HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop maar geen carbon. Ik had de eerste carbon mtb van Cube en een ander clublid had al 4x het frame gebroken bij dat type. Aangezien hij ruim 25kg lichter was dan ik toen, verwachtte iedereen dat dat frame bij mij al bij de eerste training zou breken. Omdat ik heel voorzichtig was duurde dat een jaar, maar toen was de garantie al verlopen. Kon toen wel een crash replacement frame kopen, maar voor datzelfde geld een volledige alu Canyon aangeschaft. Daarvan brak het frame ook vrij snel en bleek ik de eerste te zijn die dat had klaargespeeld. Toen ik een foto opstuurde waarmee ik kon aantonen dat ik minder dan 100kg woog kreeg ik een nieuw frame, wel de verkeerde maat (L ipv M). Het oude frame liet ik lassen bij KLM, dat deden ze gratis omdat ze verder niets te doen hadden in hun werkplaats.ik kan beter gewoon goed doorsparen en dan 1 keer goede en stevige fiets kopen met meer jaren garantie indien dat mogelijk is. Dan kan ik weer even voorruit.
.
. gewicht is nu 116 kg (nuchter). maar moet nog wel naar de wc haha dus 114-115 kg.
maar het is weer schoon
.
(that's the spirit!)Dat is zeker waar. Geniet ervan
dus slapen gaat de goede kant op nu iets meer gas terug neem m.b.t cardio trainingen.
.
fijne dag mensen!ik zeg maar niks danmaar dat log ik niet . dat rondje zou iets van 5 km zijn dus niet het loggen waard

Lekker bezig.. (ook) explosief trainen helpt inderdaad is mijn ervaring. Een paar explosieve uitvoeringen om motorunits te recruteren voor het uitvoeren van een zware oefening ook. Doe je dat extra trage voor spierspanning?20 km LISS@17 kmpu. 12 km gewandeld. @4.5 kmpu.
morgen weer een leuke training : schouders(dominant)/borst/triceps.
ik kan eerder beginnen morgen dus kan ik in de middag weer een wat langere tocht maken (LISS).
zaterdag is mijn "knal training" puur voor explosiviteit en kracht : rug/rear delts/traps/onderarmen/biceps.
en dan wil ik nog even "zware interval" doen maar niet te lang 15 km HITT max. Zondag complete rust.
edit: ik begin nu toch echt sterker te worden en minder zere gewrichten.
Maar elke week is in principe de basis van het split programma hetzelfde maar soms op andere dagen i.v.m. werk/rust.
Ik varieer wel met licht en zwaar gewicht zowel explosief als extra traag en daar zit bij mij de key.
Daarom ben ik al heel tevreden met de stack want ik krijg echt veel complimentjes hier en daar.
Ja spierspanning en en meer focussen op de spier, naar mijn idee geeft dat ook meer spiermassa.Lekker bezig.. (ook) explosief trainen helpt inderdaad is mijn ervaring. Een paar explosieve uitvoeringen om motorunits te recruteren voor het uitvoeren van een zware oefening ook. Doe je dat extra trage voor spierspanning?