Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft die ook maar dit is speciale upper chest oefeing genaamd: guillotine press dan druk je anders en die heeft hij mij nooit geleerd zie ()
maar ik vindt hem toch te riscovol voor mijn schouder blessure dus ik ga nu gewoon incline bb press en reverse grip toepassen.
Als je schouders je lief zijn zou ik iig niet die press doen als in het filmpje althans niet zo flared out.Incline en dan op de keel wil ook.
Naja... ik heb ook geen problemen met up right rows of pull downs behind se nek.
Iedereen zit net iets anders in elkaar en daarom moet je soms ff uitviegelieren wat voor jouw lichaam werkt.
Geniet van je gele wereldklein test rondje gedaan van 7 km, geen last gelukkig. langzaam opbouwen tot 20 km.
cutten schiet gewoon niet op dus daarom ga ik over 2 weken beginnen met agressieve cut i.c.m veel cardio.
ik ga geen clen+t3 meer gebruiken , ik ga sarm s4 + 1.3 dmaa (niet elke dag) toevoegen aan de cycle yk11.
in het verleden heeft s4 veel gedaan voor mij voor vetverlies.

Hoe doe je dat dan?
het touw doe je zo hoog mogelijk en trek je hem naar de lats toe en paar seconden hold. echt een aanradertje
Beetje als een soort van high-low row gecombineerd met een straight arm pulldown?het touw doe je zo hoog mogelijk en trek je hem naar de lats toe en paar seconden hold. echt een aanradertje