AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Weer een nieuwe route , veel bos en water, heel rustig aan gedaan. eindstand: 45 km , gemiddeld 19 kmpu.
Morgen pull gericht op massa : correcte form en langzamer uitvoeren dan normaal. Ook weer een stuk fietsen.

• #2.803
Gewicht is (van 113kg naar 115kg *in 2 weken*) omhoog gegaan maar ik lijk wel dunner in de spiegel dus the shit is real :D
Ook ga enkel cheatmeals doen als ik bij vrienden op bezoek is. Ik kan het anders ook niet betalen en dan wordt vrij snel weer dik.
Cardio wordt vanaf volgende week weer verhoogd en op gevoel bedoeling is de bedoeling ergens volgende week,
een fietstocht van 70km wil maken (LISS). En ik wil in de zomer als ik geen blessures heb een fiets vakantie doen,
ik wil hem alleen wel samen met iemand maken, maar mijn vrienden zijn allemaal niet zo sportief of hebben geen tijd.
Dus wellicht ga ik dat samen met mijn vader doen die moet ook veel fietsen i.v.m. veel hartklachten maar dat vindt ik altijd maar tricky als,
er dan wat gebeurd sta je daar te wachten ergens afgelegen waar geen ambulances kunnen komen.
Nog maar even goed over nadenken misschien dat als ik het zelf doe het mij wel sterker maak.
Ik blijf gewoon doorgaan met laag in koolhydraten , hoog in eiwitten en veel groente + thee i.p.v. koffie.
Ook ga ik niet de hele tijd mezelf wegen ik kijk gewoon naar de spiegel en opmerkingen van vrienden daarover.

Laatst bewerkt:
  • #2.804
Ik heb weer een nieuwe programmering gemaakt voor de komende 10 weken
Elke week ga ik met 10-15% omhoog met gewicht als het lastig wordt dan neem ik meer rust.
Omdat ik volgende week toch overschakel naar een 5 daags split schema dan kan ik mij echt focussen op die spiergroep.
Wat achterloopt is mijn quads /schouders / en vooral onderrug en rear delts , deze heb ik heel lang niet kunnen trainen door,
veel blessures. Dus met deze oefeningen begin ik rustig en let ik 100% op mijn uitvoering.
Al met al heel erg gemotiveerd om weer massa te pakken misschien moet ik de cardio niet elke dag doen want,
ik heb gelezen dat veel spiermassa inlevert. Ik ga iig voor een midden weg. :D
Ik doe nu ook 5 tot 10 keer mijn adem zolang mogelijk in te houden en dan nog langer uit.
Want ik had gelezen dat het op die manier goed tegen stress werkt en goed voor de longen.
Elke ochtend neem ik nu 30 tot 60 sec onder hele koude douchte, ik ga dit opbouwen tot 5 minuten.
Als ik weer geld heb ga ik op "proefles" bij een vechtschool (KraVmaga). ik benieuwd of dat wat oor mij is.

/OUT........

Laatst bewerkt:
  • #2.805
23-2 Pull
medium weight, high intensity rest between sets 30 sec

Yates smith row
30xbar + lat stretch
15x90
12x110
10x130
8x140

one arm smith row
15x60
8x70
6x80

edit vergeten > mijn onderrug al 6 maand niet getraind i.v.m. blessure/krom door ongeluk.
dus even licht smith rackpulls gedaan:

15x60
15x90
15x110

=> nog geen last even aankijken en elke week wat verzwaren.
vindt deze toch fijner als back extension of hyper extension

one arm cable pulldown (op papier weinig gewicht maar deze loopt echt enorm zwaar) / wel fijne oefening
20x20
15x25
8x30
6x35
ds
30x15
ds
30x10

cable latkickback
15x10
12x15
8x20

bent over db hammer curl
30x30
15x40

seated db concetration curl
8x24 > heel traag dropset > 20x18

comments: ging lekker vandaag ! straks even eten en dan fietsen
ik ga de komende tijd meer lats trainen dan de midden rug want is massief zat maar lats ontbreekt nog wijdte.

Laatst bewerkt:
  • #2.807
morgen en zaterdag geen cardio, zondag weer een wat langer LISS -rit maken. Maandag begin ik met 5 daagse split schema.
En ik begin met Borst/Zijkant schouders/Triceps. Dinsdag rug/rear delts/traps/biceps. Woensdag (benen als dat wil met de knie dus heel rustig beginnen) ook wat abs en calves. Donderdag Schouders. Vrijdag armen (heavy) Zaterdag en Zondag zijn rustdagen wel cardio.

• #2.809
  • #2.811
gister weer kamaard gezien die ik al tijdje niet meer had gezien was gezellig.
maar hey pfoe wat heb ik een spierpijn van dropset en giant sets voor biceps en triceps kan ze haast niet meer strekken.
dus vandaag even rustdag en heerlijk chillen en veel gezonde eiwitjes eten.
maandag staat : borst/zijkant shouders/triceps op het programma wel weer zin in. Ik ga den ik op 65-70% trainen en laaste set een repout of DS.

