XXL Nutrition

Mass Confusion

Van het mountainbiken voel ik de schouders ook wel. Misschien alles bij elkaar iets teveel ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Van het mountainbiken voel ik de schouders ook wel. Misschien alles bij elkaar iets teveel ?
ja klopt inderdaad maar had ik voor het moutainbiken al. alles bij elkaar is wel teveel maar het ook mijn medicijn om niet depressief te worden want zodra als ik minder ga sporten krijg ik daar meer last van helaas.
Dus ik blijf het nog even zo doen als ik straks weer werk heb dan wordt het sporten sowieso minder maar dan heb ik wel voldoening.

• #1.423
ter info ... cycle aanpassing: s23 van 20 naar 30 mg - lgd4033 blijft staan op 20 mg - s4 van 50 mg naar 75 verhoogd. ik merk nu al duidelijk kracht verschil en beetje meer massa.
ik ga de s23 verhogen naar 50 mg per dag als de cycle klaar is ga ik 6 weken PCT runnen en dan hele jaar geen sarms teminste dat is de bedoeling haha :)
ik ga volgende maand wel de cardio verhogen naar minimaal 4 tot 6 uur per dag in combinatie met t3+clen zodat ik op vakantie redelijk droog sta :D

Hoe zit het eigenlijk met de effecten op je mentale toestand? Anabole en of sarms blijft in mijn geval een ver van mijn bed show haha. Wel intrssant hoe of welk effect het heeft op anderen.

• #1.426
ja ik wil geen lange cycles meer draaien dus daarom ga ik de dosis verhogen ik heb gelezen op een Amerikaans forum dat de s23 echt tot zijn recht komt op 40 a 50 mg per dag.
Ah oké, dus je pakt gewoon van de LGD+S23+S4 praktisch de maximale dosering, voor hoeveel weken ga je dat doen?

• #1.428
lgd is bijna op s4 ook bijna dus dan blijft er standalone s23 over vandaar de wat hogere doseringen.

• #1.429
als de s23 cycle voorbij is ongeveer 6 weken en dan ga ik op detox geen alcohol en geen hard drugs (ja af en toe een jointje om te ontspannen blijft staan want medicatie alleen is voor mij niet genoeg om af te toe geen stress te hebben, ik heb gewoon teveel trauma's die ik (nuchter) gewoon niet onder controle kan houden :(
maar ik leef daarnaast echt gezond 1 kg groente per dag en 4 stuks fruit, groente thee, veel cardio en veel water drinken met citroensap en bovenal probeer ik ondanks mijn ziekte een postief denkbeeld te houden.

als de s23 cycle voorbij is ongeveer 6 weken en dan ga ik op detox geen alcohol en geen hard drugs (ja af en toe een jointje om te ontspannen blijft staan want medicatie alleen is voor mij niet genoeg om af te toe geen stress te hebben, ik heb gewoon teveel trauma's die ik (nuchter) gewoon niet onder controle kan houden :(
maar ik leef daarnaast echt gezond 1 kg groente per dag en 4 stuks fruit, groente thee, veel cardio en veel water drinken met citroensap en bovenal probeer ik ondanks mijn ziekte een postief denkbeeld te houden.

Ga je ook bloedprikken na die sarms kuur? Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat spul met je waardes doet. Zeker op die doseringen van jou.

Ga je ook bloedprikken na die sarms kuur? Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat spul met je waardes doet. Zeker op die doseringen van jou.
Vooral in combinatie met z'n, waarschijnlijk al aardig lever toxische, medicatie ben ik daar eigenlijk ook wel benieuwd naar.

• #1.432
aan het einde van het jaar heb ik een uitgebreid lichamelijk + bloed onderzoek van ggz instelling waar ik in behandeling ben, dan zal ik het hier ook posten.

• #1.433
Zo even wat supplementen aangeschaft voor een detox wat wel nodig na alle medicijnen/sarms
onderstaand heb ik aangekocht en ga ik z.s.m beginnen en hopelijk herstellen de waardes zich voor het bloedonderzoek goed.
iemand nog tips voor andere supps die bewezen werken?

