- Waardering
- 27.898
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel mg S4 pak je?shape gaat echt lekker sinds dat ik S4 heb toegevoegd en minder "langere" cardio en meer op kracht wordt ik droger en gespierder dus dit recept houden we even vast
5 weken te gaan!
![]()
ja gaat goed, goed in balans, en training gaan lekker!@
Je nacht zicht al compleet naar de klote en die rare typerende gele gloed in je zicht?
nee hoor ik slaap tegewenwoordig om al op 8 uur omdat ik dan heel onrustig wordt en slaap tot 3/4 uur . en ik vindt de "gele gloed'=hayppy trippyJe nacht zicht al compleet naar de klote en die rare typerende gele gloed in je zicht?
Wat is S4?shape gaat echt lekker sinds dat ik S4 heb toegevoegd en minder "langere" cardio en meer op kracht wordt ik droger en gespierder dus dit recept houden we even vast
5 weken te gaan!
![]()
Een sarm.
Ik van daag ook (52km).52 km gefietst , en gezwommen en heerlijke bbq gehadnu voetjes omhoog
Weer opnieuw gestopt is lastig. Maar straks heb ik weer werk en dan heb ik wat te doen.Lekker genieten ben je al volledig gekapt met de drank