HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben morgen vrij dan ga ik ook stukje fietsen.herstel rondje 15 km / gemiddeld 15 kmpu.
morgen is de laatste dag met mooi fiets weer dus ik ga morgen een grote route fietsenook even bezoek bij een bekend.
Afbouwen van medicatie hierna krijg ik andere waar mee ik beter ben ingesteld hopelijk.

Ha ha, klopt. Maar vind het ook altijd mooi om te lezen hoe je een bepaalde onrust in iets positiefs (extra cardio, huis schoonmaken) probeert om te zetten en om bepaalde pijntjes of blessures heen probeert te werken.Ik weet dat ik hele verhalen schrijf maar het geeft mij motivatie en het is vooral voor mezelf dat ik het terug kan lezen wanneer ik geen motivatie meer heb dat geeft mij juist weer kracht om door te gaan. Vannacht redelijk geslapen wel vaak wakker maar daar kan ik toch niks aan doen. vandaag wil ik even huis weer schoonmaken en wandelen, soort van herstel dag. vrijdag drukke dag werken/fietsen/therapie, dus ik verplaats de fullbody training naar zaterdag , anders heb ik alles achter elkaar en dan ben zaterdag weer helemaal sloom![]()

) maar ging lekker! Morgen fullbody hopen dat het niet te druk is in de gym want daar heb ik echt een hekel aan dus ik ga voor dat die open gaat voor de deur staan kan ik direct naar mijn eerste oefening.
dinsdag weer
voor de rest gewoon RUST.