• #1.434
nu ook wat last van knie met traplopen komt echt door het wandelen ik ben daar eigelijk te zwaar voor dus even een paar versnellingen lichter met fietsen vandaag.
vandaag push training (licht) met goede uitvoering en 5 sec over een herhaling doen soort van paused reps even kijken hoe dat voelt.

=> Shape gaat echt lekker s23 begint echt zijn werk te doen, geen opgeblazen buik meer, spieren zijn vol en er komt elke week weer wat spiermassa bij, erg tevreden over deze stack :D

Laatst bewerkt:
  • #1.435
zo dat zit er weer op ondanks dat ik vanacht maar 3 uurtjes heb geslapen ging het wel okay :)

borst

incline smith press 45 gr:
25x60 (5 sec per rep /paused)
20x70 (5 sec per rep /paused)
15x85 (5 sec per rep /paused)
12x90 (3 sec per rep /paused)

One arm Standing db incline fly
20x20 - 10x24

Incline cable fly (andere variant even uit proberen)
20x10
15x15

geen decline bb press want mijn schouder trekt dat niet helaas :(
daarom als alternatief decline one arm cable press:
15x40
10x50
6x60x2

decline cable fly one arm bent over
15x30
8x40
12x35

flat db ground fly geprobeerd maar deed echt te zeer dus flat pec-deck gedaan:
30x40
20x60
8x75

triceps

incline smith press 45 gr small grip (oefening is echt zwaar maar wel een goede mass bouwer voor mij lang niet meer gedaan :))
15x60x2
5x70 (te zwaar)

cable extensions one arm)
5x20(te zwaar ) direct door dropset 10x15

Flatbar Pushdown ook al lang niet meer gedaan.
5x40 ds 10x30 ds 20x20

rehab schouders heel licht doorbloeden voor hopelijk sneller herstel

egypt side raises 2x30x10
db shoulder press 2x30x10

tijd: 45 min ->meer rust genomen.

cijfer: 7+ wel goede pomp

cardio: 37 km gefietst. morgen moet naar therapie dus 58 km fietsen en savonds doe ik nog ffn pull sessie met high reps.

side note: is balen dat mijn schouder weer pijn geeft maar ik ga gewoon elke training oefeningen uitproberen en kijken wat het beste voelt.

Laatst bewerkt:
  • #1.436
Ik hou van afwisseling met trainen, ik train geen 1 week hetzelfde op deze manier blijf ik meer gemotiveerd.
Voor volgende week al een schema gemaakt en ga ik pre exhaust met oefeningen uitproberen nog niet zo vaak gedaan dus dat wordt wel leuk.
Ook al zal ik volgende week minder trainen want ik meer therapie sessies. Maar ga sws wel 3x.
Cardio blijft on point en eten gaat steeds minder koolydraten worden en eiwitten hou ik hoog want ik wil geen spier verliezen.
Ik vergeet ook altijd buikspieren te trainen dus dat ga ik elke dag doen.

Fijne avond! :D

• #1.437
Iets beter geslapen dan normaal dus ik ben al wat meer uitgerust :D straks fietsen naar de stad, ik vindt dit weertype echt fijn beetje koud en zon perfect voor mijn longen/conditie :D

• #1.438
fietsen ging goed ondanks vermoeidheid. heen weg 26 kmpu wind mee :D terug weg wind tegen maar met 15 kmu. totaal 59 km.
even kijken wat ik morgen doe heb eigelijk leg day maar heb iets last van knie misschien morgen niet en dan gaan we gewoon naar the gym :D

• #1.439
gezonde vetten gaan omhoog en ewitten ook , koolydraten ga ik per week afbouwen nu al goed bezig want ik wordt goed leaner :D

• #1.440
morgen legs > omdat ik maar 1 p.w de legs train i.v.,m knie blesssure ga daarom ga ik meer sets/gewichten uitvoeren, ik heb net een schema gemaakt en zin in morgen :D
tevens ga ik morgen ook weer eens de crosstrainer LISS toevoegen keer wat anders als fietsen.
Met kracht ben ik nog niet wat voor uit gegaan maar ik oog wel een stuk groter dus de S23 doet wel zijn werk. ik denk ook dat slaapgebrek in de weg zit tot PR's. maar ik blijf doorsporten is voor mij echt eeen medicijn krachtiger als lithium.

Terug
Naar boven