Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.807
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik heb t laatst uitgerekend. Per 100 gr proteïne ongeveer in €:aankomende weer 5 kg bij de gewichten erop als die lekker gaat misschien 10 kg verder wil ik het nog niet pushen i.v.m. oude blessures.
Dan hoop ik met deze batch LGD die week erop wat te kunnen merken van krachtwinst vorige keer was sowieso 20 procent.
Ik de cycle als die goed gaat verlengen naar max 12 weken daarna weer diepe cut en dan op vakantie als alles mee zit.
Mijn gewicht was deze ochtend: 111 kg lege maag alleen thee.
Tevens vindt ik het sommige dagen lastig om 300 gram of meer eiwitten uit voeding alleen te halen, komt ook omdat ik weinig geld heb.
Dus ik overweeg om weer caseïne whey aan te schaffen alleen ik vindt de prijzen zo achterlijk duur.
Ik moet even uitrekenen of ik dan goedkoper uit ben dan uit voeding. Ook ga ik meer vis eten ; tonijn/markreel/haring/pang file
En ook nog meer komkommer/tomaten/uien voor gezondheid o.a. bloeddruk en het versterken van het hart.
Kwa trainen ga ik nog 1 week fullbody trainen en dan ga ik over op een oldschool 5 daagse split schema om wat meer massa aan te maken.
Cardio blijft gewoon doorgaan ik ga steeds meer werken dus is er ook minder tijd dus ik dacht aan : 2 dagen HITT /1 a 2 dagen LISS (duur conditie) ...
Kan niet wachten tot 100% kan maxen op alle oefeningen en hoop dat ik de life-time PR'S haal binnen 2 jaar. Om de 4 weken ga hou ik mij aan,
7 dagen deload , alle oefeningen op 50% en de cardio tijdens dit proces ook gehalveerd -50%.
Vervolgens weer beginnen met een medium training en dan weer zwaar. Peak week eens in de maand want anders wordt het voor mij teveel.
Ook is het de bedoeling om weer het mountainbiken weer op te pakken dus even kijken hoe dat ga combineren met benen zwaar trainen.
Dat wordt het tactisch indelen van RUST en TRAININGEN.
/..out..
Magere Kwark 1,75
Whey 2,20
Magere melk 3
Kip 4
Ei 4,5
Koe 5
Ongeveer.