Fitness Seller

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
afspraak van straks gaat niet door dus het is mooi weer dus ga ik toch weer lekker fietsen :D eerst ffn flink schoonmaken want ik loop achter op schema. na het schoonmaken een dikke omelet met groente en dan gaan.

• #2.822
lekker weertje, nieuwe route , life is good :D afstand 52 km gemiddeld 22 km/u*

• #2.823
Update: Trainingen gaan op beide gebieden (cardio en kracht) zeer goed en maak goede progressie gezien over de laatste maanden maar nu kickt de LGD echt in. Ik zit weer in de goede vibe waar ik naar zocht :D Volgende week ga ik ook meer werken maar dat is geen excuus :D

Update: Trainingen gaan op beide gebieden (cardio en kracht) zeer goed en maak goede progressie gezien over de laatste maanden maar nu kickt de LGD echt in. Ik zit weer in de goede vibe waar ik naar zocht :D Volgende week ga ik ook meer werken maar dat is geen excuus :D
lekker man, nu 8mg ?

• #2.828
Ik ga vandaag even wat hoger in koolhydraten merk dat mijn lichaam het ook even na al die cardio nodig heeft,
LISS lijkt toch meer vet verbranden rond de buik dan HITT. Misschien ook wel logisch om dat minder blessures geeft,
en het zijn veel langere sessie op een vet verbranding hartslag/bloeddruk. Dus dit blijven we nog mooi aanhouden.
Ik probeer meer eiwitten uit vis te halen dan zuivel want dat scheelt enorm met een opgezette buik.
Als dit 5 daagse split schema goed bevalt hou ik dit schema nog 8 weken aan.
Ik lees goede verhalen over 8x8 voor massa , nog nooit gedaan dus ga ik eens een paar keer toepassen kijken hoe het voelt.

Mooi weer vandaag, fijne dag mensen !

Laatst bewerkt:
  • #2.829
Extra rondje van 45 km gefietst gemiddeld 22 kmpu. Nu even eten bij mijn ouders en dan weer naar huis.
zo eindelijk thuis in totaal 63 km gefietst ( 22 kmpu) en nog energie over het gaat de goede kant op.
aankomende zomer ga ik een toch van 100 a 150 km maken met hotel lijkt mij wel chill om keer te doen.
==> Morgen wat uitgebreider trainen : Schouders/Borst/Triceps en lekker zwaar gaan, zin in :D !
Nu lekker chillen en eten ook wel aan toe.

edit: dit is goed nieuws; ik heb net de boekenkast opgeruimd vond ik nog een vol potje YK11 (goede batch) dus die ga ik vanaf maandag stacken op lage dosis 4 mg voor 8 weken. Nog nooit deze stack gedraaid maar ik lees er veel positieve verhalen over zowel kracht als massa.
de reden dat ik low dosis draai is dat mijn bloeddruk niet te hoog wordt en hoe het nu gaat het net zo goed als eerder met 20 mg. :D

/=Out...

Laatst bewerkt:
  • #2.830
slecht geslapen maar toch nog wel redelijk fit wel flink verkouden, hopelijk blijft het daarbij.
ik ga even rustig opstarten en dan zo naar the gym; schouders/borst/triceps.

• #2.831
ondanks slechte nachtrust en geen eten voor de training , toch een nette training neergezet:

smith shoulder press
50xbar
30x60
3x90 (feeder)
7x110 (all out)
5x120 PR volume dropset naar 35x60

high incline smith press 55 gr.
12x110
6x120

jm press/extensions 5 seconds per rep (slow motion)
15x60
8x90
6x100 > zo is die oefening echt lekker

one arm bent over db side raises
20x20
15x24

incline db pronated fly 55 gr
2x20x28

one arm incline db frenchpress 55 gr
20x24 no rest > 8x24

db extensions one arm short rom triceps
8x20
6x24

all out v-pushdown
80x30

rustig aan gedaan vandaag , ging zeer goed. cijfer 8.5

Ga deze volgen.
Zie dat je met Sarms bezig bent.
Had vroeger wel wat prohormonen ervaring maar nog niet met sarms.

• #2.833
Update:
in april total body scan en bloedwerk /bloeddruk/ ik ben benieuwd of er verbetering zijn t.o.v. vorig jaar.
bloeddruk meet ik elke dag en is nu eindelijk sinds 10 jaar goed 130/75 het kan beter maar ik ben er blij mee was eerst 180/120.
rusthartslag is wel van 73 naar 55 zonder enige medicatie of bètablokkers.
gewicht + meting gedaan @ the gym . gewicht is met ontbijt op 117 kg / vetpercentage = 18%. (maar het is was 2 jaar terug nog 35%)
het zou mooi zijn als ik einde zomer op 12% kan komen te staan.
vandaag jammer genoeg door afspraken geen conditie, ik ben direct stuk onrustiger maar is wel even nodig ik probeer 2x p.w.
morgen => uitgebreide training => rug/traps/onderarmen/biceps/grip-training. s'middags lange afstand rustig (LISS) tochtje :D

• #2.834
korte nacht gehad, ik was best wel gesloopt maar toch naar the gym.
wel een verkort schema dus alleen (biceps/rear delt/onderarmen/ beetje grip)

Chin up -> al zeker 3 maanden niet meer gedaan.
53321 reps x118kg.

reverse smith curl
3x60
3x100
5x120 (PR)
4x130 (PR)

seated reverse db curl one arm > jammer genoeg hebben ze geen preacher bankje dan voel je hem bij de 1e rep al branden
20x30
15x40

bent over db curl one arm
2x20x40

seated concetration curl -> staand kan ik veel zwaarder en voelt ook fijner dus volgende keer maar doen.
4x30
6x28 DS 20x20

rear delt cable fly
30x5
20x10
10x15 DS 20x7.5 DS 20x5 DS 50x2.5

zo even werken en vanmiddag denk ik fietsen ik ben al wel gaar na de hele week.

