Fitness Seller

Mass Confusion

volgende week ga ik ook even bij een paar vechtsportscholen kijken wat goed bij mij past maar dat heeft geen haast,
ik wil gewoon iets anders erbij doen i.p.v. alleen maar cardio en krachttraining.
volgens mij zou jij ookwel een goeie uitsmijter kunnen zijn, ik bedoel.... wie zou moeilijk tegen jou willen doen bij een deur :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.842
volgens mij zou jij ookwel een goeie uitsmijter kunnen zijn, ik bedoel.... wie zou moeilijk tegen jou willen doen bij een deur :roflol:
haha ja weer een roeping gemist. :D

5-3 duurconditie > afstand 72 km / gemiddeld 21 kmpu . 50 sprintjes van 200 meter beetje HITT (27-32 kmpu)
mooie route en ik merk dat ik steeds makkelijker kan fietsen met ademhaling op orde en harstlag niet te hoog.
ik ben blij dat ik nu weer over de grens van 70 km zit. Volgende maand wil ik 80 km halen.
en dan ergens rond de zomer wil ik op fietsvakantie 100 km per dag is bedoeling, maar even kijken nog wat ik ga doen.

nu kan ik eindelijks relaxen, eerst ffn flinke omelet maken :D

edit:

gewicht was vanochtend 111 kg (nuchter) en begin echt meer definitie te zien ondanks veel cardio toch toegenomen spiermassa.
dus ik blijf tot de zomer even zo door training. ik ga volgende week ook weer een keer met mijn vader mountainbiken.
ook wel een keer leuk weer crossen door de bassen dan altijd maar op dat asfalt.

(laaste edit :P)
Vanaf morgen even een krachtweekje 3x3 + zware isolatie oefening. Volgende week reprange 4x12 daarna 8x8 met veel minder oefeningen.
op deze manier blijf ik krachttraining leuk houden, anders vindt het maar saai. :D Nu ga ik echt even proberen te chillen op de bank.

Laatst bewerkt:
  • #2.843
vannacht echt slecht geslapen heb ik altijd na een intensieve training dus vandaag rustig opstarten en dan later naar de the gym.
ik vindt het wel kut want loopt mijn hele dag planning weer door de war, en kracht is dan ook minder.
omdat ik vanmiddag een aantal afspraken heb staan ga ik alleen even na de krachttraining helling lopen voor iig nog wat vetverbranding.
morgen wel weer LISS fietsen. Er komt deze week toch meer neerslag maar dat weerhoudt mij er niet van om niet te gaan fietsen, doe ik wel regenpak aan.

Laatst bewerkt:
  • #2.844
ging niet slecht ondanks maar max 3 uurtjes slaap
wel fucking druk in de gym daarom een lange warmingup gedaan omdat alles bezet was.

wu=latpulley/side raises/triceps/db row/stretch/shoulder press/shoulder rotations

incline smith press 45gr
3x130 > 3x140 > 5x150 PR!!! dropset 18x100

decline smith press -10gr
3x130 > 3x150 > 2x160 geen repout want had de grip iets te breed maar 4x160 zit er wel in > dropset > 22x100

smith floor press verplaats ik naar donderdag.

wat isolatie :

bent over db side raises one arm
20x22 > 20x24 > 15x28

v-pushdown
dropset of death aantal herhalingen waar duidelijk veel hoger als normaal niet allemaal bij gehouden dus dit is ongeveer.
25x45 > ds > 40x35 ds 60x25 ds 80x15 (elbows in)

rope extensions (elbows in)
dropset of death:
30x35 > ds > 40x25 ds 60x15 + stretch

giantset incline db pullover
50x40

bent over one arm decline cable fly
15x35 > 12x45

flat cable fly one arm
15x25 > 12x35

tijd: 45 min

+ 10 min hellingelopen @15% @5 kmpu pfoe wat zweten lang niet meer gedaan ook geen zin meer aan langer.

cijfer: 9+

• #2.845
vannacht weer slecht geslapen dus het is tijd voor een complete rustdag moet toch nog het huis schoonmaken dus dat komt goed uit.
alle trainingen worden dus 1 dag verplaatst.

woensdag > rug/rear delts/onderamen/biceps
donderdag > benen/buikspieren/kuiten
vrijdag > schouders/borst/triceps
zaterdag > rug/onderarmen/rear delts/biceps en griptraining.

ook iets minder sets i.v.m rust wel heavy.
volgende week ga ik 4x12 trainen en dezelfde compounds / isolatie oefeningen wissel ik af.

zaterdag en zondag rust

• #2.846
side note: ik doe nu een aantal (6)maanden incline afstelling op 45% omdat echt lange armen heb maar ik moet zeggen dat mijn upperchest echt flink gegroeid :D ben ik blij mee want bijna iedereen die ik ken zegt dat met 45 graden meer voor schouders is dan de upper chest, voor mij dus niet.
dus ook de fly's blijf ik op 45 graden doen.

