AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
herstel rondje 15 km / gemiddeld 15 kmpu.
morgen is de laatste dag met mooi fiets weer dus ik ga morgen een grote route fietsen :D ook even bezoek bij een bekende..

Laatst bewerkt:
  • #2.763
Aankomende vrijdag pas een fulbody training dit keer uitgebreider met meer oefeningen en meer isolatie.
Ook ga ik iets meer tot failure en repout op laaste set, ik heb de programmering al klaar.
Ik denk als ik goede nachtrust heb gehad en wat koolhydraten in de morgen dat ik mijn geschatte targets wel haal.
Maar ik zet natuurlijk weer te hoog in maar dat is wel soort van self coaching dus dat werk vaak wel.
Bij onrustig vanavond nog een stuk wandelen, ik heb echt weinig rust in het hoofd dan is het moeilijk om te ontspannen.
Tevens vindt fullbody wel goed om af te vallen maar aangezien zoveel cardio er naast doe , breekt wel op.
Dus daarom ga ik over 3 a 4 weken over op een goed werkend 5 daagse split schema en cardio blijf toch wel doen ,

word waarschijnlijk nog meer omdat ik iets meer eiwitten en koolhydraten neem.
Tegen die tijd werkt de lgd4033 optimaal denk ik dus dat het juist moment om spiermassa aan te zetten in de CUT.
Het is meer een "Recomp" dan een koolydraat arm dieet geworden. Niet vol te houden met mijn medicatie/gewicht/psyche.

Laatst bewerkt:
Wat is de reden van de mentale onrust?

• #2.766
Vannacht goed geslapen ik had ook paar speciaal biertjes gehad maar wel lekker kunnen doorslapen.
Het wisselt enorm per nacht hoeveel ik slaap, ik weet wel dat als ik meer fiets en wandel lekker buiten veel dieper slaap.
Vandaag is het mooi weer dus ga ik een groot rondje fietsen, ik probeer met pauzes 50 km te halen en in een vorm van LISS,
want heb nog steeds gevoelige knie.

Ter info ik nam de laatste 6 weken 100/150 kcal kooldraden, nu ga ik iets hoger ( 200 / 250 ) i.c.m. meer langere LISS fiets afstanden.
en minder HITT is nu op het moment te belastend voor mijn knie in overleg met de fysio. Af en toe een sprintje zetten kan geen kwaad om weer even energie te krijgen. De eiwitten gooi ik morgen omhoog van 250 naar 300-350 gram meer caseïne en vis wat ik ook moet want heb een hoge bloeddruk. Ik drink nu ook veel meer thee (groen, zwart) i.p.v. koffie , eerst dronk wel 15 bakken koffie nu maar 2 sterke voor als ik even doorheen zit. Ik eet al stuk meer fruit 3 stuks minimaal per dag. 2 grote tomaten, een ui en komkommer, champions, roerbak groente gaat er ook wel in 400 gram soms 800 gram. Mijn weerstand is flink voorruit gegaan zonder multivitaminen pil.

Laatst bewerkt:
  • #2.767
Ging goed vandaag het is een matige interval training geworden afstand 58 km gemiddeld 22 kmpu. Ook nog 5 km met de hond gelopen.
Nu wel wat meer last van de knie , dus morgen echt liss zonder sprintjes. Saaie trainingen maar is wel de verstandigste keuze op dit moment.

• #2.768
Morgen begin ik met 4 mg LGD4033 duurt ongeveer 10 dagen voordat het gaat werken.
Ik krijg zo wel weer zin aan het trainen en elke keer wat zwaarder gaan of hoger tempo.
Ben benieuwd of "recomp" een succes heeft dit keer. Ik heb vroeger weleens vaker "recomp" gedaan met S4 @75 mg.
En toen was echt succes zowel kracht omhoog en vetpercentage omlaag i.c.m. veel kracht en cardio en solid dieet.
Het enige nadeel van S4 is dat je gele tinten ziet als het donker is en dan vondt ik eerst nog wel lekker mellow maar,
dat wordt opgegeven moment ook echt irritant. Daarom heb ik voor LGD gekozen.

