HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True! Haha jij doet dat dus ook. Het weerbericht bekijken op zondag/maandag en dan je buiten cardio blokken alvast indelen op een dag dat het hoogstwaarschijnlijk droog is.ja komende week veel regen dus ik dacht ik doe ffn een klein rondje.
vanmiddag weinig tijd i.v.m therapie en ook wel ffn fijn dumbell only trainen![]()

Loopt die Smith bij jullie erg goed? In mijn sportschool kon ik zoveel minder gewicht nemen dan met een barbell dat ik er eigenlijk nooit veel mee gedaan heb.pull training
yates smith row
3x90
3x110
3x130
3x150 ds 20x90
facepulls lat focus
20x30
15x40
10x50
6 sets pullup wide/chinup tot falen
close grip cable row
10x100
5x120
one arm
15x50
10x60 ds 20x30
rear delt cable fly 2 giantsets
one arm seated preacher db curl 2x10x34 forced
one arm seated preacher hammer db curl 2x6x34 forced
pompen 2 giantsets overheaded cable curl
tijd: 25 min
cijfer 8.5 + ging lekker
cardio: 22 km gefietst
Hoort juist andersom te zijn, dan hebben jullie echt een slechte haha.Loopt die Smith bij jullie erg goed? In mijn sportschool kon ik zoveel minder gewicht nemen dan met een barbell dat ik er eigenlijk nooit veel mee gedaan heb.
Varieert inderdaad nogal. Smith machine die ik nu gebruik kan ik redelijk vergelijkbaar laden ten opzichte van mijn verwachting.Loopt die Smith bij jullie erg goed? In mijn sportschool kon ik zoveel minder gewicht nemen dan met een barbell dat ik er eigenlijk nooit veel mee gedaan heb.
Ja loopt wel soepel maar niet licht ofso ik kan bij deze variant row beter mijn rug voelen als bij losse bb.Loopt die Smith bij jullie erg goed? In mijn sportschool kon ik zoveel minder gewicht nemen dan met een barbell dat ik er eigenlijk nooit veel mee gedaan heb.
Ahh jammer manheeft voor mij niet echt geholpen na 3 weken weer begonnen met roken.