gister door mijn rug gegaan met het verplaatsten van een oude antieke kast jezus wat is dat ding zwaar, dus rug training stel ik even uit. misschien gaat het met een paar dagen wel wat beter![]()
Ai das minder. rust goed en veel beterschap
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gister door mijn rug gegaan met het verplaatsten van een oude antieke kast jezus wat is dat ding zwaar, dus rug training stel ik even uit. misschien gaat het met een paar dagen wel wat beter![]()
Beterschap pikgister door mijn rug gegaan met het verplaatsten van een oude antieke kast jezus wat is dat ding zwaar, dus rug training stel ik even uit. misschien gaat het met een paar dagen wel wat beter![]()

) @!
Morgen wil ik 10 tal 50 meter sprintjes doen i.p.v van lange fietst afstand 
Komt je focus daarmee ook minder op kracht en hypertrofie?Gister een kickbox school gevonden waar je per keer betaald en niet vast zit aan een abbo. Ik kon direct vandaag beginnen wat een mega training was na 30 min hellemaal gesloopt, toch de hele sessie van 60 min afgemaakt en veel tips gekregen van jongens die ook wedstrijden draaien. ik moet echt meer trainen op intesieve cardio workouts en de trainer gaf mij nog om 1 dag in de week op spierconditie te trainen en 1 dag kracht maar dan alles met 1 been en 1 arm schijnt goed te zijn voor coordinatie en spierkracht verschillen in de armen of benen.
Weer een nieuwe uitdaging! Ik ben blij mooi vrij in mijn keuzes en is 12 km fietsen (dus goede warmup) en een is een kleine club waardoor ook meer aandacht krijgt in plaats van grote groeppenMorgen wil ik 10 tal 50 meter sprintjes doen i.p.v van lange fietst afstand
![]()
wel verdeeld ene keer high rep voor spieruithoudingsvermogen en andere keer zwaar (vooral gericht op triceps/schouders)Komt je focus daarmee ook minder op kracht en hypertrofie?

K zou dan eerder doorsparen voor een ouder basis model garmin. Heb je kwaliteit en kan je je hartslag nog bijhouden ook20X 50 METER 100% GESPRINT pffoe kapot nu , langere coolingdown nog ongeveer 7 km met grote passen gewandeld. ik heb de tijden niet bijgehouden , ik wil hier misschien een cheap ass horloge voor halen zodat ik het kan bijhouden en zien of ik vorderingen maak
morgen rug op volume trainen !
Strava App20X 50 METER 100% GESPRINT pffoe kapot nu , langere coolingdown nog ongeveer 7 km met grote passen gewandeld. ik heb de tijden niet bijgehouden , ik wil hier misschien een cheap ass horloge voor halen zodat ik het kan bijhouden en zien of ik vorderingen maak
morgen rug op volume trainen !
afstand 15 km gemiddeld 37 kmpu ging er lekker, ik merk nu niet veel meer rook veel beter kan ademen door mijn neus waardoor ik echt beter snelheid kan aanmaken en veel langer vasthouden.Let je nu wel ff op dat je niet weer teveel hooi op je vork neemtextreme hitt echt alles geven en nergens voor stoppen , rode lichten bestaan nietafstand 15 km gemiddeld 37 kmpu ging er lekker, ik merk nu niet veel meer rook veel beter kan ademen door mijn neus waardoor ik echt beter snelheid kan aanmaken en veel langer vasthouden.
vanmiddag komt een maatje op bezoek wordt wel weer gezellig het zou wel weer een latertje worden maar dat mag ook af en toe, fijn weekend mensen!
haha ja morgen en maandag verplichte rustdagen en dan doe ik ook echt hellemaal niks behalve eten en op de bank hangen.Let je nu wel ff op dat je niet weer teveel hooi op je vork neemt

Wil het verder allemaal een beetje lukken?15 km gewandeld, 10 min gezwommen tussen de koeien haha![]()