Fitness Seller

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Ja

Veel?

Ja.

Ga gezonder leven, en kap met alcohol. Ga in overleg of je je medicatie kunt verlagen

• #2.125

ik ben al bezig met medicatie verlagen maar dat moet heel langzaam want anders wordt ik manisch.
kortom op alle vlakken ben hard bezig voor een gezonde lifestyle.

• #2.126
oja, net weer terug afstand 61 km fietsen gemiddeld 20 kmpu. 20 sprintjes snelheid tussen 25 tot 41 kmpu ik denk ongeveer 500 meter per sprint.
nu kapot

tevens ga ik proberen om high en low legday te doen in het verleden kreeg ik knie pijn maar daar heb ik al tijd geen last van gehad dus ga ik het weer proberen want mijn benen moetten echt wel een stuk groter.

als ik vanavond onrustig ben nog ffn incline lopen hoge intesiteit maar geen lange duur hoor max 30 min.

buik omvang is in de laaste twee weken een stuk minder geworden dus al die cardio doet wel zijn ding :D

Laatst bewerkt:
  • #2.127
wat een onrust nu gestopt ben met verdovende middelen daarom toch maar weer naar de sportschool gegaan 30 min helling lopen @15% + 15 min gewoon wandelen. nog aantal buikspier oefeningen.
morgen chest high reps + armen en fietsen.

• #2.128
vroeg wakker maar wel 7 uur geslapen dus dikke prima, lekker rustig opstarten en om 7 uur naar de gym.
misshien zo maar wandelen als de verveling toe slaat.
ik heb ook al weer een aantal nieuwe schema's gemaakt ik hou van afwisseling vindt het saai om elke week hetzelfde te doen.
:D

Laatst bewerkt:
  • #2.129
rondje gewandeld net terug, afstand 8 km ging moeizaam na benen training van gister :D
tevens ga ik alle spiergroepen 2 per week weer training in een split programma.
kijken wat het brengt in combinatie met yk11 en voldoende eiwitten/koolydraten

• #2.130
chest alternate en armen

guillotine press (fucking zware oefening) en voel ik goed in mijn schouders maar voel het nog beter in de upper chest echt goede oefening.

20x40
2x15x60

ss

standing incline db fly
2x20x24 one arm

slight decline db press 5 sec movement per rep
3x15x24

decline cable fly super slow / 3 sec hold
3x10x25 one arm

JM press (fucking zwaar al jaren niet meer gedaan maar is echt een goede massa bouwer)

15x60
10x70
6x80 ( lelijke reps volgende weer lichter)

reverse db preacher curl
3x15x24 one arm

slight decline one arm db skullcrusher
10x24 ( geen mooie reps dus lager)
10x20
15x16

drag curl in smith machine
10x50
10x60
10x80

db extensions one arm
5x24 one arm
5x20
15x16

concetration curl seated
2x15x24 one arm

10 min HITT interval fietsen
10 min interval helling lopen.

morgen high reps rug en lange fietstocht vandaag ga ik niet meer fietsen moet oppassen dat niet teveel doe want dan schiet ik door.

• #2.131
volgende week weer low reps en dan deload alles op 50% high reps. ook even geen HITT of interval trainingen.
daarna beginnen we weer bij medium weights en medium reps.
morgen grote rug high reps + grote fiets tocht.

Tja, beetje onrust hier geloof ik..... pas op jezelf hè? Op zich ben je natuurlijk prima bezig met cardio, kracht en voeding.

• #2.133
Tja, beetje onrust hier geloof ik..... pas op jezelf hè? Op zich ben je natuurlijk prima bezig met cardio, kracht en voeding.
ja maar dat gaat wel afnemen als ik paar weken verder ben met niet drinken.
dus nog ffn volhouden :D maar ik heb er sinds lange tijd vertrouwen in dat het mij lukt.
Volgende plan is over paar maand stoppen met roken en dan wordt ook nog eens echt gezond :D

• #2.134
vandaag echt opgestaan met ouderwets veel pijn in de upperchest. zeker een aanrader die bench press to the neck :D gaan we vaker doen is alleen wel heel gevoelig in mijn schouders dus ik moet er ook een beetje mee oppassen dat ik niet te zwaar ga.
om 9 uur gaat de sportschool open en dan rug high reps daarna grote fietstocht heerlijk want het is mooi weer :D

vandaag echt opgestaan met ouderwets veel pijn in de upperchest. zeker een aanrader die bench press to the neck :D gaan we vaker doen is alleen wel heel gevoelig in mijn schouders dus ik moet er ook een beetje mee oppassen dat ik niet te zwaar ga.
om 9 uur gaat de sportschool open en dan rug high reps daarna grote fietstocht heerlijk want het is mooi weer :D
Bench press en de bb tot je nek laten zakken?

Pas hiermee op tepelhoogte is vaak al voldoende, zou je meer upperchest willen pakken zou ik incline presses alleen doen of je push sessies altijd incline beginnen en eindigen met plat, anders betaal je de prijs met je gewrichten binnen de kortste keren als je de bb te hoog laat zakken…..

• #2.136
Bench press en de bb tot je nek laten zakken?

Pas hiermee op tepelhoogte is vaak al voldoende, zou je meer upperchest willen pakken zou ik incline presses alleen doen of je push sessies altijd incline beginnen en eindigen met plat, anders betaal je de prijs met je gewrichten binnen de kortste keren als je de bb te hoog laat zakken…..
thanks! ik ga het uitproberen op die manier

• Like
Waarderingen: AK
Dacht dat je bij Deiana wel had leren bankdrukken

• #2.138
Dacht dat je bij Deiana wel had leren bankdrukken
heeft die ook maar dit is speciale upper chest oefeing genaamd: guillotine press dan druk je anders en die heeft hij mij nooit geleerd zie ()
maar ik vindt hem toch te riscovol voor mijn schouder blessure dus ik ga nu gewoon incline bb press en reverse grip toepassen.

Ken het, maar zie het nut er niet van. schuin op 30 graden drukken werkt beter, en veiliger

• #2.140
ja ik dacht gewoon even uitproberen heb wel enorme spierpijn in de upperchet.
anyway genoeg geluld net ffn snel high reps getraind. (rug)
5 seconden rust tussen sets, light weight baby. voelde wel goed

db low row (one arm)
30x20
20x30
3x15x40

cable low row (one arm)
30x20
3x15x30

one arm kneeld pulldown hammergrip
3x15x35

reverse small grip pulldown (latpulley) deze loopt enorm stroef dat zie je terug in de gewichten
15x35 DS
2x15x23

latpulley wide grip pulldown
3x15x23

backextensions
3x15x80

nu even flink ontbijt en dan fietsen

morgen high reps legs en fietsen
maandag chest + arms low reps

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven