MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.201
20 km gefietst , gemiddeld 16 kmpu, veel zandwegen dus kun je niet echt hard, wel erg mooie route :D nog nooit geweest.

• #3.202
toch nog ffn lichte fullbody alles heel licht en flot temo 20 sec rest between sets

stiffed smith deadlifts
2x40x60

sumo squats
2x35x60

yates row
2x35x60

one arm (was te zwaar om high reps mee te krijgen)
15x60
12x60

incline 60 gr
2x35x60

smith shoulder press
2x20x60

one arm pushdown dropsets
20x20 ds 20x15 ds 30x10

high cable curl
2x45x10 (lekker oefening)

incl;ine cable fly
2x30x10

tijd 20 min fasted :P zweten

• #3.203
Morgen tussen training grip training

Dead hang
Static holds
Farmer walk
Reverse curl
reverse cable
hammer curl

20 min core
20 hellinglopen

• #3.204
ik was net zwemmen, sterke stroming, ineens schreeuwde er een ouwe vrouw met kramp die niet meer kon zwemmen ik heb haar direct uit het water gehaald iedereen klappen :D

• #3.206
haha nooit

• #3.210
net 50 meter alleen met de handen tegen de stroming poef wat afzien wat een verzuring , alles voor dikkere armen over hebben :P

• #3.211
compound test run alles rpe7

stiffed bb
5x90 feeder
12x130 easy

bb sq
5x100 feeder
5x150 feeder
9x180 easy

yates bb
5x130 feeder
5x150 moeizaam rpe9 denk ik wel

one arm bb row
12x70 easy
8x80 easy

incline 60 gr to the neck (echt goed oefening voor upper pecs)
5x100 feeder
7x130 rpe8 toch wel

seated mp bb
5x60 feeder
12x100 easy

ging beter dan verwacht rating 9/10
done later in de week wat uitgebreider sessie met meer isolatie oefeningen

cardio : 5 min zwemmen alleen armen

Laatst bewerkt:
  • #3.213
net weer terug, mooie alternatieve route gereden , afstand 32 km , gemiddeld 15 kmpu.
\shape komt langzaam weer terug , gaat snel zeg

Zware gewichten! :p

• #3.215
heerlijk geslapen en dat met die warmte :D vandaag even kleding kopen, rust dag goed besteden :D

• #3.216
zo geslaagd wel 300 euro lichter maar kan ik weer even vooruit ik wil er niet bij lopen als een sjonnie wat ze hier allemaal doen :D ik ben van 3xl naar 4xl gaan ook wat vettiger dan voorheen maar in de schouders het meest krap.
misschien vanmiddag zwemmen. vanavond rustige cardio sessie met de tour fiets dus alleen fietspaden en verharde wegen ik moet nog even kiijken hoe ver want ik heb door hogere dosissen medicijnen beperkte energie maar dat gaat vanaf vandaag weer omlaag.
morgen weer een fullbody training met kabels proberen even wat anders :D

zo geslaagd wel 300 euro lichter maar kan ik weer even vooruit ik wil er niet bij lopen als een sjonnie wat ze hier allemaal doen :D ik ben van 3xl naar 4xl gaan ook wat vettiger dan voorheen maar in de schouders het meest krap.
misschien vanmiddag zwemmen. vanavond rustige cardio sessie met de tour fiets dus alleen fietspaden en verharde wegen ik moet nog even kiijken hoe ver want ik heb door hogere dosissen medicijnen beperkte energie maar dat gaat vanaf vandaag weer omlaag.
morgen weer een fullbody training met kabels proberen even wat anders :D
Hier ook altijd problemen met kleding, vooral bij fiets- en motorkleding. Ik train mijn rug en schouders niet meer omdat anders niets meer past door de afwijkende (van confectie) vorm.

• #3.218
Wat een benauwd weer pff kan er niet tegen is ook flink te merken daarom maar klein rondje gedaan; afstand 22 km 20 kmpu. morgen weer een dag.

• #3.219
zo ffn eten klaarmaken 800 gram kipfile paprika smaak + 600 gram groete en beetje rijst :D

• #3.220
net terug van een rustige fiets route afstand 25 km , gemiddeld 19 km/u.
zo upperbody @ the gym!

Terug
Naar boven