- Waardering
- 27.899
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Netjes, geen last meer ?(hielspoor)
Let wel op, het kan zo terugkomen. Zou gewoon dagje tussendoor laten. met fietsen belast je het ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes, geen last meer ?(hielspoor)
niet echt meer maar probeer ook niet elke dag te wandelen dat gaat goed.Netjes, geen last meer ?(hielspoor)
Let wel op, het kan zo terugkomen. Zou gewoon dagje tussendoor laten. met fietsen belast je het ook.

ik merk dat de yk11 nu echt begint in te kicken meer kracht en uithoudingvermogen, shape gaat ook de goede kant op na de cycle ga ik foto's laten maken door mijn pa ik vindt alleen zo lastig om te doen. dus we gaan gewoon steady door![]()
Top dat is de goede mindset ga zo door !zo naar the gym voor schouder workouttevens ga ik elke week 25 gram koolydraten verlagen en hopelijk over 12 weken een redelijk fysiek. droog zou ik nooit worden door medicatie maar ik probeer het beste hiervan te maken.
ging echt goed ook pauze op de helft van 1,5 uur in de schaduw + eten en drinkenKerl ... wat fiets'n hee !
Henig an met die warmte.![]()

daarom sport ik vroeg in de morgen en middag gewoon zwemmen + beetje wandelen. maar af en toe een rustdag zal wal goed zijn maar ik ben heel onrustig omdat ik gestopt ben met de wiet en drank. hopeliljk trekt dat weg. binnenkort ga ik ook paar dagen werken dus dan wordt het sporten sowieso minder. maar bedankt voor je advies.Maak je je niet te druk buiten in de zon met dit weer nu ?
Je hebt meer herstel nodig(langere periode). Zwemmen is wel lekker ja, maar zou niet in volle zon gaan sporten nu. Als ik nu mijn +8km ronde ga hardlopen/joggen krijg ik al snel rode kop,en krijg ik het bloedheet. Bij hogere buitentemperatuur koel je minder af, loopt je lichaamstemperatuur en je hartslag op, en krijg je het eerder zwaar. Dat is al zonder enige vorm van prestatieverbeterende middelen.