MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.743
Gister hele dag niks gegeten , ik weeg nu 111 kg. Het afvallen gaat nu steeds moeizamer maar ik ben trots op mijzelf dat het de goede kant op gaat. misschien aankomende de zomer dan echt "beach-proof". Ik heb door teveel HITT sessies wat last van de knie, dus vandaag complete rustdag, morgen LISS fietsen. Maandag fullbody low volume and reps en meer rust tussen sets 1 a 2 min ..
(hopelijk heb ik daar dan het geduld voor :P ).

• #2.744
Als je vroeg opstaat 5 uur , duurt de dag zo lang en ik soms geen rust dus ga ik toch maar heel licht fietsen om tijd te doden :D ...

• #2.745
Lekker rustig gefietst > afstand 25 km > gemiddeld 19 km/u > af en toe even versnellen tot 30 km/u om in het ritme te blijven.
morgen ga ik bij mijn ouders eten dus ook weer een mooie route fietsen , veel bos en afgelegen weggetjes :D
Maandag fullbody ook wel weer zin aan dan wel ander type training , meer rust en lager volume + reps.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat aangezien ik zo weinig eet en op het moment sarms gebruik.
De planning is om over 30 dagen een lgd4033 cycle van 12 weken te runnen (low dose eerst 4mg dan 8 mg)..

• #2.746
Ik moest nog even boodschappen halen toch een pittig ritje van gemaakt kleine HITT workout 7 km totaal gemiddeld 27 kmpu.
Nu proberen te rusten morgen weer opnieuw fietsen en ook weer een nieuwe route ook zandpaden tussen dus dat zal gemiddeld een stuk lager dus LISS. Het kriebelt wel om weer meer als 3 dagen te gaan trainingen , bij fullbody 3 dagen ben ik meer gesloopt .als een 5 daagse split programma, misschien dat ik over aantal weken ub/lb/ub/lb ga doen lees ik ook veel goede dingen over.
Ik heb weer meer plezier in het trainen en eindelijk weer de "Drive" te pakken.
Mensen zullen wel denken wat wisselt hij van diëten en trainingsprogramma's.. Ik vindt varatie gewoon veel fijner ,
dan altijd het zelfde programma. Ieder zijn ding toch.

Ik moest nog even boodschappen halen toch een pittig ritje van gemaakt kleine HITT workout 7 km totaal gemiddeld 27 kmpu.
Nu proberen te rusten morgen weer opnieuw fietsen en ook weer een nieuwe route ook zandpaden tussen dus dat zal gemiddeld een stuk lager dus LISS. Het kriebelt wel om weer meer als 3 dagen te gaan trainingen , bij fullbody 3 dagen ben ik meer gesloopt .als een 5 daagse split programma, misschien dat ik over aantal weken ub/lb/ub/lb ga doen lees ik ook veel goede dingen over.
Ik heb weer meer plezier in het trainen en eindelijk weer de "Drive" te pakken.
Mensen zullen wel denken wat wisselt hij van diëten en trainingsprogramma's.. Ik vindt varatie gewoon veel fijner ,
dan altijd het zelfde programma. Ieder zijn ding toch.
Goed dat je dat laatste erbij zette. Zelf ben ik ook een tegenstander van regelmaat.

Je lever kan ongeveer 100-120 gram glycogeen opslaan en je spieren kunnen nog eens 400- 600 gram opslaan, afhankelijk van de lichaamsomvang en je trainingservaring.
Elke gram glycogeen zal ook ongeveer 3g water aantrekken(bind aan) dus als je van maximale glycogeenopslag naar nul glycogeenopslag gaat, kan je lichaamsgewicht met ongeveer 3,5 kg dalen. Echter, herstelt het lichaam zich weer na de consumptie van voldoende koolhydraten.

• #2.753
Vandaag eindelijks een high carb day lekker eten en een mooie route fietsen, life is good! :D
Afgelopen nacht echt slecht geslapen 4 uurtjes maar dus ik kijk of ik nog een extra rondje ga fietsen.
Ook wil ik weer beginnen met een koude douche in de ochtend en meer thee ; groene en zwarte.

