MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
ik zit echt in een motivatie dip, vandaag upperbody training vanaf volgende week wil ik weer meer gaan trainen
zaterdag ga ik met een maatje moutainbiken

Laatst bewerkt:
  • #1.382
upperbody minimal

rust tussen sets 20 sec

parallel bb row
15x90
12x110

one arm smith row
15x50
10x70

incline smith press 45gr
15x90
10x100

decline smith press -7gr
15x90
10x110

smith shoulder press 80 gr
20x50
10x70

egypt side raises
2x20x20

incline db french press one arm
2x20x20

decline cable fly one arm
2x20x20

cable extensions
2x20x10

machine curl small grip
20x50
15x60

wide grip
15x50
10x60

tijd: 20 min

cijfer: easy peazy vandaag was wel weer lekker :D 7.5

cardio 22 km gefietst

upperbody minimal

rust tussen sets 20 sec

parallel bb row
15x90
12x110

one arm smith row
15x50
10x70

incline smith press 45gr
15x90
10x100

decline smith press -7gr
15x90
10x110

smith shoulder press 80 gr
20x50
10x70

egypt side raises
2x20x20

incline db french press one arm
2x20x20

decline cable fly one arm
2x20x20

cable extensions
2x20x10

machine curl small grip
20x50
15x60

wide grip
15x50
10x60

tijd: 20 min

cijfer: easy peazy vandaag was wel weer lekker :D 7.5

cardio 22 km gefietst

11 oefeningen en je training duurt 20 minuten? hahah hoe dan?

• #1.384
Gewoon doorgaan haha misschien heb ik nog minder rust tussen sets genomen ik hou de tijd daarvan niet bij

Ja is wel enorme cardio :p

• #1.387
50 km gefietst , gemiddeld 17 kmpu. (LISS)
morgen 50-60 km moutainbiken sinds jaren geleden ben benieuwd hoe dat gaat
:D

• #1.390
gewicht is nu 129 ik denk ongeveer 20-25% vet.
ik ga vanaf maandag beginnen met cutten tot de zomer begint die ik ga bestellen wat voor mij wel goed werkt als extra boost t3+clen i.c.m met veel cardio ik merk dat ik voor vetbranding beter rustig kan fietsen dan interval. Maar de interval is weer beter je conditie dus ik wissel het af ik ga ook weer de crosstrainer tevoegen 2p.w 30 min HITT.
Ik ben heb vandaag s23 toegevoegd aan mijn cycle de bedoeling is nog en hierdoor weer meer motivatie gaat /cleaner eten 6-8 weken , goede resultaten mee geboekt in het verleden.
Kwa krachttraining ik heb jaren PPL met plezier gevolgd maar er is wel weer tijd voor verandering dus ik ga upper/lower/upper/lower volgen en misschien nog een aparte armen dag op zaterdag.
ook ga ik meer rust nemen tussen set i.p.v 30 min 60 min exlusief cardio dat zorgt ervoor dat ik meer gewicht aan kan even kijken hoe dat gaat ik kan altijd nog terug gaan naar PPL of wellicht een fullobdy training met high en low reps ik probeer er iig alles aan te doen om op lekker cruisecontrol de training af te werken elke week een paar reps of kilo erbij dat houdt het wel uitdagend en geestverlegend is soms toch alleen een mindset.
Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen, dropsets, superset, forced, high, low zodat er geen gewenning komt. De bedoeling is dat ik van het zomer foto's laat maken bij een pro.
En ik wil binnenkort ook zwemmen afwisseling in het cardio gedeelte mijn schouders zijn nog wel overbelast gevoel , ik probeer er ook om heen te trainen als het niet goed voelt lichter en een wat kleinere rom helpt vaak. Maar ondanks motivatie problemen en een dip gaat kwa fysiek wel lekker maar het kan altijd beter. Ik neem nu elke dag rund/kipfile/varkenvlees/tonijn/noten/kwark/melk/whey.

goed weekend mensen!

Laatst bewerkt:
  • #1.391
moutainbiken ging beter dan verwacht wel een kortere route gedaan 18 km met veel klimmen ook nog 20 km over de weg naar huis gefietst.
even kijken hoe ik mij morgen voel ik wil misschien nog gaan zwemmen. maandag 55 km op de weg fietsen ik heb een afspraak in de stad.

Hier 60 min rustig met de mtb op de weg gereden, lekker weer.
Wat is s23 ?
Jij ook een goed weekend :thumb:

• #1.394
vandaag 58km gefietst, ging steady @ 20 kmpu. Morgen upperbody training zin in :D

• #1.396
Meer kracht en conditie en droge spiermassa . Goede resultaten mee gehad vorig zomer.

Ook vaker begrepen dat daar wel een "roid rage" effect aan zit. Is dat spul veel sterker dan bijvoorbeeld LGD-4033? Aangezien je van dat spul die verhalen helemaal niet hoort.

• #1.398
ik heb alle sarms gebruikt maar heb geen last van rage misschien komt door mijn medicaties.
S23 is samen YK11 de sterkste sarms die prima je stand alone gebruiken LGD4033 en RAD140 is ook wel lekker combo.

Ook vaker begrepen dat daar wel een "roid rage" effect aan zit. Is dat spul veel sterker dan bijvoorbeeld LGD-4033? Aangezien je van dat spul die verhalen helemaal niet hoort.
Volgens mij is het wel sterker dan LGD, half-life is ook een stuk korter dan dat van LGD
Maar ben geen sarm-expert
Als ik ooit een Sarm zou doen zou het of S23 zijn of YK11

Terug
Naar boven