MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
cardio + upperbody (weinig gewicht wel hoog intensief)

12 km fietsen naar de sportschool @ 25 kmpu

max 20 seconden rust tussen sets soms minder iig niet meer :P

Pullup wide 30xbw-70 / 25xbw-63 / 20xbw-56
Latpulldown wide 30x60 / 25x70 / 18x80
Reverse grip machine row 3x20x80

Incline chest press 40x40 / 2x30x80
Decline cable press clusterset 3x20x25 (one arm)
Standing flat cable fly 2x25x10 (one arm)

Rehab schouder (geen rear delt want die is het meest gevoelig)

Db shoulder press 30x10 / 2x20x20
Egypt side raises 3x20x8

Incline french press clustersets 3x30x12
Cable extensions 3x30x7.5

Machine curl small grip clusterset 3x20x40
Overheaded cable curl 3x20x7.5

tijd: 35 min

+ 35 km fietsen @ 21 kmpu.

side note linker knie licht gevoelig dus even goed rusten en eten.

cijfer 8.5 heerlijke training

• #1.543
ik blijf even een hele poos licht trainen en probeer elke dag cardio te doen.
als het dan weer beter gaat met schouder ga ik langzaam aan weer wat zwaarder trainen
ik blijf weg van failure wat ik eerst elke training deed ik vindt het nu belangrijker om fit te blijven dan breder te worden.
minimaal 2 per week upperbody als ik goed slaap 3 keer per week. 2 oefeningen per spiergroep. voelt iig wel goed.
benen kan ik niet trainen want krijg altijd veel last van de knie dus vandaar alleen upperbody trainingen.

door al dat fietsen heb ik toch gevoelige knie dus ik moet even oppassen, morgen wel fietsen omdat ik zondag/maandag niet kan niet gewoon heel licht en rustig.
indien ik veel last krijg stop ik direct voor een paar dagen.

Laatst bewerkt:
  • #1.544
toch nog ffn extra armen gedaan omdat ik komende dagen niet ga trainen pas maandag weer.

giantset one arm bent over db hammer curl 25x37.5 > one arm bent over db curl 20x37.5
db tricep skullcrusher 50x37.5 ss banded extensions 30xblauwe band.

• #1.545
vandaag niet fietsen want pijn in knie is toegenomen misschien morgen :(
maar was te verwachten na zoveel fietsen moet toch beter mijn grenzen bewaken het blijft een leerschool.
als het goed gaat denk van ik kan nog wel iets verder of iets harder maar dan moet je juist stoppen om elke dag te kunnen fietsen.

Laatst bewerkt:
  • #1.546
maandag upperbody @ home omdat maar gym dicht is en dinsdag kan ook niet i.v.m therapie.
even kijken hoe zwaar ik ga want schouder blijft gevoelig.

shape is wel iets minder geworden nu ik gestopt ben met s23 maar blijf toch elke week ietsje leaner te worden nu nog ffn volhouden tot de zomer :D

ik zie net dat the gym wel geopend is op maandag, beterrr :D

Laatst bewerkt:
  • #1.547
De laaste tijd toch wel veel gesnackt met vooral nootjes/popcorn en tijdens lange afstanden fietsen chocolade kan het direct zien dus van maandag weer mij oude strikt eetschema volgen wat altijd heeft gewerkt i.c.m. krachttraining en cardio.

Afgelopen vrijdag upperbody getraind heel licht maar de schouderpijn verdwijnt niet dus neem ik het maar voor lief en ga ik toch weer wat zwaarder trainen want moet in de zomer er wel beetje goed bij lopen.

Net programma's gemaakt met elke week nieuwe uitdagingen in aantal reps/ minder rust/ meer gewicht.

ik ben benieuwd of ik tevreden kan zijn aankomende zomer.

fijn weekend.

De laaste tijd toch wel veel gesnackt met vooral nootjes/popcorn en tijdens lange afstanden fietsen chocolade kan het direct zien dus van maandag weer mij oude strikt eetschema volgen wat altijd heeft gewerkt i.c.m. krachttraining en cardio.

Afgelopen vrijdag upperbody getraind heel licht maar de schouderpijn verdwijnt niet dus neem ik het maar voor lief en ga ik toch weer wat zwaarder trainen want moet in de zomer er wel beetje goed bij lopen.

Net programma's gemaakt met elke week nieuwe uitdagingen in aantal reps/ minder rust/ meer gewicht.

ik ben benieuwd of ik tevreden kan zijn aankomende zomer.

fijn weekend.
afvallende zomer?

