MuscleMeat

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

helaas uitgeleden in douche, hamstring flink zeer dus vandaag alleen upperbody :(

toch maar naar de sportschool, rug trainen wil nu ook niet dus daarom korte PUSH training:

incline smith 60 gr to the neck
5x100
5x120
5x130
4x140

smith shoulder press
5x100
5x120
4x130 PR

close pushdown
decline fly

wandelen gaat kut ook zware compound op rug steken (zenuwpijn) van hamstring/glute, fietsen gaat daarentegen wel goed dus net ffn klein herstel rondje gefietst van 20 km gemiddeld 15 zo licht als mogelijk.
morgen ga ik iets verder proberen.

zeer vaak wakker geworden van de zenuw, straalt nu uit naar de knie, ik hoop dat dit snel beter wordt anders maar even naar de fysio.

• Heart
Waarderingen: horn
ik kan niet slapen door de hitte 27 gr in huis :( tijd voor een airco!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: horn
ik kan niet slapen door de hitte 27 gr in huis :( tijd voor een airco!
Hoe krijg je het zo heet in huis, hier gister hooguit 23.5 graden zonder airco aan. ramen en deuren openzetten zo lang het kan, en als de zon vol op 1 kant staat die kant alles dicht

Hoe krijg je het zo heet in huis, hier gister hooguit 23.5 graden zonder airco aan. ramen en deuren openzetten zo lang het kan, en als de zon vol op 1 kant staat die kant alles dicht
deze huizen zijn van het goedkoopste materiaal gemaakt en dus heel slecht met kou en hitte en door plat dak, ik zet snachts alles openen tot uurtje 10.

deze huizen zijn van het goedkoopste materiaal gemaakt en dus heel slecht met kou en hitte en door plat dak, ik zet snachts alles openen tot uurtje 10.
j eigen slk raam gewoon ruim open laten staan, of je moet net pech hebben dat de wind van andere kant komt. in elk geval krijg je meer frisse lucht binnen op deze manier.
slaap naakt onder dekbedovertrek alleen, zonder dekbed of deken. relaxed blijven en zorgen dat je wat gedaan hebt overdag. op rechterzijde liggen en ademhaling naar je buik brengen en ogen dichthouden, evt watjes in je oren

thanks ga ik eens proberen.

Legs and Pull - veel meer focus dan anders en wat lichtere gewichten i.v.m hamstring

stiffed deadlift smith
3x8x110 / slowmotion

squats, sumo smith
3x8x160 / slowmotion

yates row
3x8x120

one arm row
3x8x70

pulldown one arm
3x8x40 /slowmotion

concetration curl, bent over, one arm
3x8x25

ja is wel beter door het door doorluchten , thanks!

lekker geknald! korte PUSH training

incline smith press
3x100
3x130
3x150
3x160 VPR!

decline cable fly
side raises
v-pushdown

Back
Naar boven