MuscleMeat

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

ik heb weer 40 (XXL) eieren met dubbele dooier, zijn echt heel lekker :D

• Haha
Waarderingen: horn
training ging niet super vandaag

rackpulls
warmup 1x160 1x200
werksets
1x210 net gehaald, toch verhogen
1X215 Dikke grinder net lockout
1x220 fail
1x217,5 faiil, gestopt wel allemaal hookgrip

one arm smith row
1x90
1x100
1x110 PR voor dit jaar
\1x117.5 PR voor dit jaar

smith floor press
1x130
1x150
1x170 makkelijk zonder pin*
1x187.5 PR voor dit jaar , deze ging zonder grinder, niet verder gegaan want er komen nog meer zwarre training aan.

80 graden smith shoulder press geprobeerd wat een kut oefening op deze manier
1x80
1x100 dikke grinder
1x110 fail
1x105fail

90 graden verder gedaan
1x110 (yes gelukt)
1x115 ( grinder maar lukt goed)

voor de pomp
cable side raises 2x20x20 kg direct door achter elkaar

one arm pushdown
2x20x20 net aan zware oefening

high cable curl
2x20x20 /little forced

cijfer: 7 ben er niet tevreden mee, maargoed ik heb ook al 4 uur lang non stop lopen spitten in het land omdat de trekker kapot was.

>> iemand tips om je deadlift power te verhogen? ik denk dat het aan de grip ligt , daarom ga ik morgen op grip trainen,
vroeg deed ik deadlifts met 345 behoorlijk easy snap niet dat ik zo loop te kutten : (

net wat tips van internet zware rows doen dat doe ik al, grip training ontbreekt alleen in mijn trainingen en ik vermoed dat de hamstrings ook achterlopen waardoor het niet lukt ,, hier op focussen dus :)

Waarom zou je in godsnaam een oefening voor je lats/rug zo uit gaan voeren dat je grip de limiterende factor wordt. Tenzij je je fysieke goals gehaald hebt en puur wilt ouwehoeren voor wat grip is dat toch onzin.
Omdat ie zn grip moey verbeteren om meer te kunnen tillen, zodat ie als ie wil ook zn fysiek kan verbeteren en die cirkel blijft bestaan.

volgende week even sumo grip deadlift uitproberen aangezien ook lang bovenlichaam heb misschien dat ik dan meer grip kan krijgen door kortere rom.

13-5 lowerbody strenght

sumo rackpulls
1x220
1x235
1x245
1x255 10./10 grinder maar is gelukt 20cm onder knie hoogte

stiffed deadlift
1x175
1x182.5
1x187.5 (PR) goed op diepte wel grinder van 2-3 sec

squats smith
1x220
1x230
1x235
1x245
1x255 (PR )

hipthrust smith
3x15x160

kneelded squat
3x15x160

calve raises 300x120 clustersets kg
legcurl 3x15x60 slow
legextesons 3x20x80 slow

wat doe je dan aan warm up alvorens je aan zo heavy singles begint?

30% 50 % 70% en dan full

telkens 1 rep?

Gaat lekker de laatste tijd, veel PR's :thumb:

Morgen vroeg wordt het weer tijd voor upperbody voor kracht 3x3 of 3x1.
Even kijken hoe sterk ik mijn voel.

• Like
Vandaag korte hitt afstand 22 km gemiddeld 28 kmpu. morgen werken en upperbody zwaar

Het lijkt wel mijn vejaardag, kast van suppelementen aan het opruimen, 2 volle potjes lgd4033, bloed resultaten waren goed dus ik start low dose @4mg.

• Like
Het lijkt wel mijn vejaardag, kast van suppelementen aan het opruimen, 2 volle potjes lgd4033, bloed resultaten waren goed dus ik start low dose @4mg.
Daar zijn mensen wel enthousiast over lees ik..

Daar zijn mensen wel enthousiast over lees ik..
ja is verruit de meeste potente sarm voor lean muscle vindt ik ook, ik heb ook hellemaal geen bijwerkingen, bloeddruk is ook stabiel.

start gewicht is 112.5 kg (ochtend koud) plan van aanpak eiwitjes rond 300 , koolydraten 500 , vet 85 , veel meer koolydraten uit bonen, kidkney linzen, en meer zilvervlies rijst. eiwitten komen 70% uit vis en 30% vlees.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook hellemaal geen bijwerkingen, bloeddruk is ook stabiel.

Eiwitten komen 70% uit vis en 30% vlees.
Ook geen bijwerkingen als verlaging van je testosteronproductie?

Vanwaar de keuze om je eiwitten zoveel uit vis te halen? Heeft dat te maken met het (hdl) cholesterol?

Ook geen bijwerkingen als verlaging van je testosteronproductie?

Vanwaar de keuze om je eiwitten zoveel uit vis te halen? Heeft dat te maken met het (hdl) cholesterol?
op advies van dokter voor hdl en bloeddruk idd.

Back
Naar boven