volgens mij zou jij ookwel een goeie uitsmijter kunnen zijn, ik bedoel.... wie zou moeilijk tegen jou willen doen bij een deur
haha ja weer een roeping gemist.
5-3 duurconditie > afstand 72 km / gemiddeld 21 kmpu . 50 sprintjes van 200 meter beetje HITT (27-32 kmpu)
mooie route en ik merk dat ik steeds makkelijker kan fietsen met ademhaling op orde en harstlag niet te hoog.
ik ben blij dat ik nu weer over de grens van 70 km zit. Volgende maand wil ik 80 km halen.
en dan ergens rond de zomer wil ik op fietsvakantie 100 km per dag is bedoeling, maar even kijken nog wat ik ga doen.
nu kan ik eindelijks relaxen, eerst ffn flinke omelet maken
edit:
gewicht was vanochtend 111 kg (nuchter) en begin echt meer definitie te zien ondanks veel cardio toch toegenomen spiermassa.
dus ik blijf tot de zomer even zo door training. ik ga volgende week ook weer een keer met mijn vader mountainbiken.
ook wel een keer leuk weer crossen door de bassen dan altijd maar op dat asfalt.
(laaste edit

)
Vanaf morgen even een krachtweekje 3x3 + zware isolatie oefening. Volgende week reprange 4x12 daarna 8x8 met veel minder oefeningen.
op deze manier blijf ik krachttraining leuk houden, anders vindt het maar saai.

Nu ga ik echt even proberen te chillen op de bank.