AndroidHealthClinic

Mass Confusion

Lekker vroeg bezig :thumb: (zou niets voor mij zijn)
Met al die beweging moet het toch de goeie kant op gaan met je gewicht, of het eten moet echt wel heel slecht (en veel) zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
Lekker vroeg bezig :thumb: (zou niets voor mij zijn)
Met al die beweging moet het toch de goeie kant op gaan met je gewicht, of het eten moet echt wel heel slecht (en veel) zijn.
Eten is super clean , gewicht is nu 117 was maand geleden nog 122 dus gaat lekker, nu volhouden!

• #1.604
Ik mis het benen trainen echt enorm, ik ga aankomende donderdag lowerbody proberen, de vorige keren dat ik benen trainde had ik het minst last van de knie met low reps en niet teveel oefeningen ik blijf ver weg van de legextensions.
Ik heb al maanden geen benen meer getraind dus de kracht zal wel enorm zijn afgenomen.
Toch zijn mijn benen niet small dat komt denk ik omdat ik veel fiets, maar ik wil ook graag sterk zijn in mountainbiken want dan kom toch kracht te kort door mijn gewicht. Volgende week ga ik weer eens proberen te mountainbiken.

Laatst bewerkt:
  • #1.605
Ik merk nu ik 3 per week upperbody train dat mijn schouders dat niet trekken dus ik train schouders alleen maandag en vrijdag.
mijn schouders lopen erg achter daarom wou ik dit proberen maar even iets meer rust is wel goed voor nu.
Tevens wou ik donderdag ook zwemmen maar ik weet niet of dat verstandig is kutzooi :( ik hou echt van zwemmen en ik dacht dan kan voor deze zomer ook weer zwem conditie opbouwen even aankijken nog :(

• #1.606
shape gaat echt wel de goede kant op niet mega veel spiermassa gewonnen maar het wordt ook niet minder de buik is veel platter geworden en ik zie meer definitie. ik hoop dat schouder klachten gaan afnemen en dan kan ik weer lekker SPLIT draaien met echte gewichten.

• #1.607
therapie gehad + HITT/LISS 50%50% snelheid tussen 17 a 35 kmpu > afstand 81 km :D nu ook gesloopt , morgen alleen wat krachttraining maar geen cardio

• #1.608
Vandaag upperbody dumbell only @ home. Omdat ik vrijdag bij een nieuwe gym ga trainen doe ik even minder volume maar het gewicht omhoog.

• #1.609
30 sec rest between sets
Upper 2

Minimale training omdat ik vrijdag ook weer upperbody doe maar dan in een andere gym kan mooi alle toestellen/gewichten uitproberen.

db low row 2 sets
2x20x50

db pullover 2 sets
2x20x50

incline db press 2 sets
2x15x50

incline db pullover 1 gaintset
35x50

db frontraises ss db side raises 2 sets
2x20x16 + 2x20x16

bent over rear delt db fly 2 sets
2x20x16

floor db skullcrusher
giantset 35x50 (PR)

bent over db hammer curl
giantset 25x50 (PR)

db lying extension
giantset 30x16

standing concetration curl
giantset 35x16

lekkere training :D cijfer 9+ zieke pomp in alle spiergroepen
morgen lowerbody low rep voor kracht

• #1.611
Extra:

db deadlift 3x20x50 (SUMO) = Recovery

banded incline fly 50xblauweband(=+/-38kg)
banded reverse rear delt fly 50x
bandend tricep pushdown 50x
banded triceps extension 50x
banded reverse fly 50x
banded bicep curl 50x

+ 100 legraises
+ 100 side abs
+ 100 machine crunches

• #1.612
side note: ik ga aankomende maandag beginnen met: yk11 en mk2866
bloedwaaden waren goed , wel iets hogere bloeddruk maar dat komt door de stress.
Let make some gainz :D

Laatst bewerkt:
  • #1.613
ik ga over 2 weken toch SPLIT i.c.m sarms het maximale eruit te halen, nu nog even 2 weekjes verhuizen en inrichten maar blijf wel gewoon training, bij weinig tijd gewoon thuis trainen met dumbells wil ook prima voor onthoud en daarna wordt het weer groeien :D
_> ik wil ook nog een 70 kilo dumbells kopen maar is nergens te vinden allemaal niet meer leverbaar.
Dan kan ik thuis ook fatsoenlijk db row down en decline db press /flat ook.

=> morgen lower rep lowerbody niet te veel volume gewoon weer even kijken het met de kracht zit, en ik hoop op deze manier ook sterker te worden met fietsen/moutainbiken :D

Laatst bewerkt:
70kg dumbells ugh :p

• #1.615
Het maakt niet of ik zwaar of licht train ik blijf last van schouder houden dus dan kan ik net zo goed zwaar gaan trainen :P met meer rust tussen traningen 2X UB 1X LB bijvoorbeeld. Straks zo ffn lowerbody proberen.

=> Ik wou ook aankomende maandag starten met sarms maar nu met de verhuizing en alles wat daar bij komt kijken stel ik dat even een paar weken uit. Dan ik ook even wennen aan de nieuwe sportschool/ritme.

Laatst bewerkt:
  • #1.616
Minimale benen training i.v.m zeureende knie

one leg legcurl standing plate loaded
15x20 - 15x40 - 10x60 - 8x70 - 5x80 - 3x85 - 3x90

incline legpress was kapot = kut want dit is het enigste apparaat waarmee geen last van knie heb

technogym legpress

15x100 (geen last)
15x150 ( geen last)
15x190 ( geen last)

single leg wide grip
15x80 ( geen last)
15x100 ( steekjes)
8x110 ( voelt niet goed direct gestopt)

kracht genoeg over maar helaas werkt knie niet mee

3 giantsets
1. adductor naar binnen 60x70 (FS)
2. adductor naar buiten 70x70 (FS)
3. calves on lp 100x100

+ 35 heel licht gefietst daarna zeurde knie ook niet meer.

=> morgen upperbody bij nieuwe gym beetje freestyle heel licht fietsen.
als deze sportschool niet bevalt ga volgende week maandag een andere proberen.

Laatst bewerkt:
  • #1.617
Ik wordt komende maand druk met mijn ritme/voedingspatroon/nieuwe mensen leren kennen/nieuwe gym :D ik hoop dat ik mijn draai daar snel kan vinden :D iig beter dat ik straks mijn eigen stekkie heb.

• #1.618
ik ben benieuwd naar de nieuwe gym het is meer voor crossfit maar dit is wel enigste gym waar het uit recensies niet te druk is en betaalbaar voor mij ik heb nogsteeds ziektewet en met het doen met 800 euro dus we gaan het zien :D

Als je keer CrossFit lesje mee kunt pakken zou ik dat zeker doen. Die workouts zijn echt intens brutal/pijnlijk.

Het heeft een beetje een slechte reputatie maar die sport is hard :roflol:

• #1.620
@PartyMarty Ja genoeg filmpjes van gezien is idd wel keer de moeite waard en dat scheeld weer tijd :D

Terug
Naar boven