edit: omdat ik eind april gezondheids check lichamelijk/psyche/bloedwerk/en wat aanpassingen in medicatie e.v.t,
wil er een korte cycle van maken (lgd4033 en yk11) dus de dosis gaat iets omhoog : lgd van 8 naar 12mg, en yk11 van 4mg naar 8 mg.
dat laat ik even 2 weken staan en kijken wat het doet. yk11 begint als het goed is volgende week wel te werken.
lgd4033 geeft met vollere look ik ben sterker en heb veel meer uithoudingsvermogen , nog meer dan gw50156.
gewicht is nu 111kg stabiel en ben zichtbaar droger i.c.m. veel cardio doet het wel zijn ding. tevens hebik heb wel meer spiermassa gekregen op die lage dosis nog wel. dus erg blij mee :D aankomende zomer hoef ik mij eindelijk niet meer te schamen als ik op het strand loop in spanje.

edit: morgen wil ik trouwens echt knallen op de rug ; meer gewicht/volume/intensiteit/forced*.

Laatst bewerkt:
  • #2.847
Zo weer van de bank afgevallen (letterlijk) in slaap gevallen tijdens een saaie film maar wel 6 uurtjes goede slaap gehad terwijl dat ik een kut bank heb veel te klein voor mij moet nog een keer eentje op markplaats kopen maar sparen gaat heel traag of helemaal niet. aangezien ik nu gezonder en eiwitrijker eet hou ik geen geld meer over. Ik voel mij wel fit vandaag en heb nu al zin om te gaan knallen op de rug sessie maar de sportschool gaat pas 7 uur open :D. Omdat mijn onderrug hele tijd niet door een blessure heb kunnen trainen wil heb samen met buikspieren minimaal 2.p.w. goed aanpakken high en low rep. Want ik merk dat ik met tillen en schoonmaken gewoon last van krijg en dat had ik niet toen ik de onderrug nog goed trainde niet. Nu heerlijk rustig opstarten, warme douche, koffie, omelet en een banaan en straks gaan!

Helaas kost gezonde voeding inderdaad meer dan al die ongezonde brol.
En aangezien we van crisis naar crisis gaan wordt alles ook alleen maar duurder...
Als je rug pijn doet bij schoonmaken zou ik toch maar opletten met die stevig te trainen.

• #2.849
Helaas kost gezonde voeding inderdaad meer dan al die ongezonde brol.
En aangezien we van crisis naar crisis gaan wordt alles ook alleen maar duurder...
Als je rug pijn doet bij schoonmaken zou ik toch maar opletten met die stevig te trainen.
met trainen geen last van ook daarna niet ik heb hier een grote badkamer met kut tegels (anti slip) en om die schoon te krijgen moet je paar uur flink boenen als je het een tijdje niet meer heb gedaan. maar ik ga nu tegenwoordig gewoon bij zitten en dan is het al een stuk minder.

Training 8-3 > heavy back workout fasted

smith yates row
3x130
3x150
5x180 PR !

=> Ik heb krach zat om hem met 190/200 te doen maar grip faalt dus daar ga ik wat meer op focussen ,
als dat niet werkt koop straps.

one arm smith row
3x80
3x100 PR !
3x110 PR !!!

==> Deze ging heel erg lekker PR + 20 kg

rackpulls smith
3x130
3x180
3x220 - geen repout

rustig aan gedaan heb oefening al 6 maanden niet meer gedaan

reverse smith curl
3x100
3x130
5x150 PR!! > DS 20x60

behind back shurgs / lean forward
3x100
3x130
5x150

rustig aan gedaan heb oefening al 6 maanden niet meer gedaan

bent over rear delt db kickback
2x25x24 (one arm)

standing db concetration curl
2x20x32 (one arm)

tijd 28 min. vanmiddag LISS fietstocht, ik al wel gaar en het is nog maar woensdag, maar de bedoeling is 75-80 km fietsen,
als het niet gaat dan gewoon interval klein rondje ik kijk wel even.

cijfer: 9+

Laatst bewerkt:
vannacht echt slecht geslapen heb ik altijd na een intensieve training dus vandaag rustig opstarten en dan later naar de the gym.
ik vindt het wel kut want loopt mijn hele dag planning weer door de war, en kracht is dan ook minder.
omdat ik vanmiddag een aantal afspraken heb staan ga ik alleen even na de krachttraining helling lopen voor iig nog wat vetverbranding.
morgen wel weer LISS fietsen. Er komt deze week toch meer neerslag maar dat weerhoudt mij er niet van om niet te gaan fietsen, doe ik wel regenpak aan.
Herkenbaar, dat slechte slapen na een intensieve training.
Bij mij komt het volgens mij door gebrek aan energie nav de training.
Dit zou het zenuwstelsel dan als het goed is proberen te compenseren door een hogere spanning uit te sturen.

