AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
vandaag haal ik mijn nieuwe (tweedehandse) moutainbike op dus geen tijd voor upperbody die verschijf ik naar zondag ochtend :D
Fiets opgehaald en all you can eat onderweg was heerlijk :D ook even een kleine test run van 20 km gedaan en hij fietst echt lekker. Morgen ronde 2

• #3.085
Wat is het er voor 1 (merk, specs)?

Cube Aim Pro maar dan dan met xxxl frame belastbaarheid tot 130 kg :D net nieuwe revisie gehad , rijdt als een zonnetje :)

//

planning komende dagen:

morgen octhend : upperbody voor spiermassa -> middag, easy mountainbiken ( zand wegen, bospaden, fietspad) mooie mix, eten mee en lekker rustig km's maken. )

maandag: lowerbody voor spiermassa + HITT cardio -> na het avond eten even verbranding weer aanzetten doormiddel van wandelen, hoe lang geen idee , zolang als ik zin heb (ik heb geen targets)

dinsdag: armen (veel compound chins and dips) en wat isolatie oefeningen die ik ook zwaar ga pakken. middag > duurconditie LISS fietsen, target minimaal 55 km.

woensdag: lowerbody op kracht gericht 5x1 of 1x3 alleen op compound. easy training > middag > duurconditie (LISS) wandelen minimaal 10 km. (weer rustig opbouwen al tijd niet meer zulke afstanden gewandeld)

donderdag: uppderbody gericht op kracht 5x1 of 1x3 alleen op compounds > middag > HIITT fietsen

vrijdag: armen (veel compound chins and dips) en wat isolatie oefeningen die ik ook zwaar ga pakken. middag > duurconditie LISS fietsen, target minimaal 55 km.

Succes weer komende week 💪

• #3.087
maatje van mij komt onverwachts langs , harstikke leuk want ik heb al maanden geen bezoek gehad. dus de planning schuift op.

• #3.088
ik nu toch even snel upperbody doen voordat hij komt (cable only) / TuTT

• #3.089
upperbody cable only (t*ring druk) maar goed wel ffn goed gepumpt.

alles achter elkaar :

v handle pulldown
high cable row
low cable row
decline press
decline fly
flat cable fly
incline cable fly
incline cable press
side raises
frontraises
pushdown
curl.

• #3.090
vandaag een rustig rondje fietsen op de normale fiets afstand zal niet meer worden dan 40 km.
dinsdag wil ik gaan moutanbiken heel rustig gaat echt om de : km's in de benen te krijgen.
moet nog wel even zadel iets hoger zetten want ik heb iets last van de knie na gister klein rondje.
woensdag lowerbody gericht op spiermasssa , donderdag upperbody kracht.
planning is wat verstrooid dus ik train nu meer op gevoel bij geen spierpijn gewoon trainen.

• #3.091
iets harder en meer km gefietst , onbewust ging zeer lekker vandaag: afstand 55 km, gemiddeld 26.5 kmpu, knie pijn valt nog meer had erger verwacht morgen mooi relax rondje moutainbiken en daarna geen lowerbody maar upperbody op kracht gericht.

• #3.092
net bij de sportschool meting gedaan ik weeg nu 112 kg en ik sta op 15%. Ik ben even gestopt met cutten, lean bulk bevalt mij nu veel beter. eind juli ga ik weer cutte.
eind zomer hoop ik wel op 10% te staan maar ik weet niet of dat mogelijk is i.c.m mijn hoge dosisen medicijnen. :(

• #3.094
ik heb een fotoshoot eind augustus dan post ik wel wat foto's.

net bij de sportschool meting gedaan ik weeg nu 112 kg en ik sta op 15%. Ik ben even gestopt met cutten, lean bulk bevalt mij nu veel beter. eind juli ga ik weer cutte.
eind zomer hoop ik wel op 10% te staan maar ik weet niet of dat mogelijk is i.c.m mijn hoge dosisen medicijnen. :(
Nondeju zeg! Dat zijn beste stats..

• #3.096
onrust dus heel licht 20 km gefietst, gemiddeld 15 kmpu

• #3.097
klaar wakker, maar ik ben al vroeg gaan slapen dus toch nog een diepe rem slaap gehad, nu rustig opstarten, alvast koolhydraten laden voor het mountainbiken zodat ik genoeg energie heb voor een grote ronde :D

• #3.098
toch nog ffn 2 uurtjes gepakt :D

• #3.099
Pfoe wat een zware rit wel 10 keer gestopt (1 min pauze) afstand 68 km , gemiddeld 15 kmpu (offroad) 22 kmpu. (normal road)
Het is echt een fijne fiets niks geen last van knie ook niet bij redelijk steile hellingen. So far So Good :D
Nu eerst ffn flink eten omelet met brood :D

edit: 6 dagen ub/lb is in combinatie met veel cardio te uitdagend dus ik hou het bij max 4x p.w 1 licht 1x zwaar.
Vanavond even afkoelen in de rivier + ademhalingsoefeningen en inner balance opzoeken.
geen cardio meer voor vandaag ik merk dat ik teveel gas geef. het is altijd alles of niets bij mij en ik probeer nu eerder balans te vinden daarin.
Maar dat proces kan jaren duren , maar ik ben al goed op weg. nu op tijd aan de rem trekken en meer rust inlassen als het niet goed voelt en vooral aangeven bij mij begeilder/psycholoog.

Laatst bewerkt:
  • #3.100
morgen upperbody, nu eerst werken daarna nog klein rondje fietsen :)

Terug
Naar boven