XXL Nutrition

Mass Confusion

daarom sport ik vroeg in de morgen en middag gewoon zwemmen + beetje wandelen. maar af en toe een rustdag zal wal goed zijn maar ik ben heel onrustig omdat ik gestopt ben met de wiet en drank. hopeliljk trekt dat weg. binnenkort ga ik ook paar dagen werken dus dan wordt het sporten sowieso minder. maar bedankt voor je advies.
Zou dan ook niet je sarms verhogen, als je van je zelf al onrustig bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
ga ik ook doen had mezelf al bedacht laaste maand van cycle dan is het al meer wat koeler dan verhogen.

• #2.183
ongeveer 500 meter gezwommen 50 meter alleen met handen viel zwaar vandaag maar weer even in beweging geweest :D
morgen fietsen dan heerlijk een BBQ en zwemmen de bedoeling is dan 1 a 2 km t e zwemmen.
maar ik heb vandaag best zwaar mijn armen getraind dus even kijkeh hoe het gaat. :D
ik blijf iig in beweging en koolydraten gaan flink omlaag elke week.
tevens is dit de laaste cycle van het jaar dus even het maximale eruit halen. nog 8 weken te gaan.
misschien dat ik gw50156 ga toevoegen als vetverlies niet zichtbaar beter wordt.
een nieuw doel is dat ik volgend jaar zomer ruim 150 km ga fietsen.
en toekomst plannen zijn om een fiets vakantie te doen naar spanje misschien gaat mijn pa ook mee.

Laatst bewerkt:
Trainen voor Iron Man Hawaii ?

• #2.186
ik ga in plaats van cutte recomp doen ik zet morgen wel een paar links hier neer voor meer informatie *4 jaar geleden ook zo'n programma gedaan voor mij doen goed droog met genoeg spiermassa :D

• #2.187
morgen en zondag op 50% cardio soort van deload even geen HITT trainingen, volgende week wordt het minder warm dan ga ik weer 2 per week HITT sessies plannen.
ik probeer eeen onbalans te vinden in een leven van onbelans , vrij pittig :D maar we geven niet op! "D

Top bezig je doet goed je best man.

Zowel qua kracht als cardio.

Wat doe je qua echte ontspanning?

• #2.189
ontspannings oefeningen, rustgevende muziek, ademshalingesoefeningen, koude douches, zwemmen, wandelen, fietsen. ander dieet. meer groente en eiwitten koolydraten laag.

In de zomer moet je niet koud douchen, dan zet je lichaam juist de verwarming aan.

• #2.191
maar ik wordt daar juist rustig van gaat mijn admehaling echt op vooruit

Okay 👍

En voor de rest vissen ofzo?

• #2.195
lang geslapen even een koude douche en sterke koffie en dan naar the gym voor een backsessie.
ik kom er net achter dat het zaterdag is dan gaat the gym pas om 9 uur open :(

Laatst bewerkt:
  • #2.196
thuis fasted getraind.
10 sec rust tussen sets
alle "one arm"

db row 20x50 15x50 8x50
reverse db row 15x50 10x50 6x50
db pullover 15x50 10x50 6x50
db kickback 15x37.5 10x37.5 6x37.5

straks fietsen , vanmiddag bbqen heerlijk
\
morgen legs in the gym

• #2.197
73 km gefietst gemiddeld extra laag voor herstel en het warme weer dus 15 kmpu.
morgen complete rustdag is echt nodig.

Hoe was de bbq?

Top man geniet ervan met dit warme weer.

Heb je er veel last van?

Terug
Naar boven