AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
klein rondje van 8 km gewandeld, snelheid 5 kmpu.
morgen rug + incline loopband intesief + klein rondje HITT fietsen.

side note: ik ben net begonnen met cycle van yk11 en heb weer last van de schouder oorzaak te zware side delt cable raise baal er flink van maargoed goede les voor de volgende keer.
even kijken of ik donderdag nog me schouders ga trainen.
dat zou ik dan niet doen. Laat dat pijntje eerst maar wegtrekken, beetje in beweging houden zonder gewicht .....

• #2.103
rug + beetje triceps en biceps pompen

yates bb row
opwarmen 30xbar
20x60
15x90

werksets
3x110
3x130
5x150 ( PR in deze gym) > ik denk als straps ga gebruiken dat het gewicht ook makkelijker omhoog kan want heb weinig grip soms

one arm smith row ( lekker zwaar)
3x60
3x80
3x90 (PR in deze gym)

Reverse small grip pulldown 3 clustersets
One arm cable pulldown 3 clustersets
High cable row one arm 3 clustersets

One arm cable curl 4 sets
One arm pushdown 4 sets
Rope cable curl 3 sets
Rope extensions 3 sets

incline loopband 8% tot 15% pfoe wat zwaar 10 min maar (vroeger deed ik dit 60 min )

morgen benen + buikspieren > donderdag eigelijk schouders maar sla hem even helaas over omdat ik pijn heb in schouders. > vrijdag armen

Laatst bewerkt:
  • #2.104
geen HITT gedaan weinig energie.korte interval training van 15 km, snelheden tussen 23 en 36 kmpu. drijfnat van het zweet is wel een keer lekker om te doen :D morgen wordt het warm weer dus lekker zwemmen.

• #2.105
ter info: volgende week high reps die week erop medium reps daarna weer een max weekje en dan deload en repeat cycle

Wat weeg je nu?

• #2.107
132 kg nuchter

• #2.108
55 km liss 18 kmpu.

• #2.110
hahaha nee fietsen vergetem te vermeldenm, vanacht slecht geslapen dus rustig aan gedaan

• #2.111
shape zie ik al goed veranderen door alle cardio gewicht zakt helaas heel traag maar het zakt iig.
ik heb hielspoor linkervoet best irritant met lopen komt omdat ik met veel overgewicht lange wandelingen maak denk ik dus nu alleen fietsen en zwemmen.
ik ben benieuwd hoe morgen de legday gaat :D overslaan doen we niet meer want mijn benen zijn wel sterk maar mist massa t.o.v bovenlichaam.

shape zie ik al goed veranderen door alle cardio gewicht zakt helaas heel traag maar het zakt iig.
ik heb hielspoor linkervoet best irritant met lopen komt omdat ik met veel overgewicht lange wandelingen maak denk ik dus nu alleen fietsen en zwemmen.
ik ben benieuwd hoe morgen de legday gaat :D overslaan doen we niet meer want mijn benen zijn wel sterk maar mist massa t.o.v bovenlichaam.
Hoe lang ben je?

Goed rekken en strekken(vooral kuiten), en deze kunnen ook helpen. (niet elke dag lopen)

• #2.116
Dan is het overgewicht niet zo extreem als wanneer je bv. 20cm korter zou zijn. Heb wel medelijden met je fietsen, zelfs bij 100kg gaat er bij mij al van alles kapot.
ik heb een fiets die tot 130 kg bestand is maar gaat af en toe ook wel wat kapot maar dat komt meer dat ik te lang door fiets met versnellingen.
de versnellingen moetten om de 2500 km vervangen worden maar ik fiets minimaal het dubbele in korte tijd en dan fiets ook echt niet meer haha :D

• #2.117
  • #2.118
ik heb de dosis vanaf vandaag verhoogd naar 2x4 mg.
over 2 weken laaaste verhoging naar 3x4mg verdeeld over de dag.
hoger ga ik niet want in mijn vorige cycle gaf meer niet massa.
ik ben benieuwd hoe de trainingen gaan volgende week :D
Straks legday even kijken hoe dat gaat rustig opbouwen en hopelijk een pr.

• #2.119
benen + buikspieren (geen zin aan low rep voel me niet optimaal omdat gestopt met de drank maar we houden vol)

bb stiffed deadlift
30x60
20x80
10x100
8x140
6x170
4x180

bb squats
20x60
10x90
10x120
10x150