• #1.550
vandaag nog ffn een heerlijke bulk dag, veel eieren eten :D morgen gaat de CUT weer verder.
vanmiddag even lekker fietsen , knie is niet echt gevoelig meer :D rust dag was dus wel nodig!

sidenote: wordt helaas een heel rustig rond je licht verzet want knie is nog gevoelig maar ik heb enorme bewegingsdrang dus na het eten ga ik toch fietsen met pauzes....

Laatst bewerkt:
  • #1.551
Voor aankomende week 3 upperbody op het programma staan, dit hou ik 4 weken aan dit schema als het goed resultaat geeft blijf ik het voorlopig door doen anders ga ik toch weer terug naar Push en Pull 4x per week. Geen legs omdat ik daarvoor teveel fiets en dat gaat altijd verkeerd met de knie.

• #1.552
gefietst afstand 58 km gemiddeld 20 kmpu heerlijke tocht tot nu toe geen knie problemen ook extra licht gezet :D

• #1.553
morgen nog lekker paar broodjes met ei en ham of kipfile en dan vanaf dinsdag (ik heb nog rijstpoeder liggen) dus hier een paar shakes van in plaats van brood even kijken hoe dat gaat ik weet wel dat in het verleden hier flink mee ben afgevallen dus ik probeer het opnieuw.
cardio probeer elke dag te doen lukt aardig soms een rustdag als de knietjes pijntjes afgeven.
tevens wil ook weer gaan helling lopen en crosstrainer voor de afwisseling.
morgen weer eindelijks naar the gym zin in :D

• #1.554
Ik gebruik al maanden t5 caps en die werken nu bijna niet meer dus even 2 weken een stop (is lastig vooral als je moe bent) geen t5 meer.
Ik drink overigens nog wel koffie en thee maar probeer daar in ook te matigen.
Als het goed is werkt het dan na de pauze weer zoals het moet werken.

• #1.555
Maandag 18-4 Upperbody medium weights 20 sec rest between sets

yates smith row 3 sets 30x60 - 20x90 - 10x110
one arm smith row 3 sets 30x50 - 20x60 - 12x70 (VPR)

incline smith press 45 gr 3 sets 30x60 - 20x80 - 12x90
decline smith press -7 gr 3 sets 20x80 - 15x90 - 6x110 (viel tegen dacht toch wel 10) maja komt wel weer

smith shoulder press 90 gr 3 sets zonder rust 3x20x60 (extra laag schouder zeurt nog helaas)
egypt side raises 3 sets zonder rust 3x15x12
one arm rear delt raise db 3 sets 3x25x16

incline french press db 3 sets 20x16 - 2x15x20
db extensions behind head 3 sets zonder rust 3x20x12

preacher db curl 3 sets zonder rust 3x20x20
preacher hammer curl 3 sets zonder rust 3x20x20

tijd +/- 30 min

conditie: 20 min crosstrainer + 22 km fietsen.

comments: schouder is helaas nog flink aan het zeuren laast 2 weken rusten genomen is niet genoeg en daar geen zin meer in want ik wil trainen dat is mijn medicijn dus even tandjes op elkaar.

cijfer 7.5

morgen => 60 km fietsen LISS

Schouderblessure is waardeloos...Dan ook last bij borst en rug?

• #1.557
Ja helaas wel heb die blesssure al 10 jaar vanalles geprobeerd met de sport fysio msar komt altijd weer terug. Maar gewoon omheen trainen en af en toe tanden op elkaar.

• #1.558
nog even buikspieren + recovery onderrug
was ik vergeten in de sportschool :P

db deadlift 3x20x50
100 legraises
2x50 x bw side abs
100 crunches

Laatst bewerkt:
  • #1.559
Ik vindt upperbody training wel fijn maar haal je toch minder vaak pr's als als bij ppl dus ik heb een paar aanpassingen gemaakt en hopelijk komt mijn oer kracht weer terug :D tevens vindt ik rust pauzes ook moeilijk vaak begin ik naar max 20 seconden weer dus dan lever je ook kracht in hier moet ik even een midden weg in vinden.

• #1.560
55 km gefietst 23 kmpu

best aardig windje heen weg met 25+ terug weg met 17 kmpu
knie daarom toch weer gevoelig dus morgen weer recovery training op de crosstrainer.
ik merk dat ik toch nog veel spierpijn heb na de upperday dus verhoog de eiwitten, koolydraten blijven tot goal (115kg) laag.
wel zin in krachttraining maar ik denk dat voor massa behoud het beste split kan draaien met veel rust maar even aan kijken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven