HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
niet meer ik
Ik blijf wel fietsen alleen niet elke dag meer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet meer ik
Ik blijf wel fietsen alleen niet elke dag meer
Je was gestopt met je stack toch ?ik zit een dip met sporten geen motivatie , trainingen gaan wel goed maar ik niet echt meer dat goede gevoel na een training.
Tevens train ik nog maar 3 dagen wat in mijn ogen echt te weinig is dus ik ga vanaf maandag 6 daagse ppl doen low en high reps.
cardio schroef ik ook iets naar beneden zodat ik meer energie hebt voor trainingen.
Je moet er wat van afkicken, je kunt beter zo weinig mogelijk afhankelijk zijn van medicijnenja klopt heeft er ook wel wat mee te maken maar ik het komt meer omdat mijn dosering van medicijnen naar benen aan het schroeven zijn.
ik heb dit ook al aangegeven als het met 2 weken niet beter wordt gaat de dosering weer omhoog.
maar ik merk als maar 3 trainingen heb per week dat ik dan gedemotiveerd raak dus vanaf volgende week weer 6 daagse ppl
Ik heb vroeger (bijna 50 jaar geleden...) ook aan 100m en 60m hardlopen gedaan en weet daardoor nog wel dat 10x voluit erg veel is. Mooi spectakel met jouw massa.HITT cardio
10x100 meter sprint alles of niet.
traplopen 10x25 meter volgas.
was ook echt afzien wel met korte pauzes niet alles achter elkaar. maar ik was vroeger echt goed in sprinten paar keer beker gewonnen.Ik heb vroeger (bijna 50 jaar geleden...) ook aan 100m en 60m hardlopen gedaan en weet daardoor nog wel dat 10x voluit erg veel is. Mooi spectakel met jouw massa.