AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
schouder klacht is nogsteeds flink aanwezig maar ik kan er medium mee trainen toch probeer ik al kracht terug te winnen voor dat ik starten met yk11+mk2866 ik ga dit combineren met clen en t3(2 maanden cycle). ik weeg nu 116 kg ik denk 18% vet dus nog ffn doorgaan.
Ik weet niet of ik 10% haal i.v.m met medicatie maar we gaan gewoon lekker steady door. :D

Laatst bewerkt:
  • #1.642
lekker geslapen ik had eigelijk een programma gemaakt maar ik moet eerst mijn draai vinden in deze sportschool straks inschrijven weet alleen niet voor 1 of 2 jaar kijk wel even. Ik ga gewoon oefeningen rustig uitproberen freestyle dus.

• #1.644
net terug van Push sessie licht beetje freestyle

one arm bent over decline cable fly
30x10
20x20
15x30

Chest

chest press decline stand 1 (zeer gevoelig voor schouder volgende andere stand)
30x40
20x60
15x80
6x95 (voelde hetzelfde als 130 kg bb decline press) die hebben ze helaas niet maar wel bankjes met decline)

incline bb press 30 gr
20x60
15x80
12x95

incline cable fly one arm TUTT
30x10
20x20
15x30

cable crossovers flat chest (losse bb flat doet teveel pijn)
30x10
20x20
10x30

Shoulder echt heel licht beetje pompen zwaar geprobeerd maar flink veel steken dus ffn rustig aan vanaf hier
25x26 one arm 20x26

cable side raises one arm
3x10x10

triceps

incline french press 2x20x18 one arm with hold
jm press 2x20x60
rope extensions bent over 2x20x30 with hold

tijd 25 min

cardio 45 km lekker weetje @ 20 kmpu.

vanmiddag nog ffn wandelen of fietsen niet te gek.

comments: echt heerlijk rustig en die gym :D echt wel tevreden waar ik ga wonen is het echt maar 10 min lopen ofso :D

cijfer 7.5 goede pump, volgende keer op sommige oefeningen weer iets zwaarder en of wijzingen van setup

side note: ik denk dat eerst nog keertje naar fysio ga voordat ik knallen met de stack even kijken waar een goede zit.

morgen => duurconditie ( fiets moet wel echt gerapeerd worden want ik heb al 10.000 km gefietst met deze versnellingen dus dus hij trapt soms door) anders moutainbiken.

woensdag => legs

vrijdag => pull + test OHP

** IF bevalt goed minder dikke buik en goed vol te houden!

Laatst bewerkt:
  • #1.645
Over 2 weekjes even low rep ranges proberen op sommige oefeningen..

• #1.646
net nieuwe oefening gedaan db guillotine press lekkere oefening ga ik vaker doen is wel zwaar als je hem goed uitvoerd.

• #1.647
ik wou vandaag gaan moutainbiken maar gister per ongeluk teveel medicatie gehad met als gevolg met mijn kop de betonnen vloer en op de trap, niks ernstigs maar wel veel schaafwonden. dus vandaag ongeplande rustdag misschien bij onrust even wandelen klein stukkie.
morgen sowieso naar de sportschool voor legs!

• #1.648
straks een beetje biceps trainen , reverde db curl/bent over db curls/hammer curls

• #1.649
soort van triple cluster set biceps:

1. 2x20x50 two hands reverse db curl
2. 2x15x37.5 direct door naar bent over one arm db curl
3. 2x20x16 direct door db seated concetration db curl

50xblauwe band curl + preacher incline hammer curl 25x16

vrijdag pak ik ook al biceps met rug dus niet te gek :D
tevens wil ik MP/OHP weer beetje proberen :D lange tijd niet meer gedaan

Shape gaat wel lekker IF haalt echt meer buikvet weg als ik honger gewoon clean voedsel schijnt te werken :D

+70 legraises ss 100 crunches nu wel klaar voor vandaag.

sidenote: ik haal morgen het pakketje op en ga direct beginnen ik kan niet meer wachten ook omdat mk2866 joint pain verminderd en yk11 voor extra kracht. dezelfde makers en vorige ging ik echt lekker daarop.

