MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
vandaag complete rustdag ik voel aan alles dat even nodig ook weer even opladen voor zware low rep trainingweek

• #2.564
Komt goed

• #2.566
klein rondje in het bos gewandeld met mijn ouders nieuwe puppy echt leuk beestje en grote honden zij bang omdat echt veel pit heeft haha :)

• #2.567
zo het programma voor aankomende week klaar. ik ga deze week gebruik maken van zeer trage herhalingen en paused reps op bench en met row's ook doe ik de zware sets explosive kijken hoe dat voelt. ik probeer elke week weer mezelf te verbeteren.
shape is nogsteeds te dik dus de cut gaat wat extremer worden niet met clen en t3 maar volgende week ga ik het proberen met GW en sr9009 +T5

zo het programma voor aankomende week klaar. ik ga deze week gebruik maken van zeer trage herhalingen en paused reps op bench en met row's ook doe ik de zware sets explosive kijken hoe dat voelt. ik probeer elke week weer mezelf te verbeteren.
shape is nogsteeds te dik dus de cut gaat wat extremer worden niet met clen en t3 maar volgende week ga ik het proberen met GW en sr9009 +T5
Pas je wel op ivm je medicatie !!
clen en T3 sowieso pas op lager vetpercentage, GW kan nog wel, die T5 zit caffeine is wat ik niet bij GW zou nemen. je zult dan eerder weer onrustig worden en meer kans op dip.

• #2.569
Pas je wel op ivm je medicatie !!
clen en T3 sowieso pas op lager vetpercentage, GW kan nog wel, die T5 zit caffeine is wat ik niet bij GW zou nemen. je zult dan eerder weer onrustig worden en meer kans op dip.
ja bij nader inzien hou ik het alleen bij GW + sr9009 en af en toe sterke bak koffie :) bedankt voor input.

• #2.570
Alleen GW besteld want sr9009 deed jaren terug ook weinig bij mij. ook geen t5 besteld 1 sterke bak koffie is meer als genoeg per dag voor mij :) .
zin in aan aankomende week weer even een boel gewichten verplaatsten :P

Hoe is het hier ? Gaat het goed ?

Ja en werk? was je toch mee bezig?

Zozo en waarin coach je ze ?

Top man doe je toch iets positiefs voor de jeugd.

Goed bezig zo doorgaan en niet achterom kijken dat heeft geen zin.

• #2.579
Chest:
(alles zo traag mogelijk, paused wil niet met schouder)

Incline smith press 30gr
3x60
3x90
5x110
5x120
5x130

decline smith press -10gr
3x60
3x90
3x120
3x140
8x150 PR!!!!!!!

over een paar weken 170 proberen
volgens 1rm calculator moet ik 1x190 kunnen drukken maar dat overkill voor mijn schouders.
na deze week ga ik weer even wat lichter trainen en dan 3x3x170 proberen.

floor smith press
3x60
3x100
3x120
8x140

incline pronated db fly
10x30
2x8x32

decline bent over cable fly one arm
20x20
15x30
8x45 ds 25x20

Laatst bewerkt:
  • #2.580
klein rondje gefietst 15 km, gemiddeld 20 kmpu.
vanmiddag voetballen en later nog een rondje lopen of fietsen even kijken waar ik zin aan heb :)

Terug
Naar boven