- Waardering
- 8.747
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja klopt inderdaad maar had ik voor het moutainbiken al. alles bij elkaar is wel teveel maar het ook mijn medicijn om niet depressief te worden want zodra als ik minder ga sporten krijg ik daar meer last van helaas.Van het mountainbiken voel ik de schouders ook wel. Misschien alles bij elkaar iets teveel ?
Damn, dat zijn best flinke doseringen...s23 van 20 naar 30 mg - lgd4033 blijft staan op 20 mg - s4 van 50 mg naar 75 verhoogd. ik merk nu al duidelijk kracht verschil en beetje meer massa.
ik ga de s23 verhogen naar 50 mg per dag
ja ik wil geen lange cycles meer draaien dus daarom ga ik de dosis verhogen ik heb gelezen op een Amerikaans forum dat de s23 echt tot zijn recht komt op 40 a 50 mg per dag.
Ah oké, dus je pakt gewoon van de LGD+S23+S4 praktisch de maximale dosering, voor hoeveel weken ga je dat doen?ja ik wil geen lange cycles meer draaien dus daarom ga ik de dosis verhogen ik heb gelezen op een Amerikaans forum dat de s23 echt tot zijn recht komt op 40 a 50 mg per dag.
als de s23 cycle voorbij is ongeveer 6 weken en dan ga ik op detox geen alcohol en geen hard drugs (ja af en toe een jointje om te ontspannen blijft staan want medicatie alleen is voor mij niet genoeg om af te toe geen stress te hebben, ik heb gewoon teveel trauma's die ik (nuchter) gewoon niet onder controle kan houden![]()
maar ik leef daarnaast echt gezond 1 kg groente per dag en 4 stuks fruit, groente thee, veel cardio en veel water drinken met citroensap en bovenal probeer ik ondanks mijn ziekte een postief denkbeeld te houden.
Vooral in combinatie met z'n, waarschijnlijk al aardig lever toxische, medicatie ben ik daar eigenlijk ook wel benieuwd naar.Ga je ook bloedprikken na die sarms kuur? Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat spul met je waardes doet. Zeker op die doseringen van jou.
aan het einde van het jaar heb ik een uitgebreid lichamelijk + bloed onderzoek van ggz instelling waar ik in behandeling ben, dan zal ik het hier ook posten.Ga je ook bloedprikken na die sarms kuur? Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat spul met je waardes doet. Zeker op die doseringen van jou.
| Nature's Garden Artisjok, 350mg (100 Capsules) 100 capsules |
| Nature's Garden Mariadistel, 250mg (100 Capsules) 100 capsules |
| Himalaya Liv. 52 Detox (100 Tabletten) 100 tabletten |
| Holland & Barrett Excellente Knoflook (120 Tabletten) 120 tabletten €0.23/tablet |
| Jacob Hooy Detoxthee (50 Theezakjes) 50 theezakjes |
| Jacob Hooy Gember (20 Theezakjes) 20 theezakjes + Choline-Inositol |

)