HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beterschap man!zeer vaak wakker geworden van de zenuw, straalt nu uit naar de knie, ik hoop dat dit snel beter wordt anders maar even naar de fysio.
Hoe krijg je het zo heet in huis, hier gister hooguit 23.5 graden zonder airco aan. ramen en deuren openzetten zo lang het kan, en als de zon vol op 1 kant staat die kant alles dichtik kan niet slapen door de hitte 27 gr in huistijd voor een airco!
deze huizen zijn van het goedkoopste materiaal gemaakt en dus heel slecht met kou en hitte en door plat dak, ik zet snachts alles openen tot uurtje 10.Hoe krijg je het zo heet in huis, hier gister hooguit 23.5 graden zonder airco aan. ramen en deuren openzetten zo lang het kan, en als de zon vol op 1 kant staat die kant alles dicht
j eigen slk raam gewoon ruim open laten staan, of je moet net pech hebben dat de wind van andere kant komt. in elk geval krijg je meer frisse lucht binnen op deze manier.deze huizen zijn van het goedkoopste materiaal gemaakt en dus heel slecht met kou en hitte en door plat dak, ik zet snachts alles openen tot uurtje 10.
En ?