• #2.835
Aanpassingen dieet en training methode:

4 lage dagen => 4 high proteïne maaltijden (ei/melk/kwark/vis/kip/rundvlees) koolhydraten enkel 3 bananen / 50gr cruesli /
en koolhydraten enkel uit groente dan. (P: 350 / K: 100 / F75)
2 hoge dag => 6 high proteïne/koolhydraten (rijst/rijstwafels/6x roggebrood of volkoren brood)
/aardappels minder want opgeblazen buik.(P:400/K:300/F:150)
1 dag low carb+high fat => denk aan een cheatmeal (pizza/of shoarma/of dikke burger de rest aanvullen met eiwitten uit vis. (P: 250/K:200/F:150)

=> Ik vindt 5 daagse split meer geschikt voor massa ( voor mij ) dan Fullbody en PPL. Ook iets meer rust tussen de trainingsgroepen.
dit blijf ik vanaf maandag 6-3 * nog 8 weken doen, ik wissel af met hoog volume / reps / rusttijd / of laag volume / reps / langere rustijd.
de laatste week is "peak week" en daarna 1 week deload alles op 50% max 3 trainingsdagen en ook wat minder cardio.
daarna ga ik over op 8x8 ik heb programmering al klaar staan ook iets nieuws voor mij. Dit schema hanteer ik ook 8 weken.
weer een deload en dan gewoon over op 3x3 lekker zwaar op compounds.

vanaf 6-3 ga ik YK11 @ low dose 4 mg stacken met LGD 8 mg. het gaat nu al lekker en misschien straks nog lekkerder :D.
daarna PCT 4 weekjes, maar wel de kracht behouden hopelijk die van de stack krijg.

Laatst bewerkt:
  • #2.838
3-3 > herstel rondje 15 km gefietst gemiddeld 19 km/u. vandaag en morgen geen krachttraining en maandag gaan we weer knallen.
vandaag misschien nog even fietsen en gezelligheid (route is iig 30 km). vannacht wel goed geslapen dus dat moet geen probleem zijn.
ik merk alleen dat ik teveel gas geef op de cardio waardoor ik niet het maximale uit de krachttraining kan halen.
daarom ga ik vanaf 6-3> zwaarder trainen , en minder cardio. maar het moet wel goed voelen natuurlijk geen zin aan blessures.
eten is nu wel on point ik haal mijn eiwitten nu wel elke dag alleen als ik soms op bezoek bij iemand eet wat minder omdat ik geen bakjes,
mee ga nemen naar vrienden dus dan wordt het vaak (alleen in het weekend ) pizza/shoarma/Burger. maar moet kunnen ben ook geen PRO.
ik ben iig voor het eerst in mijn leven steeds meer trots op mijn lichaam als ik zie hoe ik er 2-3 jaar geleden erbij stond.
maar ik ben er nog niet aangezien ik een beetje wil shinen op vakantie deze zomer moet ik de "recomp" /meer lage dagen dan hoge dagen tot de zomer doortrekken.

Laatst bewerkt:
  • #2.839
iets groter rondje geworden totaal 43 km LISS (tegen de wind in 20 km/u van de wind af 35+ :D voelde wel lekker ffn beetje wat pittigere cardio sessie tijdje al niet meer gedaan. Morgen opnieuw even grote ronde fietsen maar dan extra langzaam , eten en drinken mee en nieuwe route opzoeken vanavond waar ik heen kan fietsen. maandag gaan we voor een knal sessie in de the gym : borst/zijkant schouders/triceps*.

• #2.840
goed geslapen voor mij doen dan :P Even rustig opstarten en dan fiets ik om 10 uur weg, even naar de stad, zonnebankje pakken voor ontspanning en een kleurtje, doe ik max 1x per maand. Vanaf daar ga ik een andere route fietsen weet nog niet hoe lang dat in totaal is.
Ik vindt voor lange tijd rustig fietsen (17-19 km/u ) lastig om dan niet harder te gaan want je krijgt koud opgeven moment als je,
hebt gezweet of door regen. Maar ik ga mijn best doen de bedoeling is wel dat ik even 4 uur van huis ben, verveel me anders.
Op het moment geen geduld voor een serie of film, hopelijk komt dat wel weer terug want dat is wel goed voor ontspanning.
volgende week ga ik ook even bij een paar vechtsportscholen kijken wat goed bij mij past maar dat heeft geen haast,
ik wil gewoon iets anders erbij doen i.p.v. alleen maar cardio en krachttraining.

Terug
Naar boven