AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Netjes, geen last meer ?(hielspoor)
Let wel op, het kan zo terugkomen. Zou gewoon dagje tussendoor laten. met fietsen belast je het ook.
niet echt meer maar probeer ook niet elke dag te wandelen dat gaat goed.
ik ben sowiezo meer een fiets liefhebber.

• #2.163
legs:
weinig sets want zondag train ik benen weer

stiffed bb deadlift
20x50
20x80
20x100
15x110

bb squat 3/4 rom want full rom doet pijn aan mijn knie, is verre van optimaal maar beter dan niks

10x100
10x140
10x180
10x200

adductors 6x15x125(FS)

legcurl 3x20x60

calves on lp 3x20x140

straks fietsen

morgen schouders even kijken of dat weer gaat met mijn blessure.
vrijdag: chest + armen > zaterdag rug > zondag legs high reps

comments: nu ik elke dag train krijg ik veel meer de goede sportvibe te pakken maar moet af en toe ook ffn 1 rustdag pakken anders hou ik het niet vol :D

Laatst bewerkt:
  • #2.164
toch besloten om vandaag niet te wandelen of te fietsen ik zit er kwa energie ffn in een dip, straks wel stukje zwemmen en huis schoonmaken.

• #2.165
ik merk dat de yk11 nu echt begint in te kicken meer kracht en uithoudingvermogen, shape gaat ook de goede kant op na de cycle ga ik foto's laten maken door mijn pa ik vindt alleen zo lastig om te doen. dus we gaan gewoon steady door :D

• #2.166
morgen schouder hopelijk gaat dat goed met mijn blessure blijft een zwak punt ook massa maar kracht was er altijd wel.

ik merk dat de yk11 nu echt begint in te kicken meer kracht en uithoudingvermogen, shape gaat ook de goede kant op na de cycle ga ik foto's laten maken door mijn pa ik vindt alleen zo lastig om te doen. dus we gaan gewoon steady door :D

Hoe lang ben je nu bezig, 2 weken ?

• #2.168
ja klopt en sinds gister s4 toegevoegd voor extra vetverbranding. 1.3 dma gebruik alleen bij HITT trainingen dus niet elke dag.
ik ben ook hoger in ewiitten gaan zitten rond de 300 en koolydraten minimaal dat wordt rustig afgebouwd.

Laatst bewerkt:
  • #2.169
zo naar the gym voor schouder workout :D tevens ga ik elke week 25 gram koolydraten verlagen en hopelijk over 12 weken een redelijk fysiek. droog zou ik nooit worden door medicatie maar ik probeer het beste hiervan te maken.

• #2.170
schouder ging goed klein beetje last maar veel beter als vorige keren.

seated smith shoulder press
30xbar
3x60
3x80
6x90
3x100
3x110 PR

side raise op decline bankje (goede oefening wel zwaar)
30x4
2x15x8

rear delt cable fly
3x30x5

rear delt bent over db fly
3x20x10

10 min 15% @5.5 kmpu (loopband) ik kan binnen veel minder langer volhouden dan buiten en het is saai.
dus zo even naar mijn ouder dat is in totaal 40 km en nog even zwemmen.

morgen chest + armen > zaterdag: rug > zondag benen

Laatst bewerkt:
  • #2.171
pfoe dat was echte top rit: afstand 97 km gefietst met 25 kmpu gemiddeld :D ook nog 10 tal sprintjes tot 43 kmpu. Overigens wel langere pauze genomen maar ging echt lekker morgen mooiste training van de week arms+chest :D

Kerl ... wat fiets'n hee !
Henig an met die warmte. :thumb:

• #2.175
ik ben soms nog niet hellemaal hersteld dus ik verhoog mijn eiwitten van 300 naar 350. tevens ga ik minder brood eten en meer havermout.
ook ga ik mijn vetten iets hoger inzitten en meer groente eten.
straks naar the gym voor chest + arms, echt zin in mooiste workout van de week :D
daarna ga ik ook weer fietsen maar dan gewoon rustig voordat de warmte er is.
tevens verhoog ik de yk11 naar 15 mg en s4 naar 75 mg. gas er op :D

Laatst bewerkt:
  • #2.176
Chest and arms

Incline db pronated db fly
20x20
Superset
Incline db press
20x20

.werksets
2x10x30
.
Smith ground press
10x60
5x100
5x120

Dippen voorovwr
3x15xbw

Decline cable fly
2x15x35 ome arm

Flat cable fly one arm
2x15x28

Incline frech press
2x15x24

Reverse db preacher curl 90 graden
2x10x24 one arm

Db extension
2x8x24 one arm

Preacher db cutl 90 graden
5x30
10x26

Cable extension
2x15x17.5 one srm.

Nu een herstel ronde fietsen

Laatst bewerkt:
  • #2.177
herstel ronde gefietst afstand 33 km snelheid extra laag 17 kmpu.
vanmiddag wandelen + zwemmen.
morgen rug + duur training met pauzes
zondag benen + interval

• #2.178
dippen doe ik niet weer direct last van schouders.
extra eiwitten eten dus om te herstellen.
misschien dat door het zwemmen straks weer de boel gesmeerd wordt :D

Maak je je niet te druk buiten in de zon met dit weer nu ?
Je hebt meer herstel nodig(langere periode). Zwemmen is wel lekker ja, maar zou niet in volle zon gaan sporten nu. Als ik nu mijn +8km ronde ga hardlopen/joggen krijg ik al snel rode kop,en krijg ik het bloedheet. Bij hogere buitentemperatuur koel je minder af, loopt je lichaamstemperatuur en je hartslag op, en krijg je het eerder zwaar. Dat is al zonder enige vorm van prestatieverbeterende middelen.

• #2.180
Maak je je niet te druk buiten in de zon met dit weer nu ?
Je hebt meer herstel nodig(langere periode). Zwemmen is wel lekker ja, maar zou niet in volle zon gaan sporten nu. Als ik nu mijn +8km ronde ga hardlopen/joggen krijg ik al snel rode kop,en krijg ik het bloedheet. Bij hogere buitentemperatuur koel je minder af, loopt je lichaamstemperatuur en je hartslag op, en krijg je het eerder zwaar. Dat is al zonder enige vorm van prestatieverbeterende middelen.
daarom sport ik vroeg in de morgen en middag gewoon zwemmen + beetje wandelen. maar af en toe een rustdag zal wal goed zijn maar ik ben heel onrustig omdat ik gestopt ben met de wiet en drank. hopeliljk trekt dat weg. binnenkort ga ik ook paar dagen werken dus dan wordt het sporten sowieso minder. maar bedankt voor je advies.

Terug
Naar boven