Laatst bewerkt:
  • #1.650
toch nog ffn klein rondje interval gedaan afstand 28 km gemiddelde tussen 17 a 35 kmpu.. (HITT+LISS)

• #1.651
vanaf volgende week ga ik weer die hard cutten + 5 daagse split + interval crosstrainer + LISS fietsen.
komende maandag moet ik mijn ritme vinden weer leren koken mensen ontmoetten maar sporten houdt mij op rechte pad dus daarom wordt dat volgende opgevoerd naar 5 dagen en 2 dagen rust repeat :D

donderdag ga ik lekker zwemmen en pakketje wordt dan ook heb gehaald.
5-5-2022 start ik met 2 p.d 4 mg yk11 en ostarine 10 MG in ochtend + clen @ 40 mg + 25 mg t3 -> t5 alleen bij vermoeidheid.

"Let the Gains begin "

• #1.652
note: ze hebben niet veel been oefeningen dus ik ga morgen heel licht squats proberen, is wel meer dan 5 jaar geleden dus verwacht geen hoofdprijs
Ik zit wel weer lekker in de sport drive zowel conditie als kracht nu toch eerst nog verder cutten maar toch clean massa aanzetten is het doel

nog ffn db hammercurls geprobeerd met rug tegen de muur 2x6x50 one arm dit was vroeger 20x60 dus ik heb nog een lange weg te gaan,
maar we gaan nu de goede kant ondanks blessures gaan we gewoon door en lekker trainen!
:D
Ik heb schema's gemaakt voor de komende 3 maand met als het goed is elke week progressie/gewicht omhoog maar wel goede utitvoering!

Laatst bewerkt:
  • #1.653
weer eens vroeg wakker misschien dat ik vandaag toch nog bij de basic fit benen train omdat die 24 uur open is.
klaarwakker dus rustig opstarten en straks legs @ basic fit.
ik ga beginnen met smith squats om weer te leren en is wat makkelijker als losse bb.
gister toch goed biceps getrained want er weer eens spierpijn, heb ik niet snel bij biceps
Gewicht weer terug naar 120 maar ziet er beter uit in de spiegel.
Eet nog zoveel mogelijk clean en ik volg IF ( in het begin zwaaar maar nu gaat het beter)
Doe nu ook 2 a 3 rustdagen per week daardoor ook weer aangekomen,
Dus ik moet daar een balans in vinden tussen sporten en rusten.
:D

Laatst bewerkt:
  • #1.654
Even pauze dus loggen

Legs /abs /calves/lowerback

Smith squats rustig opbouwen

10x30
10x50
10x70
10x90
25x100

Geen knie pijn dus volgende keer richting de 120

Smith stiffed deadlift

20x30
20x50
20x70
15x90

Volgende keer 110

Standing mp
5x60
5x70
3x80
20x50

Veel Krachtverlies door blessure, vroeger deed ik 3x120

One leg legcurl standing
5x40
5x60
8x80 pr
5x90 pr

Wide stand lp..

50x100
45x150
35x190

Adduxtors 6x30x70

Glute kickback machine one leg
3x15x35

Hipthrust machine
2x30x70 kut apparaat volgende keer bb

Calves on machine
3x30x70

Bb deadlift heel licht
3x30x80

Decline legraises 20x
Machine crunch 100x50
Side cable abs 2x30x30

Cardio: 34 min crosstrainer
15 min helling lopen
30 km fietsen

• #1.657
stack gestart sinds vandaag 4-5-2022

yk11 @ 12mg verdeeld over de dag
mk2866 @ 10 mg
t3 @ 25 mg
clen @ 40 mg

duration: 10-12 weeks

t5 enkel bij lange duursessies of vermoeidheid probeer niet vaker als 2 x per week gebruik overigens geen preworkouut of caffeine capsules wel paar bakken koffie

dit wordt elke week allemaal rustig verhoogd.

doel: is weer wat verloren kracht op te bouwen met minder last van blessures.
doel fyiek > redelijk droog staan met genoeg spiermassa

overall goal: fit blijven ook op latere leeftijd.

Laatst bewerkt:
  • #1.658
Vanaf maandag ga ik 5 daagse split volgen in de nieuwe gym indeling zie hieronder:

maandag: chest
dinsdag: legs
woensdag: back
donderdag: shoulders
vrijdag: arms

Lekker bezig man. Ff volhouden voor die paar % vet, komt wel goed op deze manier💪

• #1.660
Goed nieuws volgende week vrijdag, huisje + inboedel bezichtigen en dan gaat het verhuizen en het aankleden echt beginnen.
Tevens moet ik mijn draai vinden ik heb afgelopen 6 jaar wegens omstandigheden bij mijn ouders gewoond dus dat duurt wel een paar maanden voordat ik mijn draai heb gevonden..
Ik hoop ook dat ik connectie kan vinden met iemand die daar ook woont en mij begrijpt. Kortom spannende tijd :D

Terug
Naar boven