• #2.812
Ik ga aankomende woensdag voor het eerst weer even licht benen weer trainen, met de knie pijn gaat het al de goede kant mede door langzaam fietsen heel licht en oefeningen lijken ook wel iets te helpen. in overleg met mijn fysio mag ik weer licht trainen om zo weer de benen sterker te maken. ben ik wel blij mee met dit antwoord ik mis die trainingen wel. recomp gaat goed , duidelijk al wat voller shape, en het kribbelt om weer 5x5 of 3x3 te draaien maar toch wacht ik daar nog even maar ik gewoon de reps verhogen met meer gewicht en meer op volume draaien.
gewicht schommelt tussen 111 kg en 114 kg. Vanaf maandag gaan de eiwitten van 250 naar 300 en ga ik LGD ook verhogen naar 8 mg.
tevens even een nieuw potje bestellen want ik had er maar 1 besteld om te kijken wat het doet en dat doet het binnenkort bestellen.

• #2.813
lekker geslapen afgelopen vannacht. vandaag lekker fietsen (LISS) voor de rest chill modus :D

• #2.814
net terug heerlijke gefietst in het mooie weer afstand 65 km gemiddeld 19 kmpu.
gaat de goede kant op met duurconditie ook hellemaal geen last van knie met deze afstelling van fiets (zadel iets hoger gezet).
ik wil einde van de week wel 70+ km fietsen. ik had namelijk nog energie over.

comments: ging lekker vandaag, shape gaat nu echt goede kant op :D

=/Out

Laatst bewerkt:
net terug heerlijke gefietst in het mooie weer afstand 65 km gemiddeld 19 kmpu.
gaat de goede kant op met duurconditie ook hellemaal geen last van knie met deze afstelling van fiets (zadel iets hoger gezet).
ik wil einde van de week wel 70+ km fietsen. ik had namelijk nog energie over.

comments: ging lekker vandaag, shape gaat nu echt goede kant op :D

=/Out
Ja, zadel hoogte kan ook belangrijk zijn en lekker lichte versnelling. Zou wel mooi zijn als je dat fietsen erbij kan blijven doen :thumb:

• #2.816
Ja, zadel hoogte kan ook belangrijk zijn en lekker lichte versnelling. Zou wel mooi zijn als je dat fietsen erbij kan blijven doen :thumb:
ja dat zo mooi zijn als dat steady kan door blijven doen. het werkt voor mij als een medicijn.

• #2.817
27-2 borst/zijkant schouders/triceps

beetje uitgeput wakker geworden vandaag is ook niet gek na die cardio sessie van gister :D
geen zin om alleen maar high rep te trainen dus ik heb de reprages gemixt vandaag

incline smith press 30 gr.
5x90
5x110
5x130

decline smith press -8 gr
3x110
3x120
5x140

low to high incline cable fly (geen handvaten)
30x10 (per kant) lekkere oefening
20x15 (per kant)

decline cable fly /one arm bent over
15x25
8x35

flat cable fry /one arm
15x28
8x30

one rope extensions
2x30x10 side ways more tutt

v-pushdown /elbows in 3 dropsets
50x35
40x25
60x15

cable side raises
2x30x5

20 min lopen

comment: ging wel oke > cijfer 7

zo even huis weer schoonmaken , vanmiddag liss fietsen en gesprek met begeleiders.

laatste weken echt weinig honger ik haal met moeite de eiwit iname misschien keertje ander voedingschema maken.

Laatst bewerkt:
  • #2.818
LISS cardio afsand 45 km , gemiddeld 17 kmpu (veel wind tegen gehad)
morgen back (focus op lats!)/rear deltst/biceps/forearms /(traps al jaren niet meer getraind i.v.m. blessure)
in de middag LISS fietsen , voorlopig niet wandelen is nog te zwaar voor de knie.

planning voor komende 8 weken aangepast :

maandag: borst/zijkant schouders/triceps
dinsdag : rug/achterkant schouders/traps/onderarmen/biceps
woensdag: benen (rehab) / kuiten / buikspieren
donderdag: schouders/triceps
vrijdag: biceps /grip trainingen (nieuw voor mij maar wil ik wel even uitproberen goed artikel over gelezen)

Laatst bewerkt:
  • #2.819
Goed geslapen alleen wel te kort maar we gaan zo mooi trainen wel weer zin in. Vandaag niet fietsen omdat ik vanmiddag een afspraak heb.
dus ik ga dan toch proberen om even te hellinglopen medium om toch wat extra nog te verbranden indien dat ik het merk aan de knie stop ik direct.
morgen bij ouders op visite dus wel weer fietsen misschien wel extra groot rondje.

• #2.820
rug+rear delts+biceps

yates smith row 30 sec rest
8x130
6x150
5x160 mijn grip failed dus ik ga nu meer grip training doen en CoC kopen

one arm smith row
8x70
8x80
6x90

rackpulls smith
8x130
7x150
5x180

seated rope cable row
15 12 8 20 30 heavy and light rep

one arm hammergrip pulldown
15 12 8 6 4 20 30 heavy and light rep

one arm bent over db hammer curl
2x30x30

seated db concetration curl
15x24 8x28 6x30

cable concetration curl
15 10 8 20 heavy and light rep

bent over db rear delt fly
3x30x12

tijd 40 min
comments: alleen een banaan gegeten en een bak koffie en ik slap the gym in maar zeer nette training neergezet > cijfer: 8.5+
zo even schoonmaken en eten, straks werken. geen cardio vandaag even rust voor de knie. morgen weer een dag :D

Terug
Naar boven