HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zou ik dan niet doen. Laat dat pijntje eerst maar wegtrekken, beetje in beweging houden zonder gewicht .....side note: ik ben net begonnen met cycle van yk11 en heb weer last van de schouder oorzaak te zware side delt cable raise baal er flink van maargoed goede les voor de volgende keer.
even kijken of ik donderdag nog me schouders ga trainen.
Achteruit lopen ?

overslaan doen we niet meer want mijn benen zijn wel sterk maar mist massa t.o.v bovenlichaam.Hoe lang ben je?shape zie ik al goed veranderen door alle cardio gewicht zakt helaas heel traag maar het zakt iig.
ik heb hielspoor linkervoet best irritant met lopen komt omdat ik met veel overgewicht lange wandelingen maak denk ik dus nu alleen fietsen en zwemmen.
ik ben benieuwd hoe morgen de legday gaatoverslaan doen we niet meer want mijn benen zijn wel sterk maar mist massa t.o.v bovenlichaam.
Dan is het overgewicht niet zo extreem als wanneer je bv. 20cm korter zou zijn. Heb wel medelijden met je fietsen, zelfs bij 100kg gaat er bij mij al van alles kapot.
Goed rekken en strekken(vooral kuiten), en deze kunnen ook helpen. (niet elke dag lopen)shape zie ik al goed veranderen door alle cardio gewicht zakt helaas heel traag maar het zakt iig.
ik heb hielspoor linkervoet best irritant met lopen komt omdat ik met veel overgewicht lange wandelingen maak denk ik dus nu alleen fietsen en zwemmen.
ik ben benieuwd hoe morgen de legday gaatoverslaan doen we niet meer want mijn benen zijn wel sterk maar mist massa t.o.v bovenlichaam.
ik heb een fiets die tot 130 kg bestand is maar gaat af en toe ook wel wat kapot maar dat komt meer dat ik te lang door fiets met versnellingen.Dan is het overgewicht niet zo extreem als wanneer je bv. 20cm korter zou zijn. Heb wel medelijden met je fietsen, zelfs bij 100kg gaat er bij mij al van alles kapot.

dankjewelGoed rekken en strekken(vooral kuiten), en deze kunnen ook helpen. (niet elke dag lopen)
![]()
Mysole inlegzolen Special Multisorb | bol
Mysole inlegzolen Special Multisorb. De Mysole Special Multisorb heeft een unieke vormgeving voor schokdemping. Deze inlegzool zorgt voor ondersteuning...www.bol.com