HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eergisteren had je nog pr s en gesprint, en je eet minder koolhydraten.morgen pull2 en zaterdag benen... echt gebrek aan motivatie ik kan het niet opbrengen om 6 x per week PPL te doen maar dat komt hopelijk wel weer.
ja cardio gaat makkelijker dan krachttraining, achja ik train nog dat is het belangrijksteEergisteren had je nog pr s en gesprint, en je eet minder koolhydraten.
Herstel zal wel minder zijn, door minder eten. En een week op 80% of rustige duurtraingen kan ook.

Bij mij wordt mijn grip snel beter als ik hele zware dumbbell oefeningen doe waarbij je straps zou kunnen gebruiken, maar dan dus zonder. Denk met name aan dumbbell hammer curls >30kg en dumbbell rows >50kg.side note: ik wil graag mijn grip en triceps kracht verhogen dus ik ga ze allbei in low rep trainen. grip staticholds, farmer walks, reverse db curl, triceps: close bench press/jm press, decline db skullcrushers.
)