa volgens de dermatoloog niet maar die snapte niet echt wat het was.
 
hey mannen,

Ik heb ook tot voor kort bijna 2 jaar met acne in gezicht en schouderbladen gelopen.
Gezicht was altijd constant maar schouderbladen werden iedere winter erger.
Ik durfde er pas een paar maanden geleden mee naar de dokter, heel stom maar zo zie je maar hoe die shit je zelfvertrouwen kan schaden.

Ik ben nu bezig met roa ong 4 weken men gezicht is puistloos.
Op men rug zie ik nog niet echt verandering.
Ik heb er ook flinke littekens aan overgehouden helaas maar dat word behandeld na de kuren.
Ik zit nu op 20 mg en weeg inmiddels 81 kg.
Als mijn lever in orde is dan kan het wel hoger denk ik maar we zien wel.
De enige bijwerkingen die ik heb zijn soms droge/rode ogen en wel altijd een droge lip, gewoon goed vaseline gebruiken.

Maar ik ben blij dat het beter gaat ik train me de tiefes en ben lekker gegroeit.
Een jaar terug woog ik 75 kg naturel zie foto.
Toen 3 maanden BB weer opgepakt en weeg inmiddels 81 vrij droog.
En dan is het jammer dat je niet lekker in je blote barst op het strand kan lopen.

ik houd julie op de hoogte later

Is het trouwens een probleem om crea te gebruiken tijdens kuur van roa volgens de dermatoloog niet maar die snapte niet echt wat het was.

Dat is het probleem nou juist, de dermatoloog zelf weet niet wat het is mijn dermataloog zij in eerste instantie ook probeer het maar.
Snakeman had echter het gevoel dat het zijn Roa kuur beinvloede en ik heb toch liever dat mijn lever goed werkt dan de crea.
Het blijft echter natuurlijk je eigen keus en je kan voor jezelf kijken of het effect op je heeft.
Vooral als je binnen aanzienlijke tijd nog moet bloedprikken zou je het kunnen testen (2 weken?)

Succes in iedergeval, ik ben er nu zelf ook bijna helemaal vanaf in oktobere begin ik weer
ben nu vol aan de supplementen en merk nog steeds geen verslechtering :D (afkloppen maar weer)
 
Ik gebruik al een tijd roa, iets van 5 maanden ofzo, heeft wel wat geholpen in me gezicht, puisten zijn weg alleen nog wel vlekkerig helaas. Ik vroeg 4 weken geleden ook aan de dermatoloog of creatine + roa gevaarlijk is. Ze zij dat ze wist wat het was maar volgens mij wist ze het niet echt, ze zij namelijk dat het een soort van eiwit is en naar het uittreksel dat ik geprint had keek ze niet echt. Maar ze zij dat het elkaar niet tegenwerkt ofzo maar ze zij wel dat ze principieel tegen het nemen van dit supplement is.
Ik gebruik nu iets van 3 weken creatine esther ethyl, merk absoluut geen toename in kracht, zelf een beetje afname wel iets van toename in massa. Eigenlijk zou ik graag met deze zooi stoppen omdat het volgens de bijsluiter zorgt voor vermoeide spieren. Maar ik zou ook graag helemaal van me acne afwillen. Ik ga dit jaar niet op vakantie, maar als het bloedheet word wil ik wel naar het strand en dan ga ik er denk wel ff mee stoppen, maar ben vooral benieuwd of er enige kracht toename te merken is.

Ik gebruik overigens 40mg per dag.
 
Ik gebruik al een tijd roa, iets van 5 maanden ofzo, heeft wel wat geholpen in me gezicht, puisten zijn weg alleen nog wel vlekkerig helaas. Ik vroeg 4 weken geleden ook aan de dermatoloog of creatine + roa gevaarlijk is. Ze zij dat ze wist wat het was maar volgens mij wist ze het niet echt, ze zij namelijk dat het een soort van eiwit is en naar het uittreksel dat ik geprint had keek ze niet echt. Maar ze zij dat het elkaar niet tegenwerkt ofzo maar ze zij wel dat ze principieel tegen het nemen van dit supplement is.
Ik gebruik nu iets van 3 weken creatine esther ethyl, merk absoluut geen toename in kracht, zelf een beetje afname wel iets van toename in massa. Eigenlijk zou ik graag met deze zooi stoppen omdat het volgens de bijsluiter zorgt voor vermoeide spieren. Maar ik zou ook graag helemaal van me acne afwillen. Ik ga dit jaar niet op vakantie, maar als het bloedheet word wil ik wel naar het strand en dan ga ik er denk wel ff mee stoppen, maar ben vooral benieuwd of er enige kracht toename te merken is.

Ik gebruik overigens 40mg per dag.

Dat was ook een van de redenen voor mij om er tijdelijk mee te stoppen het
weer is er nu nog niet echt naar maar als straks volop de zon schijnt heb ik
geen zin om in de schaduw te zitten, normaal gesproken verbrand ik nooit
maar toen ik eenmaal aan de roa zat ben ik al twee keer flink verbrand.

Had tijdens de Roa last van me onderrug alsof deze helemaal vol zat met vocht
tijdens de benen training was dit extra goed te merken en belemmerde me wel om
voluit te gaan trainen, maakte toendertijd ook veel gebruik van een riem.
Dit is nu me 3e week dat ik geen roa meer slik en merk zelf van die volzittende
onderrrug niks meer, ik zit nog niet weer op me oude krachtstats dat zal nog wel
even duren, maar ik zit in iedergeval wel veel lekkerder in me vel.

Succes nog verder met de Roa en met de keuze die je gaat maken!
 
Back
Naar boven