- Waardering
- 27.898
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Hij zit al half uur op de pot 😉Top man geniet ervan met dit warme weer.
Heb je er veel last van?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zit al half uur op de pot 😉Top man geniet ervan met dit warme weer.
Heb je er veel last van?
Waarom geloof ik daar niks vanvandaag ook ffn rustdagje nog voelt wel ffn fijn even niks moetten misschien nog wel klein stukje fietsen morgen chest + arms

zo na 2 dagen complete rust veel geslapen en gegeten nu is het tijd om weer te trainen , vandaag staan chest en beetje armen op het programma![]()
Henk is al onderwegRijst kip kerrie met veel groente plus kip beetje sambal

Succes kerel! Terugval kan altijd gebeuren. Niet te lang boos blijven op jezelf, weer oppakken dat stoppen en gewoon doorgaangister weer eens een terugval zat er ook aan te komen paar speciaal bier, maar ik pak de draad wel weer op.

thanks ! ik heb de draad vandaag ook weer opgepakt en probeer het vol te houden. blijft een lastige verslaving voor mij 1 van de vele.Succes kerel! Terugval kan altijd gebeuren. Niet te lang boos blijven op jezelf, weer oppakken dat stoppen en gewoon doorgaan
Zou persoonlijk ook niet nu 4-5 dagen door drinken. Zou proberen zo snel mogelijk te herpakken.
doe ik ook wel maar kost wel veel energie maar ik heb vandaag de draad weer opgepakt. thanksProbeer extra motivatie te putten uit die terugval...en waarom de draad oppakken uitstellen tot volgende week?
Wat langer rust houden, 10 seconden is te kort.gister weer eens een terugval zat er ook aan te komen paar speciaal bier, maar ik pak de draad wel weer op.
vanaf volgende week waarschij
rug getrained 10 seconden rust tussen sets
pullup wide 15-10-10xbw(132kg) -50kg
chinup 10-10-8
yates bb row 20x60 - 10x100 - 8x120
db low row 3x10x40
ja probeer al meer te rusten ik zal eens 30-45 seconden proberen en dan zwaarder.Wat langer rust houden, 10 seconden is te kort.
Het is wat koeler nu en ga dan verstandig trainen. Vergeet de alcohol en haal dat ook niet in huis