XXL Nutrition

Mass Confusion (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wil het verder allemaal een beetje lukken?
zware tijd op het moment ik kan het niet verder toelichten hier maar ik heb wel weer vertrouwen in dat het goed gaat komen ondanks alle tegenslagen in mijn leven.
 
Ai toch. veel sterkte alvast. Hopelijk komt alles snel goed
 
zware tijd op het moment ik kan het niet verder toelichten hier maar ik heb wel weer vertrouwen in dat het goed gaat komen ondanks alle tegenslagen in mijn leven.
Daar was ik al een beetje bang voor omdat het wat stil was. Jij slaat jezelf er wel doorheen. Vergeet niet om daarbij goed voor jezelf te zorgen. Succes de komende tijd!
 
Thanks heren!
 
ik ga vanaf volgende week weer proberen te trainen, ik heb op het moment beperkte energie door medicatie verhogingen en herstel . ik moet echt weer vanaf 0 beginnen. maar we gaan er voor!
 
ik ga vanaf volgende week weer proberen te trainen, ik heb op het moment beperkte energie door medicatie verhogingen en herstel . ik moet echt weer vanaf 0 beginnen. maar we gaan er voor!
Op wat voor manier moet je vanaf nul beginnen? Qua fysiek (en kennis) valt dat wel mee toch?
 
Veel succes. Vanaf 0 is het toch niet?
 
BigGuy84 > Kwa fysiek ga ik weer laag beginnen met gewicht en even minder focussen op gewicht te verplaatsen
horn > Nee ik bedoel ik ga hellemaal terug met gewicht voordat ik weer zwaar ga trainen.
 
beetje weer begonnen de bedoelig is 3 x per week upperbody 1 x lower i.v.m knie

yates smith row 3x20x80 20 sec rest
floor press 3x20x80 10 sec rest
standing mp 3x15x50 15 sec rest
cable pushdown 2x30x25
high cable curl 2x30x25
side raises 2x15x5 slow

good to be back
 
weinig rust tussen sets vindt ik fijn goede verzuring ik train ook zo omdat kickboksers ook zo trainen , echt puur spier uithoudingsvermogen.
en dan over een paar weken schakel weer door naar powerlifting , even kijken wat goed voelt.
paar weken niet getraind dus ik moet echt weer 1 worden met de uitvoeringen.
ik vondt het vandaag wel zwaar naar weken niks doen maar dat komt wel weer.
 
weinig rust tussen sets vindt ik fijn goede verzuring ik train ook zo omdat kickboksers ook zo trainen , echt puur spier uithoudingsvermogen.
en dan over een paar weken schakel weer door naar powerlifting , even kijken wat goed voelt.
paar weken niet getraind dus ik moet echt weer 1 worden met de uitvoeringen.
ik vondt het vandaag wel zwaar naar weken niks doen maar dat komt wel weer.
Heb een maand niet getraind en flink wat slapper geworden. Het komt wel weer snel terug.
 
weinig rust tussen sets vindt ik fijn goede verzuring ik train ook zo omdat kickboksers ook zo trainen , echt puur spier uithoudingsvermogen.
en dan over een paar weken schakel weer door naar powerlifting , even kijken wat goed voelt.
paar weken niet getraind dus ik moet echt weer 1 worden met de uitvoeringen.
ik vondt het vandaag wel zwaar naar weken niks doen maar dat komt wel weer.
Ben je aangestoken door Ano_110723 ?
 
haha nee ik heb vroeger ook al 2 jaar gedaan en wil het weer gaan opppakken.
Weet ik wel, plaag maar wat. Hoop dat je je lekker voelt met wat je doet, dat is het belangrijkste. en geen terugval eo aanpassing met je medicatie, want dat gezeik schiet ook niet op telkens.
Denk ook dat je maar de sarms en aanverwanten eens weg moet pleuren, en gewoon naturel verder gaan.
 
Snap ik , ik had de lgd al weggooit en ga het idd ook niet meer kopen. Nu ook geen geld voor en is het ook niet meer waard.
 
Traning gaat anders worden 3x per week fullbody 2x uithoudingsvermogen 1x kracht.
Morgen cable only fullbody. Het is eem kwestie van uitproberen.
 
vroeg wakker dus mooi voor de warmte klein rondje fietsen vanmiddag zwemmen, morgen vroeg fullbody :D
 
Back
Naar boven