• #2.769
Ik weet dat ik hele verhalen schrijf maar het geeft mij motivatie en het is vooral voor mezelf dat ik het terug kan lezen wanneer ik geen motivatie meer heb dat geeft mij juist weer kracht om door te gaan. Vannacht redelijk geslapen wel vaak wakker maar daar kan ik toch niks aan doen. vandaag wil ik even huis weer schoonmaken en wandelen, soort van herstel dag. vrijdag drukke dag werken/fietsen/therapie, dus ik verplaats de fullbody training naar zaterdag , anders heb ik alles achter elkaar en dan ben zaterdag weer helemaal sloom :D

Ik weet dat ik hele verhalen schrijf maar het geeft mij motivatie en het is vooral voor mezelf dat ik het terug kan lezen wanneer ik geen motivatie meer heb dat geeft mij juist weer kracht om door te gaan. Vannacht redelijk geslapen wel vaak wakker maar daar kan ik toch niks aan doen. vandaag wil ik even huis weer schoonmaken en wandelen, soort van herstel dag. vrijdag drukke dag werken/fietsen/therapie, dus ik verplaats de fullbody training naar zaterdag , anders heb ik alles achter elkaar en dan ben zaterdag weer helemaal sloom :D
Ha ha, klopt. Maar vind het ook altijd mooi om te lezen hoe je een bepaalde onrust in iets positiefs (extra cardio, huis schoonmaken) probeert om te zetten en om bepaalde pijntjes of blessures heen probeert te werken.

• #2.771
Herstel rondje gefietst 15 km gemiddeld 17 kmpu.
Morgen heb ik therapie dus sowieso 30 km, misschien verder als ik zin heb.

• #2.772
Als ik morgen heel vroeg wakker ben ga ik toch wel een fullbody sessie doen.
In het weekend is het heel erg druk hier in de gym omdat dan i.p.v 7 uur / 9 uur open gaat.
Ik ben zo dom geweest om 2 jarige abbo af te sluiten omdat het 5 euro per maand goedkoper is.
In de de stad zwolle is 15 km zitten een paar hele goede oldschool bb fitness centrums, daar ga ik dan liever heen. :D
In deze sportschool zijn alleen maar standaard toestellen en dumbells maar tot 40 kg.
Dus ik train altijd losse bb als die bezet is smith daar kun net iets verder pushen met veiligheidspal.

• #2.773
Vandaag voor het eerst weer een chipszak leeg gegeten was heerlijk maar maar morgen pakken we de draad weer op met clean eten.
tevens ga ik aankomende zaterdag fullbody doen en dat wordt ook de laatste van dit jaar ik vindt /fullbody gewoon teveel energie kosten,
waardoor ik niet meer echt kan MAXEN en dat vindt ik gewoon niet leuk meer want ik hou van elke week verhogen.
Dus vanaf volgende week ga ik de 1e week van 5-daagse spit programma beginnen op 60% 2e week 70% 3e week 80%,
4e week 80% en 5e week 90% en dan alles geven even kijken hoe ik ervoor sta op het moment.
Tegen die tijd knalt de LGD ook wel in hopelijk met deze BATCH. Ik heb bewust maar 1 potje besteld als het goed is bestel ik bij, anders niet!(anders merk dank er zijn er wel zoveel maar met deze heb de beste resultaten gehaald.)
Er zijn gelukkig genoeg websites die betrouwbaar zijn die dat aanbieden. Fijne avond mensen :)

• #2.774
Net even gefietst, behoorlijk wat wind en ik was erg moe.. afstand 35 km, gemiddeld 19 kmpu.
Vanavond even hellemaal niks lekker op de bank hangen en binge watchen :D

• #2.775
even zin aan een HITT sessie 15 km, gemiddeld 35 km/u (wel wind mee :P ) maar ging lekker! Morgen fullbody hopen dat het niet te druk is in de gym want daar heb ik echt een hekel aan dus ik ga voor dat die open gaat voor de deur staan kan ik direct naar mijn eerste oefening.
trainingstype: low reps / low volume nu wel met topset+repout echt tot failure. dus ook even wat meer koolhydraten eten voor de training.
goed weekend!

