HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja maar dat gaat wel afnemen als ik paar weken verder ben met niet drinken.Tja, beetje onrust hier geloof ik..... pas op jezelf hè? Op zich ben je natuurlijk prima bezig met cardio, kracht en voeding.
maar ik heb er sinds lange tijd vertrouwen in dat het mij lukt.
gaan we vaker doen is alleen wel heel gevoelig in mijn schouders dus ik moet er ook een beetje mee oppassen dat ik niet te zwaar ga.
Bench press en de bb tot je nek laten zakken?vandaag echt opgestaan met ouderwets veel pijn in de upperchest. zeker een aanrader die bench press to the neckgaan we vaker doen is alleen wel heel gevoelig in mijn schouders dus ik moet er ook een beetje mee oppassen dat ik niet te zwaar ga.
om 9 uur gaat de sportschool open en dan rug high reps daarna grote fietstocht heerlijk want het is mooi weer![]()
thanks! ik ga het uitproberen op die manierBench press en de bb tot je nek laten zakken?
Pas hiermee op tepelhoogte is vaak al voldoende, zou je meer upperchest willen pakken zou ik incline presses alleen doen of je push sessies altijd incline beginnen en eindigen met plat, anders betaal je de prijs met je gewrichten binnen de kortste keren als je de bb te hoog laat zakken…..
heeft die ook maar dit is speciale upper chest oefeing genaamd: guillotine press dan druk je anders en die heeft hij mij nooit geleerd zie ()