HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha taart eten tijdens je training?als ik 2 uur heb ik geslapen is het veel dat wordt afzien met de training straks
nu al honger en vooral zin aan veel suikers uit een taart dus die ga ik tijdens mijn training lekker eten![]()
suiker cravings is ook wel echt zoiets wat een kut nachtje slapen met je doet.
Als ik ga mountainbiken kom ik ook bijna altijd gewond thuis, meestal alleen schaafwonden of schrammen van braamstruiken..Verveling dus Ronde 3 fietsen < 45 km > @ 19 kmpu
onderweg tegen een hek aan gefietst schaafwonden en vinger mogelijk gekneusd hopelijk gaat morgen borst/schouders goed

Snap je helemaal man. Zelf ook een langdurig PTSS traject met EMDR achter de rug. Gaat best goed op 't moment... Totdat er iets uit m'n verleden de kop op steekt en dan kan ik de komende 5 nachten m'n slaap ook wel vergeten. Super kut man. Hoop echt van harte dat je er grip op gaat krijgen, die shit bij je houden is verschrikkelijk.thanks man! ja ben meerdere uren per week met therapie bezig om het onder controle te houden maar herstel duurt gewoon lang, ik wil niet op te scheppen maar ik gewoon heel veel meegemaakt en daarom zit ik in een navewerking.