• #2.776
Goed geslapen, hopelijk blijft dat aanhouden want dan is mijn herstel veel beter. 9 uur naar de sportschool voor fullbody sessie.
En als ik nog energie over heb ga ik nog even afsluiten met medium cardio sessie incline walk en wat uit fietsen.
paar dagen niet echt schoon gemaakt omdat moe was dus ook even schoonmaken voor de rest gewoon chillmodus on voor vandaag.

• #2.777
niet helemaal all out gegaan want knie en schouder blijven gevoelig dus nog even wachten met echt maxen.

stiffed bb deadlift 10 cm under knee
3x130
6x150

bb sumo squats
3x150
10x190

yates bb row
3x130
7x150

one arm smith row
3x80
5x90

incline smith press
3x120
5x130

smith shoulder press
3x80
10x100

v-pushdown elbows in
50x31 direct door 15x45

rope extensions elbows in
40x21 direct door 15x35

decline cabe fly
20x21 direct door 15x35

rope hammer curl wou eigenlijk db doen maar was druk daar
30x31 direct door 15x45

concetration cable curl
2x15x15 geen rust

comments: ging best goed vandaag, cijfer 7.5 :D dinsdag weer

• #2.778
vandaag geen zin om door de regen te fietsen, ik heb ook al een tijd geen lange wandeling gemaakt dus morgen even proberen of dat wil mij knie.
eten en drinken mee en lekker rustig door bos en weilanden lopen wordt ik wel lekker rustig van :) voor de rest gewoon RUST.

• #2.779
aankomende weer 5 kg bij de gewichten erop als die lekker gaat misschien 10 kg verder wil ik het nog niet pushen i.v.m. oude blessures.
Dan hoop ik met deze batch LGD die week erop wat te kunnen merken van krachtwinst vorige keer was sowieso 20 procent.
Ik de cycle als die goed gaat verlengen naar max 12 weken daarna weer diepe cut en dan op vakantie als alles mee zit.
Mijn gewicht was deze ochtend: 111 kg lege maag alleen thee.
Tevens vindt ik het sommige dagen lastig om 300 gram of meer eiwitten uit voeding alleen te halen, komt ook omdat ik weinig geld heb.
Dus ik overweeg om weer caseïne whey aan te schaffen alleen ik vindt de prijzen zo achterlijk duur.
Ik moet even uitrekenen of ik dan goedkoper uit ben dan uit voeding. Ook ga ik meer vis eten ; tonijn/markreel/haring/pang file
En ook nog meer komkommer/tomaten/uien voor gezondheid o.a. bloeddruk en het versterken van het hart.
Kwa trainen ga ik nog 1 week fullbody trainen en dan ga ik over op een oldschool 5 daagse split schema om wat meer massa aan te maken.
Cardio blijft gewoon doorgaan ik ga steeds meer werken dus is er ook minder tijd dus ik dacht aan : 2 dagen HITT /1 a 2 dagen LISS (duur conditie) ...
Kan niet wachten tot 100% kan maxen op alle oefeningen en hoop dat ik de life-time PR'S haal binnen 2 jaar. Om de 4 weken ga hou ik mij aan,
7 dagen deload , alle oefeningen op 50% en de cardio tijdens dit proces ook gehalveerd -50%.
Vervolgens weer beginnen met een medium training en dan weer zwaar. Peak week eens in de maand want anders wordt het voor mij teveel.
Ook is het de bedoeling om weer het mountainbiken weer op te pakken dus even kijken hoe dat ga combineren met benen zwaar trainen.
Dat wordt het tactisch indelen van RUST en TRAININGEN.

/..out..

Laatst bewerkt:
Ja een pot wei is duur, maar vergelijk een portie van 25 gr eens met 25 g eiwit uit kaas of vlees, dat kon wel eens een ander verhaal zijn. Plus daar zit veel meer zout in.

Mooie plannen voor een all time PR. Hoe oud ben je eigenlijk?

Terug
Naar boven