MuscleMeat

Mass Confusion

@PartyMarty Ja genoeg filmpjes van gezien is idd wel keer de moeite waard en dat scheeld weer tijd :D
Die sport is raar. De trainer schrijft de workout op zo'n bord en je denkt "ohhhh dat komt wel goed". Je bent nog niet halverwege en dat veranderd in "aiii, dit gaat pijn doen...". Tegen het einde ben je aan het vechten tegen kotsen, knock-out gaan, gruwelijke verzuring, zwarte vlekken en lig je op je rug te snakken naar adem. 🤣

Vind dat echt zo iets voor jou. Jij houdt van extreme dingen qua cardio + trainingen met weinig rust, denk serieus dat dat nog wel eens iets voor jou zou kunnen zijn.

Die sport is raar. De trainer schrijft de workout op zo'n bord en je denkt "ohhhh dat komt wel goed". Je bent nog niet halverwege en dat veranderd in "aiii, dit gaat pijn doen...". Tegen het einde ben je aan het vechten tegen kotsen, knock-out gaan, gruwelijke verzuring, zwarte vlekken en lig je op je rug te snakken naar adem. 🤣

Vind dat echt zo iets voor jou. Jij houdt van extreme dingen qua cardio + trainingen met weinig rust, denk serieus dat dat nog wel eens iets voor jou zou kunnen zijn.
Ik heb toevallig een paar videos gezien maar het ziet er oprecht zwaar maar leuk uit. (Wel blessure gevoellige sport :roflol: )

Ja vooral omdat je al met serieuse gewicht traind terwijl je ze superset en amper rust houd lijkt mij dit ook echt iets voor jou.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623

Als ik geen last van knie en schouder meer heb ik ga zeker keer proberen.

Update > Upperbody @ new gym

Het is een wat kleinere sportschool maar veel losse squat/overhead/benchpress stations.

- minpunt dumbells gaan maar tot 40 maakt niet heel veel uit maar ik had liever tot 60 of 70 gehad.

Lichte training gedaan om te wennen aan apparatuur / dumbells.

Latpulldown extra wide grip 3 sets 3x15x63 (FS)
Facepulls lat focus 3 sets 3x15x30 3 sec hold
Bent over row 3 sets 15x60 15x90 15x110

Chest press flat chest 3 sets 3x15x80
Flat butterfly machine 3 sets 3x15x50
Incline pronated db fly 3 sets 3x15x24

DB shoulder press 2x20x24 ss
db side raises standing 2x30x10 ss
rear delt kickback 2x30x10 ss

db extensions one arm 2x25x10
db hammercurls 2x25x20
incline french press 2x25x10
seated concetration curl 2x25x10

tijd 25 min

cijfer voor de sportschoold 6.5
maandag bij andere sportschool kijken daar hebben ze ook een zwembad is wel chill ik heb de vroeger getraind maar is nu nieuwe eigenaar.

cardio 42 km gefietst @20 kmpu.

morgen grote ronde fietsen zondag rust of herstel ronde.

side note: zwolle is 15 km fietsen vanaf waar ik ga wonen maar daar hebben ze wel echt betere apparatuur en bodybuild kracht apparatuur met goede begeleiding is net zo duur.

Laatst bewerkt:
Als ik geen last van knie en schouder meer heb ik ga zeker keer proberen.

Update > Upperbody @ new gym

Het is een wat kleinere sportschool maar veel losse squat/overhead/benchpress stations.

- minpunt dumbells gaan maar tot 40 maakt niet heel veel uit maar ik had liever tot 60 of 70 gehad.

Lichte training gedaan om te wennen aan apparatuur / dumbells.

