- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Haha topper. Ja zou ik ook doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha topper. Ja zou ik ook doen

ik ga ook niet wachten tot het licht ik ga lekker door duisternis fietsen.
einde van de zomer wil ik 110 kg wegen zonder al teveel spiermassa verlies.Ja mijn vader is hiermee ook flink afgevallen en een maatje van mij ook dus ik dacht dat ga ik ook doenVeel mensen vinden IF wel goed vol te houden. Dan is het: hé is het al 13.00, de hele ochtend nog geen honger gehad![]()

't werkt ook best wel prima om gewicht mee kwijt te raken. Ik heb zelf altijd het gevoel dat honger vaak pas echt begint zodra je op een dag gegeten hebt.Ja mijn vader is hiermee ook flink afgevallen en een maatje van mij ook dus ik dacht dat ga ik ook doen![]()

Thanks voor de input't werkt ook best wel prima om gewicht mee kwijt te raken. Ik heb zelf altijd het gevoel dat honger vaak pas echt begint zodra je op een dag gegeten hebt.
Tenminste dat heb ik altijd. Ik heb nooit honger voor het ontbijt. Zelfs niet als m'n ontbijt pas om 12:00u is. Maar zodra ik nou eenmaal m'n eerste echte maaltijd binnen heb dan begint het gevoel van honger iedere zoveel uur.
Weet niet per se of ik IF en 24-36u vasten zou combineren maar je kunt het altijd proberen. Hoe raar het ook klinkt maar zo her en der 36-72u vasten vind ik nog steeds wel eens ooit best lekker om te doen. Wat ik ook effectief vond om gewicht mee te dumpen was OMAD, maar die vond ik stiekem toch wel erg lastig vol te houden. Het enige waar je met al dat vasten vooral mee op moet letten vond ik: 1- lage bloeddruk. 2- rebounds. Vooral rebounds. Lange tijd vond ik dat vasten ook super om te doen, deed iedere dag OMAD en dan 1 weekend dag helemaal vasten. Maar na een paar weken volgde m'n zaterdag vast eigenlijk altijd een zondag binge 🤣 Dan schiet het niet echt meer op.
Ben erg benieuwd hoe al dat vasten je gaat bevallen![]()
waardeer ik.. Ik ga eerst IF een paar weken doen en als het resultaat goed is hou ik het hierbij mocht het niet opschieten dan ga ik doordeweeks wanneer ik geen krachttraining heb 1 dag vasten en idd als je gaat bingen dan schiet dat niet op ik probeer dan gewoon te houden bij kwark/kipfile/veel groente te eten maar we gaan het zien
Vroeger onder de pep welleens 10 dagen wakker geweest en niks gegeten , maar dat gaan we niet meer doen teveel gedaan ik wil ook nog leven 
Slim! Hoop dat het gaat werken voor je man. Vooral in combinatie met de hoeveelheid beweging die jij doet.Thanks voor de inputwaardeer ik.. Ik ga eerst IF een paar weken doen en als het resultaat goed is hou ik het hierbij mocht het niet opschieten dan ga ik doordeweeks wanneer ik geen krachttraining heb 1 dag vasten en idd als je gaat bingen dan schiet dat niet op ik probeer dan gewoon te houden bij kwark/kipfile/veel groente te eten maar we gaan het zien
![]()
Hielp ook goed tegen de honger overigens.Thanks man!Slim! Hoop dat het gaat werken voor je man. Vooral in combinatie met de hoeveelheid beweging die jij doet.
Heb zelf veel gevast, ook regelmatig 3-5 dagen, wat voor mij altijd goed werkt als de vast wat lastig gaat is een flesje water met 1-2 scoops elektrolytenpoeder. Voel je je veel minder slap, krijg je minder zwarte vlekken en het hielp ook met presteren in de sportschool. Mocht je het idee hebben dat dat vasten/IF je prestaties compleet verneukt zou dat een dingetje kunnen zijn wat je kunt proberen. Maakte voor mij een wereld van verschilHielp ook goed tegen de honger overigens.
Mocht je het eens willen proberen?
Hydrate Lemon - Hydratatie Bruistabletten | XXL Nutrition
Hydrate - Lemon shop je online bij XXL Nutrition ✓Gratis Samples&Goodies ✓Vandaag besteld = Morgen in huis* ✓Gratis verzending v.a. €40xxlnutrition.com
toch het beste voor buikvet.Vooral minder belastend voor de knie dan wielrennen, lijkt mij.zo weer terug even een test rondje gedaan en lekker rondje over de berg gewandeld heel rustig.
geen last van knie dus dat is mooi > afstand 8.5 km gemiddeld 5 kmpu.
Dit gaan we langzaam verhogen en dan hoop ik in de zomer weer uren te kunnen wandelentoch het beste voor buikvet.
Is bij mij juist andersom ik weeg ook 119 kg. Tevens heb ik geen wielren fiets maar een tourfiets.Vooral minder belastend voor de knie dan wielrennen, lijkt mij.

https://profitgym.nl/ is wel heel compleet allemaal maar ik wil juist zelf trainen zonder coach en voedingschema's ik ga gewoon in overleg wat hier in mogelijk is, ben wel benieuwd