Laatst bewerkt:
  • #2.754
Zo weer terug hellemaal gesloopt , ook echt ffn lekker veel croissantjes , pita, pani , hawai broodjes gehad heerlijk om even weer koolydraten te eten. Vanaf morgen weer low carb / high proteine / high fat, en ik moet even kijken hoe ik me voel eigelijk staat er een uitgebreid fullbody op het programma misschien ga ik die verplaatsen naar dinsdag en dan morgen proberen echt rust te pakken.
Maar goed afstand fietsen van vandaag is 36 km , gemiddeld 17 kmpu (LISS) > ik was echt verzuurd ik kon ook niet eens harder en meerdere keren even een moment gestopt want het ging echt stroef vandaag! Is ook niet gek want ik heb elke dag nog gefietst 4 HITT sessies 3 fullbody en veel schoon gemaakt in huis.

Maar goed afstand fietsen van vandaag is 36 km , gemiddeld 17 kmpu (LISS) > ik was echt verzuurd ik kon ook niet eens harder en meerdere keren even een moment gestopt want het ging echt stroef vandaag! Is ook niet gek want ik heb elke dag nog gefietst 4 HITT sessies 3 fullbody en veel schoon gemaakt in huis.
Als je die broodjes vóór het fietsen had gegeten zou het vast lekkerder zijn gegaan..... dit was de man met de hamer die je tegenkwam :p

• #2.757
Aankomende week geen 3 fullbody trainingen maar dan 2 met minder reps en sets, even kijken waar ik sta nu in de CUT.
De eerste dagen van de week gewoon alleen LISS cardio activiteiten later in de week weer HITT zo krijg ik hopelijk minder last van de knie.
edit : vandaag echt onrustig dus het was vandaag extra moeilijk om niet te sporten maar toch geluk :D

Laatst bewerkt:
  • #2.758
Als het goed is komt morgen lgd4033 binnen, ik ga direct beginnen met 4 mg per dag voor drie weken daarna verhoog ik de dosis naar 8 mg voor 5 weken, indien goed resultaat dan verleng ik de cycle met 4 weken.
Eiwitten gaan vanaf morgen omhoog naar 300 gr minimaal per dag. koolhydraten niet meer dan 150 gr.
Wel 1 dag in de week high carb om even op adem te komen.
Tevens ben ik gestopt met koffie drinken want daar word alleen maar onrustig van, ik drink veel thee/melk/water.
Ik ga ook meer pittig eten voor betere stoelgang. Ook neem ik elke ochtend minimaal 30 sec koud douchen.
Die twee dagen niet eten ga ik mee stoppen i.v.m. het verliezen van spiermassa, deze dagen gewoon 350-400 gr eiwitten en geen koolhydraten. Ik heb iig heel veel zin in dit proces en ben erg gemotiveerd om weer de verloren spiermassa wat terug te winnen.
Six pack hoef ook niet persee als ik maar een overall good shape krijg.
Is dat niet aankomende zomer dan is sowieso volgend jaar wel haalbaar. :D

- Gewicht is weer omhoog gegaan naar 115kg na afgelopen zondag (high carb day).

• #2.759
Pakket komt wegens drukte later dus ik laat wanneer ik ga beginnen met lgd.
Vannacht weer eens kort geslapen maar ik ben wel redelijk fit, alleen erg vermoeide benen.
Hopelijk kan ik een beetje knallen zo met fullbody at the gym :D

• #2.760
semi-deload low reps low volume fullbody @ 70% -> no repouts

stiffed bb deadlift
5x100
5x130

bb sumo squats
5x130
5x170

yates bb row
5x100
5x130

one arm smith row
5x70
5x80

incline smith press
5x90
5x110

decline
5x100
5x120

smith shoulder press
5x60
5x80

incine 45 close triceps echt heel veel zwaarder als flat close grip, ik voel mijn triceps beter
5x60
5x80

reverse smith curl
5x60
5x80

cable :

side raises 2x20x5 (no rest)
triceps extensions 2x15x10 (no rest)
concetration curl 2x15x10 ( no rest)

Gym time: 40 min

Ik ben de laste 2 weken wel 30% achteruit gegaan met kracht zo zie je maar wat eten met je doet

=> vanmiddag klein herstel rondje en huis weer schoonmaken nu eerst werken

Terug
Naar boven