AndroidHealthClinic

Mass Confusion

thanks man! ja ben meerdere uren per week met therapie bezig om het onder controle te houden maar herstel duurt gewoon lang, ik wil niet op te scheppen maar ik gewoon heel veel meegemaakt en daarom zit het in het onderbewustzijn. wellicht ga ik nog onder hypnose ik lees positieve verhalen.
Ben benieuwd man ! Hopelijk verbeteringen nog komend!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
omdat ik mij vinger heb gekneusd kan ik geen zware pulldown/rows doen dus daarom morgen high reps rug easy peazy.
tevens ga ik nog een grote ronde fietsen omdat ik daar zin in heb als mij knie het toelaat ga ik zondag weer moutainbiken.

• #1.483
pff alweer wakker :( vandaag rug trainen high reps/cluster sets
t3 + clen ga ik direct aan beginnen nu eerst 2/3 weken geen t5 en hopelijk werkt dan weer zoals het hoort :D

Laatst bewerkt:
  • #1.484
slappe hap vandaag > rug high reps

Pulldown wide machine
30x70
20x85
15x100

small
30x70
20x80
12x100

high machine row
30x30
2x20x40

bent over cable pull
30x30
2x15x40

one arm high cable row
20x30
15x40

cardio 22 km gefietst
misschien vanmiddag nog ffn fietsen
morgen armen

• #1.486
ja kan het wel proberen dankje voor de tip

• #1.487
morgen geen fitness want ik ga fietsen dus daarom nog ffn triceps en biceps

triceps biceps

overhead db tricep press
2x15x50

(one arm) db bent over hammer curl
2x10x50

decline db skullcrusher
2x15x50

(one arm) db bent over db curl
2x10x37.5

(one arm) db extensions
2x15x16

(one arm) seated concetration curl
2x15x16

• #1.488
iets beter geslapen dus dat wordt iets grotere ronde fietsen ik wil voor 60 km gaan vandaag maar eerst even schoonmaken in huis.
morgen echt complete rust en veel voeding voor herstel, binnenkort weer kipfile/whey bestellen want is bijna op.
gister thuis Triceps en biceps getraind met aardig wat gewicht maar niks geen spierpijn dus volgende week ga ik heel zware ;dips/preacher curls's/chinup even kijken of ik dat wel goed voel

Laatst bewerkt:
  • #1.489
tevens betwijfel ik of de clen wel echt is want ik heb geen trilhanden ik kijk het 2 weken aan of het ook resultaat geeft anders stop ik ermee. t3 is wel real deal en t5 ook.
dit is de laaste keer dat ik zoveel geld uitgeef aan sarms/vetverbranding als dit niet werkt ga ik gewoon alleen kooldraden uit havermout en groente , dus geen brood meer , zuivel , aardappels
eiwitten probeer ik hoog te houden maar sommige dagen lukt dat niet maar dat probeer ik nu constant te doen.

Laatst bewerkt:
Aardappelen en dat soort dingen zijn altijd echt. Dat maakt bijsturen gemakkelijker, alles is real. Mijn humeur/motivatie is gelijkmatig.
Jij hebt ook nog medicatie toch ?
Men weet nog maar half hoe het brein werkt en welke medicatie bij een persoon werkt.
Dan die door jezelf bestelde spullen erbij.... lijkt mij best een risico.

• #1.491
Het is sowiezo een risco maar ik wil een keer echt droog wordten en dit geeft altijd een extra boost
En veel overgewicht is ook een risco dus tja

Laatst bewerkt:
  • #1.492
gefietst 53 km , gemiddeld 23.5 kmpu soms sprintjes tot 40 km > ging lekker vandaag! even kijken wat ik morgen doe bij verveling even rondje fietsen is nu nog droog :D

• #1.493
morgen denk ik rustdag want iets last van knie :(

• #1.494
--

Laatst bewerkt:
Zou je niet gewoon eens een goed dieet volgen, normaal gaan trainen en van die rommel afblijven?

• #1.496
Zou je niet gewoon eens een goed dieet volgen, normaal gaan trainen en van die rommel afblijven?
waar bemoei jij je mee joh, ik eet voor 80 % clean als het geen 90 % is.
ik sport bijna elke dag zowel kracht als cardio en ben al 2 jaar aan het afvallen maar de laatst 10 a 15 kilo wil er door mijn medicatie niet af en daarom gebruik soms wat zooi om dat doel wel te halen.
ik train op mijn eigen manier en dat werkt voor mij tuurlijk kan het beter maar het kan ook slechter.
ik geef 100 % van wat ik kan i.c.m. met mijn ziektebeeld is dit gewoon lastig dus oordeel niet te snel.

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad in combinatie met je ziektebeeld zou ik het zeker gebruiken! Niks gezegd

• #1.498
is toch mijn eigen keus.

• #1.499
vannacht sinds maanden toch 6/7 uurtjes geslapen voelt goed :D
ik zie nu al veranderingen in shape dus de producten zijn real, straks zo push en fietsen :D

• #1.500
alleen chest gedaan want schouder pijn was goed aanwezig. doe van de week schouders/armen apart.

decline one arm cable press
20x30
20x40
15x50

decline cable fly bent over one arm
8x40
10x35
15x30

incline db frontraise fly (voelde goed)
15x24
8x32

incline pronated cable fly above head
20x10
15x15

incline pullover
2x30x46

cardio: 12 min hellinglopen tot 12% @6 kmpu.
+ 22 km gefietst

cijfer: 8.5 goede upperchest pomp

sidenote:: ik doe nu sinds 3 maande zware incline flly's verschillende varianten maar dat werkt bij mij goed chest is goed verbeterd :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven