HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wens je veel fietsplezier!vandaag haal ik mijn nieuwe (tweedehandse) moutainbike op dus geen tijd voor upperbody die verschijf ik naar zondag ochtend![]()
Fiets opgehaald en all you can eat onderweg was heerlijkvandaag haal ik mijn nieuwe (tweedehandse) moutainbike op dus geen tijd voor upperbody die verschijf ik naar zondag ochtend![]()
ook even een kleine test run van 20 km gedaan en hij fietst echt lekker. Morgen ronde 2Wat is het er voor 1 (merk, specs)?vandaag haal ik mijn nieuwe (tweedehandse) moutainbike op dus geen tijd voor upperbody die verschijf ik naar zondag ochtend![]()
net nieuwe revisie gehad , rijdt als een zonnetje

Nondeju zeg! Dat zijn beste stats..net bij de sportschool meting gedaan ik weeg nu 112 kg en ik sta op 15%. Ik ben even gestopt met cutten, lean bulk bevalt mij nu veel beter. eind juli ga ik weer cutte.
eind zomer hoop ik wel op 10% te staan maar ik weet niet of dat mogelijk is i.c.m mijn hoge dosisen medicijnen.![]()