HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
ja soms wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja soms wel

Hou je gedachten erbij, en je kunt best ff rondje lopen. Niet dat je de hele dag binnen gaat zitten en je gaat vervelen..vandaag complete rustdag ik voel aan alles dat even nodig ook weer even opladen voor zware low rep trainingweek
das wel lekker wakker worden, en tis heerlijk rustig buiten,Hou je gedachten erbij, en je kunt best ff rondje lopen. Niet dat je de hele dag binnen gaat zitten en je gaat vervelen..
Pas je wel op ivm je medicatie !!zo het programma voor aankomende week klaar. ik ga deze week gebruik maken van zeer trage herhalingen en paused reps op bench en met row's ook doe ik de zware sets explosive kijken hoe dat voelt. ik probeer elke week weer mezelf te verbeteren.
shape is nogsteeds te dik dus de cut gaat wat extremer worden niet met clen en t3 maar volgende week ga ik het proberen met GW en sr9009 +T5
ja bij nader inzien hou ik het alleen bij GW + sr9009 en af en toe sterke bak koffiePas je wel op ivm je medicatie !!
clen en T3 sowieso pas op lager vetpercentage, GW kan nog wel, die T5 zit caffeine is wat ik niet bij GW zou nemen. je zult dan eerder weer onrustig worden en meer kans op dip.
bedankt voor input.Ja gaat weer redelijk stabiel. soms nog wel slechte dagen maar ik probeer wel elke dag te trainen dat zorgt voor meer positiviteit.
Ik werk 3 dagen in de week als sportcoach voor jongeren. Gaat goed
Fitness , bootcamp, voetbal
ik ga er 100% voor.Top man doe je toch iets positiefs voor de jeugd.
Goed bezig zo doorgaan en niet achterom kijken dat heeft geen zin.