HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker man, nu 8mg ?Update: Trainingen gaan op beide gebieden (cardio en kracht) zeer goed en maak goede progressie gezien over de laatste maanden maar nu kickt de LGD echt in. Ik zit weer in de goede vibe waar ik naar zochtVolgende week ga ik ook meer werken maar dat is geen excuus
![]()
ja klopt man. nog 8 weken te gaan.
en met de hond lopen?morgen bij ouders op visite dus wel weer fietsen misschien wel extra groot rondje.

ik heb zelf jammer genoeg "nog" geen hond, vandaag naar mijn ouders die hebben net een nieuwe dus dan wel weer fietsen en lopen

!

.ja ik wist dat je ouders een jonge hond hadden, die bedoelde ik ookik heb zelf jammer genoeg "nog" geen hond, vandaag naar mijn ouders die hebben net een nieuwe dus dan wel weer fietsen en lopen![]()

haha scherp! ja daar nog wel even mooie route gelopen op de lemelerberg.ja ik wist dat je ouders een jonge hond hadden, die bedoelde ik ook![]()
voelde wel lekker ffn beetje wat pittigere cardio sessie tijdje al niet meer gedaan. Morgen opnieuw even grote ronde fietsen maar dan extra langzaam , eten en drinken mee en nieuwe route opzoeken vanavond waar ik heen kan fietsen. maandag gaan we voor een knal sessie in de the gym : borst/zijkant schouders/triceps*.
Even rustig opstarten en dan fiets ik om 10 uur weg, even naar de stad, zonnebankje pakken voor ontspanning en een kleurtje, doe ik max 1x per maand. Vanaf daar ga ik een andere route fietsen weet nog niet hoe lang dat in totaal is.