HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zweten Wanneer kom je in Hart van Nederland?ik was net zwemmen, sterke stroming, ineens schreeuwde er een ouwe vrouw met kramp die niet meer kon zwemmen ik heb haar direct uit het water gehaald iedereen klappen![]()
Jammer.. ik vind dat je wel een pluim verdient.
thanks!.
ik ben van 3xl naar 4xl gaan ook wat vettiger dan voorheen maar in de schouders het meest krap.
Hier ook altijd problemen met kleding, vooral bij fiets- en motorkleding. Ik train mijn rug en schouders niet meer omdat anders niets meer past door de afwijkende (van confectie) vorm.zo geslaagd wel 300 euro lichter maar kan ik weer even vooruit ik wil er niet bij lopen als een sjonnie wat ze hier allemaal doenik ben van 3xl naar 4xl gaan ook wat vettiger dan voorheen maar in de schouders het meest krap.
misschien vanmiddag zwemmen. vanavond rustige cardio sessie met de tour fiets dus alleen fietspaden en verharde wegen ik moet nog even kiijken hoe ver want ik heb door hogere dosissen medicijnen beperkte energie maar dat gaat vanaf vandaag weer omlaag.
morgen weer een fullbody training met kabels proberen even wat anders![]()