Linksom of rechtsom, wat mij sowieso heel erg helpt is heel goed eten op die dagen.
Ook het nemen van vitargo (samen met eea's en glutamine) tijdens de training helpt in mijn beleving.
Hiernaast heeft glutamine echt wonderen voor mij verricht in het verleden.
Ik kon gaan van de wereld grijs zien of niet kunnen slapen naar weer lekker in mijn vel zitten en als een blok in slaap vallen gaan.
Zelf heb ik voor eiwitshakes gekozen waar een extra hoeveelheid glutamine in zit.

• #2.853
Herkenbaar, dat slechte slapen na een intensieve training.
Bij mij komt het volgens mij door gebrek aan energie nav de training.
Dit zou het zenuwstelsel dan als het goed is proberen te compenseren door een hogere spanning uit te sturen.

Linksom of rechtsom, wat mij sowieso heel erg helpt is heel goed eten op die dagen.
Ook het nemen van vitargo (samen met eea's en glutamine) tijdens de training helpt in mijn beleving.
Hiernaast heeft glutamine echt wonderen voor mij verricht in het verleden.
Ik kon gaan van de wereld grijs zien of niet kunnen slapen naar weer lekker in mijn vel zitten en als een blok in slaap vallen gaan.
Zelf heb ik voor eiwitshakes gekozen waar een extra hoeveelheid glutamine in zit.
eiwitshakes en eea's/glutomine in het verleden ook veel gebruikt. Ik ga nu avonds heel rustig wandelen langs het water met mooie muziek dat helpt ook wel voor de prikkels maar niet altijd, heeft ook mee te maken dat gestopt (opnieuw) met de drank (17 dagen) al dus heb ik geen,
verdoving om lang te slapen tevens ben ik ook gestopt met pammetjes dus er zijn veel factoren die meespelen,
ik doe iig 100% mijn best zowel voor mijn psyché/gezondheid/sport/werk (ook weer rustig opbouwen).
> maar bedankt voor de tip!

Ik wil wel geloven dat stoppen met alcohol en pammetjes grote invloed heeft. Goed bezig!!

• #2.855
Thanks!!

=> Net terug van een zware fietst toch veel langs het water vol tegen de wind in . Wel mooie nieuwe route richting Zwartsluis helemaal.
Afstand : 55 km / gemiddeld 19 kmpu. Grootste gedeelte LISS maar van de wind af wel HITT (medium).
Zo nu eindelijks een dikke pan met kip en wok en veel groentes eten.

side note: tegen de wind in fietsen merk ik wat irritatie bij de knie,
dus morgen even op letten met de benen trainen.

• Like
Waarderingen: horn
  • #2.857
vandaag extra werken moet invallen voor iemand dus benen doe ik morgen. wel goed geslapen vannacht :D daarna ffn herstel rondje fietsen, rustig en niet te ver.

• #2.858
tussen het werken door plaats voor een Medium Interval rondje . afstand 34 km / gemiddelde snelheid 24.5

• #2.859
even de indeling gewijzigd voor deze week :

vrijdag: quads (uitproberen aangepaste rom)/schouder (strenght/volume) /borst (paar sets) /triceps ( comound )
zaterdag: hamstrings/adductors/calves/rug/traps/rear delts/onderarmen/biceps/

beetje veel spiergroepen maar dat krijg je als je 2 dagen niet kan trainen, dus ik train zo zwaar mogelijk maar weinig sets/volume.
vanaf volgende weke 4x12 (split) en daarna 8x8 ( dat is nieuw voor mij maar ik lees er wel positieve verhalen over dus maar even paar basis oefeningen met 8 sets maar het moet wel uitdagend genoeg zijn dus even spelen met gewicht.
gewicht is 113kg. ik oog wat massiever en begin nu al de bovenste buikspieren heel lichtjes te zien, dus we gaan op deze manier t/m de zomer door.

• #2.860
Weer eens midden in de nacht klaar wakker (half 3) even rustig opstarten , gister duidelijk teveel prikkels op het werk en privé.
Vandaag meerdere spiergroepen trainen en nog een rustige LISS fiets tocht ook al regent/sneeuwt het. :D
Zaterdag een rustdag m.b.t cardio. Ik ga wel nog verschillende spiergroepen trainen van low naar high reps.
Aankomende maandag start ik met 4x12 (split, hetzelfde programma wat ik nu volg).
Die week erop ga ik terug naar een paar basisoefeningen en weinig isolatie maar dan 8x8.
Vervolgens ga ik weer 3x3 draaien en daarna een deload alles op 50% en minder cardio die week.
Nu eerst even een goed eiwitrijk onbijt : melk/kwark/eitjes/crueseli/brood.
En dan uit eindelijk naar the gym: 06:50 ga ik weg.

Goed weekend!

Terug
Naar boven