Latpulldown extra wide grip 3 sets 3x15x63 (FS)
Facepulls lat focus 3 sets 3x15x30 3 sec hold
Bent over row 3 sets 15x60 15x90 15x110

Chest press flat chest 3 sets 3x15x80
Flat butterfly machine 3 sets 3x15x50
Incline pronated db fly 3 sets 3x15x24

DB shoulder press 2x20x24 ss
db side raises standing 2x30x10 ss
rear delt kickback 2x30x10 ss

db extensions one arm 2x25x10
db hammercurls 2x25x20
incline french press 2x25x10
seated concetration curl 2x25x10

tijd 25 min

cijfer voor de sportschoold 6.5
maandag bij andere sportschool kijken daar hebben ze ook een zwembad is wel chill ik heb de vroeger getraind maar is nu nieuwe eigenaar.

cardio 42 km gefietst @20 kmpu.

morgen grote ronde fietsen zondag rust of herstel ronde.

side note: zwolle is 15 km fietsen vanaf waar ik ga wonen maar daar hebben ze wel echt betere apparatuur en bodybuild kracht apparatuur met goede begeleiding is net zo duur.
15km is dus net niks voor jou:D

• #1.626
Bij de andere sportschool vragen ze 55 euro , vindt ik echt te duur en moet ik ook nog 20 km fietsen dus ik ga mij maandag aanmelden bij profitgym waar ik vanochtend heb getraind.

• #1.632
net nog ffn mijn armen opgepompt met 2 giantsets

giantset 1 > bent over db curl 30x37.5
giantset 2 > Decline db skullcrusher 30x50

Ik ga maandag weer trainen , ik ga nu een 3 daags split schema doen

Maandag chest/front delt + side/triceps
Woensdag legs/calves/abs/condition
Vrijdag back/biceps/rear delts/

Als ik eenmaal ben gewend aan alles daar dan ga ik over op 5 daags split schema.

Laatst bewerkt:
  • #1.633
Morgen even een keer een andere soort route fietsen moet nog ffn bedenken waarheen :D maar ik moet ook nog terug dus we gaan niet te gek doen.
zondag complete rust lekker bingen :D

• #1.634
vanmiddag ga ik naar een maatje voor die tijd nog klein rondje fietsen.
wel weer toe aan gezelligheid ik spreek laatste maanden bij niemand...
als in de nieuwe gym ook spinning is ga ik dat ook met slecht weer doen.
ik kan de IF prima volhouden maar snack wel naar suiker maar probeer dit zoveel mogelijk te vermijden.
volgende week komen de sarms binnen het wordt een stack van yk11+mk2866 (de mk helpt voor vetverbranding + joint healing) hopelijk doet die goed zijn werk en heb minder last van schouders/knie en kan ik langzaam aan zwaarder trainen.
mijn gewicht is 120 nuchter 2 kg meer dan 2 weken geleden omdat ik weer meer eet.
maar het buikvet is minder geworden dus ik ben overall wel tevreden :D
ik had als doel 110 kg einde van de zomer maar ondanks alle cardio + gezonder/minder eten ga ik dat denk ik niet halen.
Moet gewoon zorgen dat het er in de spiegel beter uitziet en lekker gainen.
als de schouder pijn niet af neemt ga ik bpc157 proberen..

Laatst bewerkt:
Ben altijd sceptisch omtrent anabolen en of sarms, maar hoop dat het werkt zoals je verwacht. Hoe verw8 je het effect op je eigen mentale gevoel? Heb je deze stack al eens gedaan?

• #1.636
Ben altijd sceptisch omtrent anabolen en of sarms, maar hoop dat het werkt zoals je verwacht. Hoe verw8 je het effect op je eigen mentale gevoel? Heb je deze stack al eens gedaan?
ja vaker gedaan yk11 geeft echt een dikke extra kracht boost 20-30% en meer spiermassa, verder heb ik merk niks van de bijwerkingen.

• #1.637
net terug van fietsen 32 km gemiddeld 20 kmpu.
vanmiddag naar station heen terug 22 km.
morgen complete rustdag

• #1.639
gister als vanouds weer gelachen en heb een leuke dag gehad :D vandaag rustdag en lekker eten

• #1.640
vanaf morgen 3 dagen split even kijken hoe dat gaat. Over maandje start ik de stack denk als alles zo loopt als hoort te lopen met verhuizing/inrichten.

Terug
Naar boven